Mérd meg a nyaknál mekkora az átmérő,de sanszos hogy az kövérebb meg az elsô tengely sem jo hozzá mert az vastagabb! Windhez van már 10 körül párban bontott! Mekkora a nyakátmérő? Mert a Windé igy néz ki! Ezt nem fent kell feltölteni!
Elképzelhető, amit tutira tudok, az a 124es EURO3-as Scaniáknál van:
A soros 12000 ccm-est alapból 420 LE-re kalibrálták. Létezett 380-as butított változat, ennél kevesebb volt a hengerbe jutó üzemanyag. Volt 440-es ennél növelték az üzemanyag mennyiséget. A turbónyomás mindvégig azonos maradt. A csúcs változat a 470-es volt, ami emelt üzemanyaggal és 2db turbóval szereltek.
Egyébként a volvó és a scania a teljesítményt keréken mérve adja meg. a többiek meg a főtengelyen. Az és 500-as mercimet a 460-as Volvó állva hagyja.
Hát igen, nekem is gyanús volt, bár robogókon láttam már olyat, hogy csak az egyik telóban van csillapítás, a másikban csak rugó, de ebben semmi nincs, sőt a szár, amibe a tetején a csavar rögzíti az is hegesztve van. Akkor úgy néz ki keresnem kell egy másik teleszkópot, mert ahogy nézem alkatrészt külön nem lehet kapni hozzá, csak szimeringet.
Jo hogy ki nem baszodott alattad! Mert igy egy telonak kellett csillapitani a terhelést ami folyamatosan éri! Akkor lehet hogy ami egyben volt valami fasz sűrű olajat kapott hogy ne bólogasson az eleje! Ekkora faszt aki igy adta neked el! Már bocs hogy igy fogalmazok!
Üres volt? Az csöcs! Sajnos azt kell mondjam hogy mikor vetted azzal átvertek! Nincs olyan telo ami üres! Egyforma mind a kettő! Rugo+dugattyú a szárral meg a karmantyúval,szimeringel! Nincs az a teleszkop ami csak ugy van magának 2 cső! Mi csillapitana? A levegő biztos nem!
Valaki szedte már szét a tuareg első teleszkópját? Mert én szétszedetem felújítás céljából, de a két teló teljesen különbözik belülről. Amelyik a féktárcsa felől van, abban nekem nem volt se dugattyú, se rugó, és teljesen száraz volt, kézzel lehetett ki be mozgatni benne a szárat ellenállás nélkül.
A másik, az rendben van.
a mai nappal en is lezartam a szezont vegleg. aksit kivettem, motort emelore tettem. kezdodhet a teli szervizeles majd...
nekem az inditassal nem volt gond amugy huvosben se.
neztem a feszultsegszintet is es nem ugy tunik hogy a riaszto lezabalna az aksit.
a hideget nem nagyon szereti az aksim az tuti mert egy utolso idei inditasra nem akarta az igazsagot.(hetek ota nem jartam vele rendesen hogy legyen egy kis toltes az aksinak igy nem nagyon akarta rendesen megtekerni hogy induljon is )
viszont ami erdekes az aksin hogy a sav eltunt belole tavasszal mikor neztem a skalan a minimum felett volt vmivel a savszint. most mikor kivettem az aksit az aksi feleig volt kb a sav minden cellaban. de hova tunt a maradek?
nyaron nem nezegettem en mert semmi gond nem volt vele.
Ilyenkor már nem indul a pega? Azért még nincs olyan hideg, annó ilyen időbe még simán jártam a tuareggel, könnyen indult. Most már kerülöm a hidegben való motorozást, nem éri meg...
Esélyes a dolog, hogy megfagy a motor... Én ma még megpróbáltam motorral elmenni.. hazafele ő már nem úgy gondolta.. :/ Addig próbáltam indítgatni, amíg teljesen lemerült az aksi.. csak este tudtunk visszamenni bikázni.. én Most tettem le a motort.. :/ :)
kuplung feloli oldal a blokkon. ahol van a vizpumpa a blokkban, vagyis ahol kijon a vizcso a blokkbol alatta van egy csavar, melle is van irva vmi. az a vizleereszto
Ezt nem is tudtam, hogy kerékre leadott teljesítményt adnak meg a svédek... Akkor a FH16-os 750 lovas, az mit tudhat főtengelyen....
Scania R730
A soros 12000 ccm-est alapból 420 LE-re kalibrálták. Létezett 380-as butított változat, ennél kevesebb volt a hengerbe jutó üzemanyag. Volt 440-es ennél növelték az üzemanyag mennyiséget. A turbónyomás mindvégig azonos maradt. A csúcs változat a 470-es volt, ami emelt üzemanyaggal és 2db turbóval szereltek.
Egyébként a volvó és a scania a teljesítményt keréken mérve adja meg. a többiek meg a főtengelyen. Az és 500-as mercimet a 460-as Volvó állva hagyja.
Valaki szedte már szét a tuareg első teleszkópját? Mert én szétszedetem felújítás céljából, de a két teló teljesen különbözik belülről. Amelyik a féktárcsa felől van, abban nekem nem volt se dugattyú, se rugó, és teljesen száraz volt, kézzel lehetett ki be mozgatni benne a szárat ellenállás nélkül.
A másik, az rendben van.
en atlag 8 fokig motorozgatok alatta mar nagyon ritkan.
vege mostmar a szezonnak, lehet szervizelni
nekem az inditassal nem volt gond amugy huvosben se.
neztem a feszultsegszintet is es nem ugy tunik hogy a riaszto lezabalna az aksit.
a hideget nem nagyon szereti az aksim az tuti mert egy utolso idei inditasra nem akarta az igazsagot.(hetek ota nem jartam vele rendesen hogy legyen egy kis toltes az aksinak igy nem nagyon akarta rendesen megtekerni hogy induljon is )
viszont ami erdekes az aksin hogy a sav eltunt belole tavasszal mikor neztem a skalan a minimum felett volt vmivel a savszint. most mikor kivettem az aksit az aksi feleig volt kb a sav minden cellaban. de hova tunt a maradek?
nyaron nem nezegettem en mert semmi gond nem volt vele.