Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm! :D
Nézegettem én régebben már a munkájukat.. A Tuaregre is velük csináltattam volna, csak az valamiért nem jött össze.. :D Már csak az a kérdés, hogy a méretet levágják-e a képből, vagy nekem kellene valami pontos méreteket megadni.. :D
Színnel elvileg nem lesznek gondok ha sikerül gyári szürkét szereznem. :D
akkor marad a kiszereles. :)
nekem is kell majd, meg kell lesni a szelephezagot mert van egy kis hangja.
GeorgeDesign

en nalunk csinaltattam a matricakat az oldalidomokra, popec minoseg es arban is kezelheto volt es 2 nap alatt megvolt. :)

egesz jo szin amugy, sokkal szebb mint a gyari ezust.
Hmmmm ... nem jön le máshogy nézegettem akárhogyan is akarnám csinálni. nem fér ki sehogy.
Gondoloim nem is véletlenül van bölcsősre megcsinálva....
Ahogy vége van a szorgalmi időszaknak, én is szétkapom a gépet, de addig neki sem állok festeni, amíg nincs meg a matrica.. Mert tudom, hogyha akkor nincs felrakva, akkor később sem fogom.. :D

Azért csak akkor kapom szét, mert nekem ez "munkajármű" :D Én nem tudom letenni nagyon télre sem a motort.. :D
Na.. most már eldöntöttem, hogy így fog kinézni a motorom... :D
http://www.dirtbikerider.us/in...

Tud valaki egy helyet, ahol jó matricákat csinálnak? Mindenképp szeretnék Gyári színt, és "gyári" matricákat rárakni.. :)
de azert mielott kikapod a blokkot egyben nezd meg mert lehet hogy le tudod venni a hengerfejet ugy is hogy nem veszed ki a blokkot. nem tudom mennyi hely van es hogy helyezkednek el a csavarok
Igen a villa tengelye is átmegy ezt tudtam, csak h tényleg ahhoz h hengerfejet levegyem , ki kell bontani belőle a blokkot, azt viszont ne gondoltam volna :D
Köszönöm válaszod !:D
konnyen elofordulhat hogy helyes a megallapitasod. mert a blokk tenylegesen a bolcsobe van belefogatva amit ha lecsavarozol a fovazrol mar kinnt is a blokk.
esetleg meg a lengovilla tengelyet kell kivanni ha keresztul megy a blokkon. :) ezt azert lesd meg elotte.

nekem a Pega 650-nel igy van a blokkbefogatas ahogy te is leirtad. sztem a tiedben is hasonlo lesz.
Hello.
Van egy Aprilia Etx 350-em.
Szelepszár szimmeringet szeretnék cserélni benne, nézegettem ma h hogyan is van a szerkezet, és az a megállapítás hogy alsó vázrészt le kell csavaroznom, csöveket lekötni, elektronikát stb, és a komplett blokkot leengedni a vázból.
Ez tényleg így lenne ?
( kép lent, már amennyi látszik belőle, csak h erről van szó)
hat majd kiderul mit tud felmutatni. egyenlore tesztuzem van hogy mennyire aksibarat. :)
de az emeleserzekeles kifejezetten jonak tunik, nem tudod felallitani egyenesbe kitamasztorol anelkul hogy ne jelezne
Fasza!
a mai napom legalabb hasznosan telt. vegiggornyedtem a delutant a motor mellett de kesz lett a riaszto bekotese.

video a mukodesrol:

http://www.sportmotor.hu/motor...

es par kep a szerelesrol.
Az szép, jó kis gazdája volt az előző tulaj.... :O
Jövőre fater új autót vesz kint Olaszban,vagy Ausztriában,és ha már megy,megyek én is,és szétnézek,hogy mit lehetne hazahozni.A kamionra úgy is fér motor! :D
Olaszt támogatom,sok-sok szép Tuareg van ám kint!
Első körben 4-5 motor,amiből 2 vagy 3 robogó lenne,majd 2Wind,talán egy +motor ajándék!
Wind1

Wind2

Wind3 (ennyiér Simsont nem kapsz...
Üdv kitudnál nekem megadi egy etx rotax 127-es( nem rawe hengeres)hajtókar méreteit vagyis a tűgörgőét és a csapszegét előre is köszi a választ!
szétszedés előtti kép, azok a fogaskerekek hiányoztak, bizony, mi is néztünk egy nagyot :O
Azon a képen amelyiken látszik a kuplung, ott már le volt szedve, vagy még szétszedés előtti állapot?
Mert nem látom a kiegyenlítőtengely hajtófogaskerekeit...
Ez már odab@sz!

A veteránra vissztérve, egy idősek a motorjaink és egyforma típusúak is.
Az enyémen nincs típusidegen alkatrész, szóval mondhatjuk, közel 100%-os az állapota egy veterán vizsgára.
Ja és jelenleg is forgalomban van, még másfél év műszakival.
hát igen, de ennyi mindenre nem számítottam, úgyhogy egy ideig spórolás lesz most, hogy elkészülhessen.
köszönőm a segédletet majd megprobálok komoly pilantásokat vetni az oljazásra hátha csak aprob szőszenet van vele.szélesutat és jo éjt minden tuaregesnek
mashol nem tudsz szintet nezni csak ott igazabol, ha ott jo a nivon a szint akkor elvileg van benne eleg olaj.
nem ismerem pontosan a 600as blokk olajzasat hogy hogy forgatja az olajat. esetleg az olajpumpakkal is lehetne vmi, de ha nem jo akkor nem nyomna felaz olajat vissza a tartalyba...
de ezt csak tippelem mert nem ismerem a blokkot annyira. neten tuti van hozza leiras hogy milyen.
nekem a 650esben 2 olajpumpa van, 1 nyomaspumpa, ami pumpalja a blokkba kemenyen hogy meglegyen a kenes mindenutt es 1 visszanyomo pumpa ami visszapumpalja az olajat az olajkor vegen a tartalyba.

akar a tuareg is lehet hasonlo.
az olajnívó ami a kormány alatt van aszerint van benne, esetleg máshol
is kellene néznem?
szia jól kicsontoztad a gépet én is hasonlóknak nézek elébe a 600-al szegénynek gyatra előző gazdája volt
akkor gyanus hogy van vmi gond az olajjal vagy az olajzassal ha a szabadonfuto se az igazi en legeloszor meglesnem van e benne eleg olaj.
majd szavadon foglak ha arra jarok vmikor