Köszönöm! :D
Nézegettem én régebben már a munkájukat.. A Tuaregre is velük csináltattam volna, csak az valamiért nem jött össze.. :D Már csak az a kérdés, hogy a méretet levágják-e a képből, vagy nekem kellene valami pontos méreteket megadni.. :D
Színnel elvileg nem lesznek gondok ha sikerül gyári szürkét szereznem. :D
Ahogy vége van a szorgalmi időszaknak, én is szétkapom a gépet, de addig neki sem állok festeni, amíg nincs meg a matrica.. Mert tudom, hogyha akkor nincs felrakva, akkor később sem fogom.. :D
Azért csak akkor kapom szét, mert nekem ez "munkajármű" :D Én nem tudom letenni nagyon télre sem a motort.. :D
de azert mielott kikapod a blokkot egyben nezd meg mert lehet hogy le tudod venni a hengerfejet ugy is hogy nem veszed ki a blokkot. nem tudom mennyi hely van es hogy helyezkednek el a csavarok
Igen a villa tengelye is átmegy ezt tudtam, csak h tényleg ahhoz h hengerfejet levegyem , ki kell bontani belőle a blokkot, azt viszont ne gondoltam volna :D
Köszönöm válaszod !:D
konnyen elofordulhat hogy helyes a megallapitasod. mert a blokk tenylegesen a bolcsobe van belefogatva amit ha lecsavarozol a fovazrol mar kinnt is a blokk.
esetleg meg a lengovilla tengelyet kell kivanni ha keresztul megy a blokkon. :) ezt azert lesd meg elotte.
nekem a Pega 650-nel igy van a blokkbefogatas ahogy te is leirtad. sztem a tiedben is hasonlo lesz.
Hello.
Van egy Aprilia Etx 350-em.
Szelepszár szimmeringet szeretnék cserélni benne, nézegettem ma h hogyan is van a szerkezet, és az a megállapítás hogy alsó vázrészt le kell csavaroznom, csöveket lekötni, elektronikát stb, és a komplett blokkot leengedni a vázból.
Ez tényleg így lenne ?
( kép lent, már amennyi látszik belőle, csak h erről van szó)
hat majd kiderul mit tud felmutatni. egyenlore tesztuzem van hogy mennyire aksibarat. :)
de az emeleserzekeles kifejezetten jonak tunik, nem tudod felallitani egyenesbe kitamasztorol anelkul hogy ne jelezne
Jövőre fater új autót vesz kint Olaszban,vagy Ausztriában,és ha már megy,megyek én is,és szétnézek,hogy mit lehetne hazahozni.A kamionra úgy is fér motor! :D
Olaszt támogatom,sok-sok szép Tuareg van ám kint!
Első körben 4-5 motor,amiből 2 vagy 3 robogó lenne,majd 2Wind,talán egy +motor ajándék! Wind1
Azon a képen amelyiken látszik a kuplung, ott már le volt szedve, vagy még szétszedés előtti állapot?
Mert nem látom a kiegyenlítőtengely hajtófogaskerekeit...
A veteránra vissztérve, egy idősek a motorjaink és egyforma típusúak is.
Az enyémen nincs típusidegen alkatrész, szóval mondhatjuk, közel 100%-os az állapota egy veterán vizsgára.
Ja és jelenleg is forgalomban van, még másfél év műszakival.
köszönőm a segédletet majd megprobálok komoly pilantásokat vetni az oljazásra hátha csak aprob szőszenet van vele.szélesutat és jo éjt minden tuaregesnek
mashol nem tudsz szintet nezni csak ott igazabol, ha ott jo a nivon a szint akkor elvileg van benne eleg olaj.
nem ismerem pontosan a 600as blokk olajzasat hogy hogy forgatja az olajat. esetleg az olajpumpakkal is lehetne vmi, de ha nem jo akkor nem nyomna felaz olajat vissza a tartalyba...
de ezt csak tippelem mert nem ismerem a blokkot annyira. neten tuti van hozza leiras hogy milyen.
nekem a 650esben 2 olajpumpa van, 1 nyomaspumpa, ami pumpalja a blokkba kemenyen hogy meglegyen a kenes mindenutt es 1 visszanyomo pumpa ami visszapumpalja az olajat az olajkor vegen a tartalyba.
akkor gyanus hogy van vmi gond az olajjal vagy az olajzassal ha a szabadonfuto se az igazi en legeloszor meglesnem van e benne eleg olaj.
majd szavadon foglak ha arra jarok vmikor
Nézegettem én régebben már a munkájukat.. A Tuaregre is velük csináltattam volna, csak az valamiért nem jött össze.. :D Már csak az a kérdés, hogy a méretet levágják-e a képből, vagy nekem kellene valami pontos méreteket megadni.. :D
Színnel elvileg nem lesznek gondok ha sikerül gyári szürkét szereznem. :D