Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a segítséget akkor úgy gondolom megvan minden hibának az oka mivel az önindítóm szabadonfutója is marháskodót most már célirányosan intézem a dolgokat még egyszer köszi a segítséget ha egyszer felém hoz az utad vendégem vagy egy italra
Öröm az ürömben, én is mosolyogtam tegnap, hogy legalább elmondhatom, hogy 160-as volt xD
anyira nem babra munka 1 nap max!
De nézd a jó oldalát. POLINI
hello

azt pontosan nem tudom megmondani hogy a 600as rotax blokknal hogy van, de nekem a 655os rotax blokknal (Pegaso 650) olajfurdos a generator. ha olajfolyasod volt a deklinel akkor sztem a tied is az. kell is a kenes a szabadonfutonak es az onindito fogaskerekeinek... a blokkfel also reszen van "lyuk" ahol atnmegy az olaj a generatordekli fele. ugyanaz az olaj mint mindenutt mashol.
Hali! Végre szétszedtük a gépet, és ámultunk bámultunk, a galériában ott a leírás, szép kis barbármunka...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Poljot,te honnan jutottál hozzá ehhez a kurva szép Tuareg Windhez?
na én is belejöttem az írásba szeretett motorom előző gazdija pofásan szakította meg a csavart a generátor oldali deklin láttam némi olaj folyást ezt a hibát megoldottam de még indig nem vagyok tisztában avval,hogy van-e benne valamilyen olaj vagy ha közös az olaj akkor miért nem jut oda
Na hogy belemelegedtem az írásba!
Amikor megvettem ezt a kis tuareget az volt a cél, hogy legyen egy libakegetőm, amivel itt putriházán (Szolnok) el tudok szaladgálni. 20000 volt a gép, nem fordult át, okmányok nélküli volt.
Elkezdem szét szedegetni, leveszem a légszűrőház fedelét, mit találok: az eredeti olasz adásvételit, forgalmi másolatot, számlát egy zsacskóba bugyolálva (ebből is látszik, milyen gondos gazdája volt, még a légszűrőt se pucolta soha )
Jó ez nekem ? És beütött a szikra! A moci 87-es. Tehát pár éven belül betölti a 30-at. Telefon jobbra balra, az mondták, ha elmúlt 30, akkor előzetes vámminősítéssel regadó mentesen papírozható egyből OT rendszámra. Nekem kell egy adásvételit kreálni azzal, aki 2005ben kintről behozta, persze a mai modern technikával ez már könnyen kivitelezhető. Szerencsére már az úniós csatlakozásunk után hozták, így már nem esik vámolás alá. A 27% ÁFA-t be kell fizetnem a szla után (köszi Viktor bácsi), de erre is van kiskapu .
A feltétel a min. 90% egyezés. Ez kb az jelenti, hogy az ülés huzat mondjuk más színű lehet. A műszakit 5 évre kapja, biztosítás szinte ajándék, teljesítményadó nincs.
Nekem mindig tetszettek az ilyen Dakar-jellegű motorok, ezért úgy döntöttem megpróbálom megmentni az utókornak. Egyébként is istenítem a 80-as évek beli technikát, mert bármi, ami akkor készült még nem a tervezett elavulás égisze alatt lett tervezve és gyártva. Lásd: Autókerekedők (Wheeler Deelers) a Dischoveryn.
Hát ennyi a terv fő vonalakban.
Ez még tavaly téli kép. Elkezdtem és odakint pucolgatni, de fázott a kezem, gondoltam forró vízzel tutibb lesz. Ráadásul még brigéciollal is lepermeteztem .
A kád alja merő adta ganyé lett, az asszony örjöngőtt, úgyhogy neki áltam vízkőoldóval, meg mindennel, és olyan lett mint az új !
Azóta én vagyok a faszagyerek ,mindent lehet :)))
MB Actros 1850 V8 MP2 .
sziasztok tuaregesek elkezdtem a szezon végi munkálatokat kedvenc motoromon de több dologban nem vagyok biztos ebben szeretnék tájékozódni elektromos problémák miatt rá kellet néznem a generátorra itt kezdődnek a problémáim valaki meg tudja mondani nekem,hogy ott olajban van a cucc vagy szárazon fut mivel kérdeztem ismerőseimet 50-50 % arányban adtak választ én sajnos nem vagyok még otthon ebben a témában és jó volna közelebb kerülni a válaszhoz segítségeteket előre is köszi
hát tanácsok mindig ad mindenki még ha azt sem tugya mi hogy van!
amúgy én ngk br10eg-t használok!
sterimóval le lehetett volna veretni!
A hátamat is mami! :))
Hehe.. Ez jo kép! Mit szolt az asszony? Kisikáltatta veled a fürdőt becsületesen mi?! Az a frânya féltékenység!
Azt meghiszem!
A zománcot azért sikerült megkarcolni?

A kamionos videódban, ha jól látom Actros-sal hasítasz?
Ha már a tiszta munkánál járunk, azért voltak érdekességek
Hazaállít a család én meg bennülök a kádban a vázzal. Kicsit se néztek hülyének!
gyari: NGK BR10ES
extra: ngk br10eix - irridiumos

sajat tapasztalat: irridiumossal picit jobban harap a gep es hosszabb az elettartama is a gyertyanak.
Meg érdekelne hogy egy 160-as henger kialakításhoz miféle átalakítás szükséges....főtengőő dugó hajtókar csapszeg kormány indexrugó...ilyesmik..
Sziasztok valaki mondjon nekem egy tuareg wind 90es évjàratú 127 rotax blokkos történethez egy megfelelő gyertyát (hőérték méret típus szín) mert màr tele van a padlás az okos ismerősök okos tanácsaibòl. . . ha értitek mire gondolok . . . .köszi
ilyenkor aranyat er a bukocso
Na ez elfeküdt!
Valakinek nincsen tuareg 600 hoz bontott vagy új alkatrésze? akinek van írjon kenny125@indamail.hu-ra! előre is köszönöm
:) Át tudom érezni a szituációt.... Főleg télen amikor még a bérelt lakás 10 négyzetméteres nappalijában szárítottam a vizes, saras 35 négyzetméteres siklóernyőt...... szinte minden héten :)
Közelebb csúsznak a szemöldökök :) (a saját kecóban már van kiépített szárító a falon) :)