köszi a segítséget akkor úgy gondolom megvan minden hibának az oka mivel az önindítóm szabadonfutója is marháskodót most már célirányosan intézem a dolgokat még egyszer köszi a segítséget ha egyszer felém hoz az utad vendégem vagy egy italra
azt pontosan nem tudom megmondani hogy a 600as rotax blokknal hogy van, de nekem a 655os rotax blokknal (Pegaso 650) olajfurdos a generator. ha olajfolyasod volt a deklinel akkor sztem a tied is az. kell is a kenes a szabadonfutonak es az onindito fogaskerekeinek... a blokkfel also reszen van "lyuk" ahol atnmegy az olaj a generatordekli fele. ugyanaz az olaj mint mindenutt mashol.
na én is belejöttem az írásba szeretett motorom előző gazdija pofásan szakította meg a csavart a generátor oldali deklin láttam némi olaj folyást ezt a hibát megoldottam de még indig nem vagyok tisztában avval,hogy van-e benne valamilyen olaj vagy ha közös az olaj akkor miért nem jut oda
Na hogy belemelegedtem az írásba!
Amikor megvettem ezt a kis tuareget az volt a cél, hogy legyen egy libakegetőm, amivel itt putriházán (Szolnok) el tudok szaladgálni. 20000 volt a gép, nem fordult át, okmányok nélküli volt.
Elkezdem szét szedegetni, leveszem a légszűrőház fedelét, mit találok: az eredeti olasz adásvételit, forgalmi másolatot, számlát egy zsacskóba bugyolálva (ebből is látszik, milyen gondos gazdája volt, még a légszűrőt se pucolta soha )
Jó ez nekem ? És beütött a szikra! A moci 87-es. Tehát pár éven belül betölti a 30-at. Telefon jobbra balra, az mondták, ha elmúlt 30, akkor előzetes vámminősítéssel regadó mentesen papírozható egyből OT rendszámra. Nekem kell egy adásvételit kreálni azzal, aki 2005ben kintről behozta, persze a mai modern technikával ez már könnyen kivitelezhető. Szerencsére már az úniós csatlakozásunk után hozták, így már nem esik vámolás alá. A 27% ÁFA-t be kell fizetnem a szla után (köszi Viktor bácsi), de erre is van kiskapu .
A feltétel a min. 90% egyezés. Ez kb az jelenti, hogy az ülés huzat mondjuk más színű lehet. A műszakit 5 évre kapja, biztosítás szinte ajándék, teljesítményadó nincs.
Nekem mindig tetszettek az ilyen Dakar-jellegű motorok, ezért úgy döntöttem megpróbálom megmentni az utókornak. Egyébként is istenítem a 80-as évek beli technikát, mert bármi, ami akkor készült még nem a tervezett elavulás égisze alatt lett tervezve és gyártva. Lásd: Autókerekedők (Wheeler Deelers) a Dischoveryn.
Hát ennyi a terv fő vonalakban.
Ez még tavaly téli kép. Elkezdtem és odakint pucolgatni, de fázott a kezem, gondoltam forró vízzel tutibb lesz. Ráadásul még brigéciollal is lepermeteztem .
A kád alja merő adta ganyé lett, az asszony örjöngőtt, úgyhogy neki áltam vízkőoldóval, meg mindennel, és olyan lett mint az új !
Azóta én vagyok a faszagyerek ,mindent lehet :)))
sziasztok tuaregesek elkezdtem a szezon végi munkálatokat kedvenc motoromon de több dologban nem vagyok biztos ebben szeretnék tájékozódni elektromos problémák miatt rá kellet néznem a generátorra itt kezdődnek a problémáim valaki meg tudja mondani nekem,hogy ott olajban van a cucc vagy szárazon fut mivel kérdeztem ismerőseimet 50-50 % arányban adtak választ én sajnos nem vagyok még otthon ebben a témában és jó volna közelebb kerülni a válaszhoz segítségeteket előre is köszi
Sziasztok valaki mondjon nekem egy tuareg wind 90es évjàratú 127 rotax blokkos történethez egy megfelelő gyertyát (hőérték méret típus szín) mert màr tele van a padlás az okos ismerősök okos tanácsaibòl. . . ha értitek mire gondolok . . . .köszi
:) Át tudom érezni a szituációt.... Főleg télen amikor még a bérelt lakás 10 négyzetméteres nappalijában szárítottam a vizes, saras 35 négyzetméteres siklóernyőt...... szinte minden héten :)
Közelebb csúsznak a szemöldökök :) (a saját kecóban már van kiépített szárító a falon) :)
azt pontosan nem tudom megmondani hogy a 600as rotax blokknal hogy van, de nekem a 655os rotax blokknal (Pegaso 650) olajfurdos a generator. ha olajfolyasod volt a deklinel akkor sztem a tied is az. kell is a kenes a szabadonfutonak es az onindito fogaskerekeinek... a blokkfel also reszen van "lyuk" ahol atnmegy az olaj a generatordekli fele. ugyanaz az olaj mint mindenutt mashol.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Amikor megvettem ezt a kis tuareget az volt a cél, hogy legyen egy libakegetőm, amivel itt putriházán (Szolnok) el tudok szaladgálni. 20000 volt a gép, nem fordult át, okmányok nélküli volt.
Elkezdem szét szedegetni, leveszem a légszűrőház fedelét, mit találok: az eredeti olasz adásvételit, forgalmi másolatot, számlát egy zsacskóba bugyolálva (ebből is látszik, milyen gondos gazdája volt, még a légszűrőt se pucolta soha )
Jó ez nekem ? És beütött a szikra! A moci 87-es. Tehát pár éven belül betölti a 30-at. Telefon jobbra balra, az mondták, ha elmúlt 30, akkor előzetes vámminősítéssel regadó mentesen papírozható egyből OT rendszámra. Nekem kell egy adásvételit kreálni azzal, aki 2005ben kintről behozta, persze a mai modern technikával ez már könnyen kivitelezhető. Szerencsére már az úniós csatlakozásunk után hozták, így már nem esik vámolás alá. A 27% ÁFA-t be kell fizetnem a szla után (köszi Viktor bácsi), de erre is van kiskapu .
A feltétel a min. 90% egyezés. Ez kb az jelenti, hogy az ülés huzat mondjuk más színű lehet. A műszakit 5 évre kapja, biztosítás szinte ajándék, teljesítményadó nincs.
Nekem mindig tetszettek az ilyen Dakar-jellegű motorok, ezért úgy döntöttem megpróbálom megmentni az utókornak. Egyébként is istenítem a 80-as évek beli technikát, mert bármi, ami akkor készült még nem a tervezett elavulás égisze alatt lett tervezve és gyártva. Lásd: Autókerekedők (Wheeler Deelers) a Dischoveryn.
Hát ennyi a terv fő vonalakban.
A kád alja merő adta ganyé lett, az asszony örjöngőtt, úgyhogy neki áltam vízkőoldóval, meg mindennel, és olyan lett mint az új !
Azóta én vagyok a faszagyerek ,mindent lehet :)))
amúgy én ngk br10eg-t használok!
Hehe.. Ez jo kép! Mit szolt az asszony? Kisikáltatta veled a fürdőt becsületesen mi?! Az a frânya féltékenység!
A zománcot azért sikerült megkarcolni?
A kamionos videódban, ha jól látom Actros-sal hasítasz?
Hazaállít a család én meg bennülök a kádban a vázzal. Kicsit se néztek hülyének!
extra: ngk br10eix - irridiumos
sajat tapasztalat: irridiumossal picit jobban harap a gep es hosszabb az elettartama is a gyertyanak.
Közelebb csúsznak a szemöldökök :) (a saját kecóban már van kiépített szárító a falon) :)