ha lesz egy par kep az boven jo. :D
en is allok neki majd lassan szervizelni, elso korben elsofekbetet es fekolajcsere. utana meg lesz meg mivel bibelodni. :)
csinalhatnal majd kepeket hogyan keszult modra. :)
kivancsi vagyok milyen lesz es hogy tudod kivitelezni. a lenyeg hogy jobban lass majd vele az ejszakaban.
a telen lesz ido szoszmotolni vele ugy is
Én is, ma átnéztem, mértem, épp hogy csak a kettő egy kis csalással fog beférni az idomba. Gyári fekete lámpatartó műanyag cucc felejtős....
Lesz ebből lakatos munka, de a végeredmény kárpótol, remélem.
Voltak nekem is teknősök, csak akváriumban.
Fél év után el ajándékoztam, mert kopogtak össze-vissza.
és akkor valaki tudja biztosra hogy miféle kell a 125-ös tuaregbe!
v127 a blokk!? illetve a müanyag persej már sufni tuning , a csapágyak körül vagy gyári? jajj rühelem a használtmotorokat
következő motorom originál ujj , lesz mégha csak 40 évmulva is, de kéz alól többet soha nem veszek!+1 érdekeség a motorom szerelönélvolt 5 hónapja , most hogy megérett az ujjab javításra találtam benne 3db bele nem ilő csapágy golyót! ami megete a fötengely kihajtásomat , a vizpunpa forgatót, a kuplungkosarat! ez is erősití a szabályt ha rendes munkát akarsz csináld magad!ill folyt az olaj a blokkfelek közül alul ,erre visza vitem és elkente az ajját 1 centi vastagon pasztával ! mondom is hogy köveskálli szerelő volt! hálisten tartozok is neki, ugy hogy igy 1-1 az állás ,bár jobban kifüzetném inkább csak csinálta volna meg rendesen!
A különbség az az,hogy nem egyformán tágulnak meg ha gelmelegednek! Ha pl.: C3-as a gyári a C4-nem jó bele mert melegen sanszos hogy szorulni fog igy valami engedni fog ha más nem a hajtókar lesz kifli benne! Más a tágulási méret! (én igy tudom ez a különbség)
nem hagyott nyugodni a dolog kiszedtem a csapágyakat, és itt a hiba oka ,rozsda! illetve az egyik akad helyenként! kikopva nincs nem letyeg !de inkább dobok bele ujjat!érdekeség hogy semmi nincs irva a csapágyamra!hallotam ieneket hogy c3, c4, c5 gondolom ebbe c3-as kell de mi a külömbség ?
Nekem se volt hézagoló, a fogaskerék a csapágyra támaszkodik. A főtengely kissé nehezen forog, nekem se tetszik, de vszínű, hogy az új szimeringek fogják nagyon. Majd bekopnak. Amíg nem volt a szimering bele rakva, kisujjas volt, utánna meg "matatóujjas" .
Arra ne számíts, hogy pörögni fog, mint a búgócsiga
ugyan is széthuztam a blokkot cseréltem benne ezt azt és a végére mikor a főtengej kihajtást ráhúztam, úgy érzem most mintha szorulna a főtengely ,és igy nem teccik ,én ujj nélkül is elforditom de nem érvényesül a lendkerék ,amint forditok rajt és elengedem a lendület elveszik 1 centin belül! valakinek tapasztalat e téren?csapágy gond lehet mivel a kuplung deklin belül szorulást nem veszek észre!afötengely kihajtás és a csapágy között nincs hézagolás!de gondolom nem is kell!
1 kérdés a fötengejed elforgatásához menyi erö kell üres fokozatbann?
legyen a mértékegység mondjuk az ujjak,ha a gyujtásrészre ráteszel egy 18 as villást kisujjal könyen eltudod forgatni ,vagy kell hozzá a mutató ujj? vagy mintha kukorica darálót forgatnál?
Sziasztok!
Lassan, de haladok! "Kis lépés az emberiségnek, de egy ugrás nekem!" Talira kész lesz
Infó kellene, hogy a csapszeg tűgörgője mellé nem kellene valami távtartó? Vagy a hengeg pozicionálja?
AZ ASZTAL MEG VAN TERÍTVE!
remjuk hogy lesz meg par vidam napos nap
meglesz az a tali jovore is, es egyre csak jobban sikerul majd
kivancsi leszek az uj lampara, en epp a minap bombaztam szet egy tuareg elsolampat, kellett a foncsor a terrariumi melegitolampamhoz
tuareg lampa meg van igy is meg 5 par
en is allok neki majd lassan szervizelni, elso korben elsofekbetet es fekolajcsere. utana meg lesz meg mivel bibelodni. :)