Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó hogy ezt kiderítetted vagy csak a sajátodét nézted meg, mert nekem is ilyen karbi van fent. De a méreteket ne kérdezd, sosem jegyzem meg, csak a főfúvókára emlékszem.
Én úgy tudom, hogy van egyszer, mondjuk egy V8-as. Abból az tud tegyük fel 600 lóerőt.
Szóval ez a csúcs, a gyengébbeket pedig "lebutítással" csinálják.
Pl. a 600 lovas is 16ezer cm3, meg a 450 lovas is 16ezer cm3.
Remélem érthető mit akarok kihozni.

Kissé érdekes vázolás, de nekem ez a meglátásom.
fegyenlore minden ok vele. mukodesre prima akubaratsaga is okes egyenlore. beszereles utan 2-3 nappal neztem (folyamatosan be volt kapcsolva a riaszto) es teljesen normalis szinten volt az aksi. holnap meglesem ujra, mar lassan egy hete bennt van kb. de nem tunik egy aksizabalonak

mint ahogy remisztgettek hogy 2 nap alatt lerantja 3 Volt-ra az aksit.... akinek az volt annal eleg szarullehetett bekotve...
nekem minden csatlakozas forrasztott es jol szigetelt, a motor kabelkotegen semmi nem lett varialva ugyhogy barmikor kiszerelheto is gond nelkul ha megunom vagy hasonlok
Az széép :D meg 2001-es Tuareg? Azért tudhat valamit a gyerek.. :D
Na hogy szuperál a riasztód? :) Nagyon eszi az aksit, vagy észre sem lehet venni?
Látom senki se harapott a témára, úgyhogy feltaláltam magam

PHBH 26 NS karburátor alkatrészek jelölése (már ha érdekel valakit rajtam kívül) :

Alapjárati fúvóka: 50
Alapjárati fúvóka alatti kehelycső: BF 1
Főfúvóka: 103
Főfúvóka alatti kehelycső: 264 DG
Szívatófúvóka: 70
Szivató melleti (nem tudom mi célt szolgáló) fúvóka: 80

Lehet, hogy senkinek se segít rajtam kívül, de legalább elvagyok :)

Kiváncsi lennék, hogy ezek vajon gyáriak-e
PHBH 26-os karbiba 0,65-ös, vagy 0,70 szívatófúvóka kell?
Egyébként a mai kamionok ugyanúgy chiptuningolhatók, mint a személyautók. A nagy klasszikus Scania 164/580 V8 simán tudja a 700 lóerőt csak chippeléssel. Az egyik cimbim ilyennel jár . És a röhely, hogy a fogyasztás kevesebb, mint az alapváltozatnál.
Ilyen tömeghez kell az erő már bőven.
Sok videót láttam már, a svédekről... iszonyat gépek azok. V8 nem hazudik. Meg szépen fel vannak csinosítva....
380 paci, "hagyományosba" is kevés már. Alföldön OK.
Pesten ezek nélkül is káosz van....
Amúgy ez is magyarban volt az M7en
Sokat jártam a skandinávokhoz, ott valóban szinte csak ilyen és ennél hosszabb szerelvények járnak, de ott legalább 550 lovas a vontató, de nem ritkák a 800 paripás és még erősebb gépek se. Ezt konkrétan egy 380-as Scania húzta, és már a legkissebb emelkedőt is megérezte.
a kedvencem még amikor a fészerbe lefényképezi, valami ratyi telefonnal, és a csodálatos fényképeket feltölti a hirdetésbe
tuning chipszes link
.... akadna meg....

Jo hosszú az már biztos! De hozzánk ilyen szerelvény? Ha egy sima 24-es beszorul valahol Pesten káosz van! Mi lenne ha egy ilyen gépállat kakadna meg valahol?! Fél Pestet le kellene zárni hogy valahogyan kikecmeregjen! Én is akadtam már fel olyan helyen ahol a tábla szerint el kellett volna férjek! És mégsem ugy lett! Igaz meg is téritették a kárt!
Nem semmi.

1:05-től látható szerelvényt láttam Pécsen is. Vagy legalábbis egy ugyanilyet. Sárga villogóval ment a kora hajnali időszakban.
Most nem jut eszembe ennek a szerelvénykapcsolatnak a neve... de nem rég olvastam róla, hogy tesztelik európa szerte.
Vagyis a svédek régóta mennek így már, platós alváz után a félpótkocsi dollyval.
Meg van közben a cikk is..:http://www.168ora.hu/buxa/forg...
Mindjárt itt az év vége, összeszedtem a telómból az idei termést
nekem 1200 volt darabja az egyedi matricanak (fenyes, legcsatornas ragasztos, uv allos stb anyagbol)
postakoltseg elore utalassal ingyenes volt. egyik nap utaltam, masnap mar jott az elsobbsegi level a matricakkal. :D

http://www.motormatricak.hu/

itt elered oket.
erdemes rakerdezni egy ajanlantra mit kernek egy szettert.

vannak mintak is, de barmit megcsinalnak az tuti.

en agyalgattam hogy csinaltassak e vagy maradjon sima fekete, de utolag nagyon jo dontes volt hogy csinaltattam inkabb mert sokkal jobban nez ki a motor vele.
Ez jó ár? Te mennyiért vettél? Akkor kerek a tiedtől egy ajánlatot, aztán majd eldöntöm h honnan.. :) a gond az, h nekem színkódom lesz csak a színről amikor megrendelem. Ezért szeretném a tiedtoĺ, mert itt van pár meghatározott szín és kész... Ott meg olyat csinálnak amit mondok.. :) +1000-2000ft-ot megér a 'tökéletes' egyezés.. :)
ez egesz jo ar amit talaltal. :)
en korulbeluli meretet adtam meg csak, utana ok mondtak a pontos meretet (a gyari matricameretut csinaltattam) teljesen elegedett vagyok a gyorsasaggal, es a minoseggel is. :)
Azt hiszem, hogy meg vannak a méretek.. :D

Méretek: Fentről lefelé
Pegaso: 18 x 2,1 cm
Pegaso cube 650: 16 x 1,3 cm
Aprilia: 16 x 5,8 cm
Ló: 26 x 8,4 cm

http://onlinedekor.hu/motor-ma...
Már nincs más hátra, mint kiválasztani a színt és berendelni és lefesteni. :D
Nekem az már megvolt, hozzáférni úgy is ha csak a tankot leveszed, és a hengerfej tetején ott vannak a szelepfedelek, azt leveszed és állítócsavarhoz oda is lehet férni.