Hellotok!
Utóbbi időkben inkább úton használtam a tuareget, és ami azt illeti nagyon sokat eszik(8-9 liter), és alig köhögi ki a 105-110 km/h-t.
Mindegyik ilyen vagy csak az enyémmel van gond?
Gondolkozzak a 160-as hengerszetten?
Üdv! Érdeklődnék hogy tuareg 350-be 87-es lég-olajos mennyi a dugó-gyűrű,főtengely csapágy? Most vettem egyet és melegen felmegy az alapjárat és nehezen indul. Óra szerint 64e km van benne és nagyon bontatlannak néz ki a blokkja. Ha bemelegszik szivárog az olaj a fordulatszámmérő spirálnál.
Előre is köszi a segítséget!
Szia! Ha sok olajat öntesz bele akkor is tud ott szivárogni! Felveri a tengelyen! Az a gumigyűrű kell oda! Egyszer nekem kinyomta az olajat a beöntő kupakjánál a szellőzőn! Felhabosodott mikor szimeringes lett a vizpumpa!
Még egy kérdésem lenne! A kuplungtengelyemnél(amit a bowden mozgat) nyomja ki az olajat. Ott nem kelle valami tömítésnek lenni? Mert van a tengelyen egy horony, de nekem ott nem volt semmi, mikor szétszedtem, igaz tettem rá egy O gyűrűt, de nem az igazi.
Sziasztok olyan kérdésem lenne h valaki esetleg tudja-e h rotax 123-ba gyertyahézagnak mekkorának kell lennie,Vagy csak amit vettem uj gyertyát ne álligassak semmit?Köszi várom az infokat
Sajnálatos aktualitás, meghalt egy motoros társunk, aki motoros rendőr volt! Ennek nem kellett volna megtörténnie, lett volna még dolga az életben, túl fiatal volt! :-( Spontán szerveződő megemlékezés Szentendrén a Rendőrkapitányság oldalában lévő emléktáblánál! Gyülekező és parkolás a rendőrség udvarán és a mögötte lévő parkolóban, a Pannónia utcai bejáratnál lehet. Érkezés ide : Vasárnap 13,30. Megemlékezés 14 órakor. Hozz egy gyertyát, vagy egy szál virágot, vagy gyere csak úgy! Hajts fejet a motorosok és rendőrmotorosok emlékére! Kérlek, hogy juttasd el minél több motoros társunkhoz! Csendben és spontán csináljuk, talán 20 perc, amit az életünkből erre áldozunk, aztán ki merre. Talán egy közös Dobogókő, vagy Visegrád, vagy haza a családunkhoz!
Nekem a görgők kihullottak maguktól! :D sikerült a felújítás, ég és föld a különbség, nem is gondoltam volna, hogy ennyit számítanak az új csapágyak, szimeringek, tömítések. Köszi a segítséget!
Egyértelműen Tuareg! Nagytestű! Erős! Kis terep annyi belefér! Pakolhatod a túrára rogyásig! Ha a szive jól veri a tamtamot nem lesz gond vele! Ha meg igen,na bumm... nem mai paripa! Toltam már párszor de annak is meg van a filingje! Gyönyörködhetaz a tályban! Mint én! Előfordul! De én igy szeretem ahogy van!
Először is leszögezném, hogy nem is értem, hogy miért vacilálsz pont e 2 motor között, hiszen szinte közük sincsen egymáshoz. Ha terepre szeretnél motort, akkor egyértelműen DT, mert az arra termedt.. Ha viszont túrázni szeretnél, akkor egyértelműen a Tuareg Wind lesz a legjobb választás számodra. A nagy test kicsit nagyobb súlyt, viszont így sokkal nagyobb menetstabilitást nyújt a túrákhoz.. Nem beszélve a pakolható felületről, ami ugye egy DT-n nem sok van. Én nem akarom leszólni sem a DT-t, sem isteníteni a Tuareget, de szerintem elég egyszerű a választás, ha csak ezt a 2 motort nézted ki magadnak.
A videód alatt írt már 1-2 fórumtársam akik tényleg értenek a Tuareghez és már le is írták oda a lényeget, ezért én csak annyit mondanék a Tuaregről, hogyha Nem eleve kókány munkát veszel, és megadsz neki mindent amire vágyik, akkor nem lesz nagy bajod vele.. Az Apriliát mindenki szidja, hogy így pörög-úgy pörög, ezért hamar meghal.. Heh.. Igen.. Az Aprilia nincs tele minden gyári folytással, aminek van jó és rossz oldala.. A rossz az, hogy ha tényleg nem úgy kezeled, mint kellene, akkor lehet, hogy többször kell szerszámhoz nyúlnod, mint egyébként. Viszont a vezetési élménye egy Apriliának és egy Yamahának alapjában véve teljesen más élményt nyújt.. Kérdés, hogy mit választasz: Erőt, vagy "biztonság"-ot? (DT-ből is ki lehet fogni olyat, amit naponta szét fogsz szedni, mert mindennap be hal valami rajta..)
125-ös Tuareghez itt ezen a fórumon bármilyen alkatrészt megtalálsz szinte. Csak leírod, hogy mire van szükséged, és legalább 1 embernek biztos, hogy lesz.. :)
Sziasztok!
Szeretnék motoros lenni,és két motor fogott meg.A dakaros Aprilia Tuareg Wind125,és a Yamaha DT125.A szomszédban egy DT125 van,nagyon tetszik,hogy könnyen kezelhető,akár endurozni,supermotozni is lehet vele,de nekem valamiért nem elég kényelmes,márpedig én hosszabb túrákat akarok megtenni.Egyszer egy utazás során láttam,egy szép Wind 125-t,de csak annyira,hogy elsuhant mellettünk.Ahogy itthon nézegettem a képeket,eléggé kényelmesnek,és nagy felépítésű motornak látszik,ami őszintén megmondva a 2m-hez és a 100+ kg-hoz illik jobban.Plusz van a formatervezése is nekem eléggé bejövős,bár a DT-nél is!Tetszik,hogy van benne üzemanyagmérő is,bár azt olvastam,hogy az elég pontatlan.Nem tudom,hogy milyen alapvető betegségei vannak a blokkjának,milyen típushibák jelentkeznek.A DT-ről a videómban mindenki ódákat zeng,hogy mennyire megbízható,a Wind-et viszont sokan szapulják.Ennyire megbízhatatlan gép lenne
Igazából nekem a Wind felé hajlana a szívem,és ezért Tőletek kérek tanácsot/tapasztalatot.Persze a legjobbat adnám meg,bármelyik motor is lenne a végső befutó.
Ja,és mivel itthon sok a kókány szar,ami még drága is,és papír nélküli,ezért én Ausztriából,vagy Olaszországból hoznám be,és utána felújítanám,és forgalomba helyezném!
A válaszokat előre köszönöm!
Igazából van mit csinálni rajta ha igényes az ember
Blokk rendben van, elvileg gyújtást meg kell nézni,fényezni is kell tehát van mit csinálni de adom hozzá amit kaptam egy sapka alkatrész
Rotax123-as blokkhoz Amal Sem trafó-gyujtáselektronika eladó. Vadonat újak, sokkal megbizhatóbbak és stabilabbak mint a gyári, 6 hónap csere garancia, bekötése gyerek játék ugyanugy szint-szin szerint kell mint a gyárinál. Kedvező áron eladóak!
érdeklődni itt lehet:
patvaros87@gmail.com
Megértelek és ha gondolod rá kérdezek mi van meg hozzá
De ha más nincs meg csinálgatom és lesz egy városi járgány belöle azt ennyi mert ez egy kicsit messze van crosstol
Utóbbi időkben inkább úton használtam a tuareget, és ami azt illeti nagyon sokat eszik(8-9 liter), és alig köhögi ki a 105-110 km/h-t.
Mindegyik ilyen vagy csak az enyémmel van gond?
Gondolkozzak a 160-as hengerszetten?