szerintem időpazarlás, hiába veszel kint egy jó állapotút bagóért, itthon a büdös bürökrácia miatt rámegy a gatyád is mire lepapírozod. Ráadásul ahogy nézem 17 éves vagy nem hiszem hogy sok tapasztalatod van a hivatalos ügyek intézésében, márpedig egy ilyen folyamatban nem 2 helyen kell megfordulni. Véleményem szerint jobban jársz, ha nézel itthon egy pofásabb példányt, s foglalkozol azzal. Igaz vadászni kell 1 jó példányra, de jobban jársz..
Bp.-en van két üzletük, augusztusban voltam ott.
3 féle van:
- egyik nem nagyobb, mint a gyári, csak más a kialakítása.
- másik 14 cm-rel nagyobb a gyárinál, és szintén más a kialakítása.
- harmadik az igazi túrázós plexi, nem tudom mennyivel nagyobb.
Én a középsőt akarom megrendelni majd. Meg gondolkodtam egy ilyen slip légterelőn is, amiről az előbb szó volt. Képet nem tudok mutatni róla. Kicsit hullámos a kialakítása, így elvileg jobb, mint a gyári vagy a GIVI. Az átlátszó és a füstszínű 25k, a színes pedig 28k körül mozog.
Ilyesmi lehet, bár a boltban sem volt túl jó az illusztráció: http://kelomotor.hu/kep_plexi/...
Úgy tudom, hogy volt/van egy (topic), de teljesen kihalt.. De ez a topic is már félig Pegasos.. Akik régen Tuareggel mentek, mind lecserélték Pegasora, aki eddig megtehette.. Aztán majd jönnek a többiek is, vagy nem.. :D
Így van, a "játszós" motor nekem arra kellene, hogy kimenjek vele megnézni a földünket, esetleg horgászni. Én az Alföldön lakom, ahol eleg jók a földutak is, némelyken a Pegaso is ment már 90-el.
Még átgondolom ezt a dolgot úgy is vagy 100-szor mire odajutok, hogy veszek egy második motort, és még akkor se lesz biztos. :D
Ilyen slip légterelőt én is néztem már. Olyat hol lehet kapni?
Néztem Yamaha XT-t is pl., de ami annál keskenyebb motor az nekem már cross. Az meg nekem már nem tetszik. Számomra a Yamaha Super Tenere, a Honda Africa Twin, a Suzuki Big a motor. Meg persze a KTM Adventure. Annak ellenére, hogy ezek jó nagy vasak, mégis elindulnak vele terepen, homokban, és szerintem jól teljesítenek.
Itt egy jó kis video soft endurozásról pl.: http://www.youtube.com/watch?v...
Egyébként Pegaso topic miért nincs? Szívesen csatlakoznék egy jó kis Pegaso közösséghez, akár egy közös gurulást is szervezhetnénk idén is vagy tavasszal.
Pont a te galériád alá kommenteltem a múltkor, elsőként ott érdeklődtem, mert tetszettek a képek. Megvan még az a Tuareg egyébként?
RX-et meg nem vennék. Az olyan típusú motoroknál ritka, ami rendszámos. Másrészt meg nekem elég volt egyszer rákölteni egy fél motor árát egy kétütemű blokkra. Köszönöm nem kérek belőle többet!
Látom te is ragaszkodsz az utcai motrhoz meg egy "játszós" motorhoz. Nekem mindenem a terepmotorozás endurocrossoztam is egy darabig csak hát az anyagiak. Nekem is Pegasom van ugyan olyan mint a Viktornak csak nekem Givi túraplexi + egy slip légterelő a tetejére hogy még megdobja a levegőt így pont a bukóm tetejére nyomja. Én is cross bukót használtam egy darabig de a zaj me a szemerkélő eső nem volt kellemes érzés autópályán. Zárt bukóval jobb lett de menetszél így is van és lessz is.
Hát terepre játszós motornak Tuareget legalábbis Windet én nem vennék én is nagyon bírom a Dakar féle sivatagi motorokat (volt alkalmam egy KTM rally 660-as nyergében is ) de egy Wind oda nehéz lenne. A ballonos tankja miatt nehezebb mozogni rajta és nehéz az eleje, az üzemanyagnak nagy a mozgása így mikor lögybölődik ide-oda tudja cibálni, meg a ha borulsz vele sokka ltöbb minden rongálódik látványosan.
Én akkor már egy faszább RX-et néznék nekem volt egy és nagyon szerettem ment mint a raketa .
Nos nekem ez a véleményem
Hi all!
Egy ismerősömmel kimennénk jövőre Olaszba,és mindketten egy Aprilia Tuareg Wind125-t hoznánk be!A cél,hogy bontóból,vagy rendőrség által lefoglalt gépeket hozzunk,amit kint már nem lehet forgalomba helyezni,de itt igen,vagy csak olyat,amit direkt azért árulnak,hogy a külföldiek vigyék ki.A cél,hogy minél olcsóbban hozzuk be (haverom szerint 50.000-80.000ft),és ha ott találunk boltot(a közelben)ott veszünk hozzá gyári alkatrészeket,vagy itthon,és teljesen GYÁRIRA visszaállítanánk.Gyári festés,matrica stb.,plusz a blokkot is teljesen!Ja,és új csavarok stb.!Szerintetek megéri?
Az én nézőpontom szerint a Tuaregnek mindene megvan hozzá, hogy enduronak nevezzük, és terepen is motorozzunk vele.
Azt megtudja-e valaki mondani, hogy a `87-es Wind-nek pontosan hány literes a tankja, és hány sebességes, és mekkora az öntömege, mert ezek az adatok eltérően szerepelnek a leírásokban?
A Pegaso-nak túl széles a tankja, elől pedig csak 19-es a kereke, elsősorban ezek miatt nem való terepre. Meg persze a metál fényezés miatt sem. Én azért kipróbáltam már, hogy mit bír földúton, de elég könnyen ki lehet motorozni a tudását szerintem. Viszont a könnyű, sima tereppel nagyon szépen megbírkózik.
A Cagiva Tamanaco egy ugyanolyan felépítésű motor, mint a Tuareg. Kb. 27 Le-s lehet, power szelepes, vízhűtéses. Azért írtam csak, hogy nekem teljesítményben ennél nagyobb elvárásom nincs is, viszont 2T már nem vennék.
Egyszer írtam egy levelet, egyszer pedig egy hozzászólásban céloztam neked ezt a kérdést. Csak azért, mert nagyon gondolkodom, hogy rendelek télen egy MRA túraplexit, és érdekel, hogy megéri-e azt a 25 ropit vagy felesleges? Az az érdekes, hogy naked motoron nincs akkora menetzaj, mint a Pegaso-n 100 felett. Olyan, mintha valami a fejemre dobná a szelet. Hozzáfűzném még azt is, hogy a bukó sem javít a dolgon. Idén vettem egy elég komoly AGV-t, és nem sokkal csendesebb...
Úgy értem, hogy ez Túraenduró, nem egy sima enduro. :D De mind1.. végülis sokan használják bokorugrónak.. Annó én is azért vettem meg a Tuaregemet, mert nagyon megtetszett a böhöm nagy teste.. :D
A Pegasot én is sajnálnám kivinni terepre.. Meg alapból a Pega már kicsit alacsonyabb mint a Tuareg, így kicsit alkalmatlanabb erre a célra.
Nem tudom, hogy milyen az a Cagiva, de a nagyjának rotax szive van, úgyhogy nem lehet sok különbség. :)
Nekem ugyan nem írtál sehol.. Vagyis én biztos, hogy nem kaptam meg.. :D Egyébként nekem nagyon nagy szerencsém van, hogy magas plexiset vettem, mert így tudok a régi (cross) bukómmal menni vele. Egyébként simán lekapná a fejemről.. :D
100 felett nekem is nagy már a menetzaj, de az a bukó miatt van ugye.. A Cross bukót nem éppen arra találták ki, hogy 110-130-as tempóval 'száguldozzanak' vele. :D
Tudom, hogy nem kisebb, mint a Pegaso. Nem is az számít. Hogy érted azt, hogy nem igazán terepre való? Tudtommal az endurok terepre valók. :) Viszont én csak könnyű terepen használnám esetleg.
A lényeg, hogy én a kinézete miatt venném meg, mert valahogy a nagy Dakar motorokhoz húz a szívem. Super Teneret kicsit nagynak tartottam, ezért vettem Pegaso-t, viszont őt meg sajnálom terepre vinni. Egyébként sem kényelmes rajta állva motorozni.
Mihez képest lomhább? Nekem elég ha úgy teljesít, mint a Cagiva Tamanacom régen.
Úgy néz ki, hogy idén mégsem lesz rá elég pénzem, szóval lesz még időm átgondolni ezt a témát.
Azért ha valaki még hozzá tud szólni, annak szívesem fogadom a véleményét.
Viktor, neked írtam már vagy 2-szer a FB-on azzal kapcsolatban, hogy nagyobb-e a szélvédelem a Pegaso-n túra plexivel? Az enyémen hatalmas a menetzaj 100 felett.
üdv.
üdv valakinek van ötlete hogy honnan tudnék szerezni az elsöfék tartályába olyan müanyag fékfolyadék kukert? boltokat már végig jártam a környéken sehol semmi !
Akkor te jót fogtal ki... Én amikor megvettem, már akkor is taknyos volt az orra.. Akkor szimeringezve is lett.. Most fél évre rá megint " megfázott" tudom díjazni...
Nagyon megköszönném, ha megnézed.. :D gondolom ez nem változott a 2 típus között..
nekem nem kellett asimeringekhez nyulni miota megvettem. :D nem panaszkodom a stabilitasra ugyhogy nem hiszem hogy gond lenne veluk es nem is olajoz...
van bontott telom. meglessem majd a meretet? :D
szerdan itthon vagyok aztan delutan meglesem majd akkor.
Ha már otthon vagy a 4T Apriliák körében, akkor nem lesz nagy újdonság ez a gép.. Bár ahogy nézem neked már Injektoros géped van.. (nekünk 'csak' Duplakarbis Pegasoink vannak :D)
Amit mindenképpen érdemes megnézni rajta, (ha fordított telós), hogy ereszti-e az olajat.
Egyébként nem sokkal könnyebb mint a Pegasod, és még szerintem termetre is nagyobb a gép.. Nem igazán terepre való.. főleg, hogy úgy hallottam, hogy kicsit lomhább a 350-es Wind..
Néhány hete már nézegetem az Aprilia Tuaregeket, főleg a 350-es Windet. Ki is néztem egyet, amit hétvégén meg is tudnék nézni. Kérdésem az lenne, hogy tudna-e valaki írni róla véleményt? (Lehetőleg olyan, aki használt is ilyet.)
Érdekelne fogyasztása, típushibák, milyen az alkatrészellátás, mire érdemes odafigyelni ha elmegyek megnézni?
Egy `87-es motorról lenne szó, én hobbi célra venném, mert egy 650-es Pegaso-m van egyébként.
Jó vétel lehet egy ilyen motor a kora ellenére?
üdv.
Sziasztok
Mivel senki nem írt semmit így lehet eladnám a tuaregem renbe kell rakni pl gyújtás vezetékek,kipufogó,karbit rá aztán elvileg minden rendben adok vele mindent amit kaptam ja meg egy plusz blokk amibe igazábol csak fúrni kéne és az is renben volna ár alku nélkül 70 ezer
Alkudozni a piacon kell
Darabokba nem adom !
Ja és persze Budapesten XV.ker
06307423741
kelomotor.hu
Bp.-en van két üzletük, augusztusban voltam ott.
3 féle van:
- egyik nem nagyobb, mint a gyári, csak más a kialakítása.
- másik 14 cm-rel nagyobb a gyárinál, és szintén más a kialakítása.
- harmadik az igazi túrázós plexi, nem tudom mennyivel nagyobb.
Én a középsőt akarom megrendelni majd. Meg gondolkodtam egy ilyen slip légterelőn is, amiről az előbb szó volt. Képet nem tudok mutatni róla. Kicsit hullámos a kialakítása, így elvileg jobb, mint a gyári vagy a GIVI. Az átlátszó és a füstszínű 25k, a színes pedig 28k körül mozog.
Ilyesmi lehet, bár a boltban sem volt túl jó az illusztráció: http://kelomotor.hu/kep_plexi/...
üdv.
honnan rendelnel MRA turaplexit?
en is agyalok a pegara hogy kene egy nagyobb plexi de nem lattam meg semerre.:S
Így van, a "játszós" motor nekem arra kellene, hogy kimenjek vele megnézni a földünket, esetleg horgászni. Én az Alföldön lakom, ahol eleg jók a földutak is, némelyken a Pegaso is ment már 90-el.
Még átgondolom ezt a dolgot úgy is vagy 100-szor mire odajutok, hogy veszek egy második motort, és még akkor se lesz biztos. :D
Ilyen slip légterelőt én is néztem már. Olyat hol lehet kapni?
Néztem Yamaha XT-t is pl., de ami annál keskenyebb motor az nekem már cross. Az meg nekem már nem tetszik. Számomra a Yamaha Super Tenere, a Honda Africa Twin, a Suzuki Big a motor. Meg persze a KTM Adventure. Annak ellenére, hogy ezek jó nagy vasak, mégis elindulnak vele terepen, homokban, és szerintem jól teljesítenek.
Itt egy jó kis video soft endurozásról pl.: http://www.youtube.com/watch?v...
Egyébként Pegaso topic miért nincs? Szívesen csatlakoznék egy jó kis Pegaso közösséghez, akár egy közös gurulást is szervezhetnénk idén is vagy tavasszal.
Pont a te galériád alá kommenteltem a múltkor, elsőként ott érdeklődtem, mert tetszettek a képek. Megvan még az a Tuareg egyébként?
RX-et meg nem vennék. Az olyan típusú motoroknál ritka, ami rendszámos. Másrészt meg nekem elég volt egyszer rákölteni egy fél motor árát egy kétütemű blokkra. Köszönöm nem kérek belőle többet!
üdv.
Hát terepre játszós motornak Tuareget legalábbis Windet én nem vennék én is nagyon bírom a Dakar féle sivatagi motorokat (volt alkalmam egy KTM rally 660-as nyergében is ) de egy Wind oda nehéz lenne. A ballonos tankja miatt nehezebb mozogni rajta és nehéz az eleje, az üzemanyagnak nagy a mozgása így mikor lögybölődik ide-oda tudja cibálni, meg a ha borulsz vele sokka ltöbb minden rongálódik látványosan.
Én akkor már egy faszább RX-et néznék nekem volt egy és nagyon szerettem ment mint a raketa .
Nos nekem ez a véleményem
link
Egy ismerősömmel kimennénk jövőre Olaszba,és mindketten egy Aprilia Tuareg Wind125-t hoznánk be!A cél,hogy bontóból,vagy rendőrség által lefoglalt gépeket hozzunk,amit kint már nem lehet forgalomba helyezni,de itt igen,vagy csak olyat,amit direkt azért árulnak,hogy a külföldiek vigyék ki.A cél,hogy minél olcsóbban hozzuk be (haverom szerint 50.000-80.000ft),és ha ott találunk boltot(a közelben)ott veszünk hozzá gyári alkatrészeket,vagy itthon,és teljesen GYÁRIRA visszaállítanánk.Gyári festés,matrica stb.,plusz a blokkot is teljesen!Ja,és új csavarok stb.!Szerintetek megéri?
Az én nézőpontom szerint a Tuaregnek mindene megvan hozzá, hogy enduronak nevezzük, és terepen is motorozzunk vele.
Azt megtudja-e valaki mondani, hogy a `87-es Wind-nek pontosan hány literes a tankja, és hány sebességes, és mekkora az öntömege, mert ezek az adatok eltérően szerepelnek a leírásokban?
A Pegaso-nak túl széles a tankja, elől pedig csak 19-es a kereke, elsősorban ezek miatt nem való terepre. Meg persze a metál fényezés miatt sem. Én azért kipróbáltam már, hogy mit bír földúton, de elég könnyen ki lehet motorozni a tudását szerintem. Viszont a könnyű, sima tereppel nagyon szépen megbírkózik.
A Cagiva Tamanaco egy ugyanolyan felépítésű motor, mint a Tuareg. Kb. 27 Le-s lehet, power szelepes, vízhűtéses. Azért írtam csak, hogy nekem teljesítményben ennél nagyobb elvárásom nincs is, viszont 2T már nem vennék.
Egyszer írtam egy levelet, egyszer pedig egy hozzászólásban céloztam neked ezt a kérdést. Csak azért, mert nagyon gondolkodom, hogy rendelek télen egy MRA túraplexit, és érdekel, hogy megéri-e azt a 25 ropit vagy felesleges? Az az érdekes, hogy naked motoron nincs akkora menetzaj, mint a Pegaso-n 100 felett. Olyan, mintha valami a fejemre dobná a szelet. Hozzáfűzném még azt is, hogy a bukó sem javít a dolgon. Idén vettem egy elég komoly AGV-t, és nem sokkal csendesebb...
A Pegasot én is sajnálnám kivinni terepre.. Meg alapból a Pega már kicsit alacsonyabb mint a Tuareg, így kicsit alkalmatlanabb erre a célra.
Nem tudom, hogy milyen az a Cagiva, de a nagyjának rotax szive van, úgyhogy nem lehet sok különbség. :)
Nekem ugyan nem írtál sehol.. Vagyis én biztos, hogy nem kaptam meg.. :D Egyébként nekem nagyon nagy szerencsém van, hogy magas plexiset vettem, mert így tudok a régi (cross) bukómmal menni vele. Egyébként simán lekapná a fejemről.. :D
100 felett nekem is nagy már a menetzaj, de az a bukó miatt van ugye.. A Cross bukót nem éppen arra találták ki, hogy 110-130-as tempóval 'száguldozzanak' vele. :D
Tudom, hogy nem kisebb, mint a Pegaso. Nem is az számít. Hogy érted azt, hogy nem igazán terepre való? Tudtommal az endurok terepre valók. :) Viszont én csak könnyű terepen használnám esetleg.
A lényeg, hogy én a kinézete miatt venném meg, mert valahogy a nagy Dakar motorokhoz húz a szívem. Super Teneret kicsit nagynak tartottam, ezért vettem Pegaso-t, viszont őt meg sajnálom terepre vinni. Egyébként sem kényelmes rajta állva motorozni.
Mihez képest lomhább? Nekem elég ha úgy teljesít, mint a Cagiva Tamanacom régen.
Úgy néz ki, hogy idén mégsem lesz rá elég pénzem, szóval lesz még időm átgondolni ezt a témát.
Azért ha valaki még hozzá tud szólni, annak szívesem fogadom a véleményét.
Viktor, neked írtam már vagy 2-szer a FB-on azzal kapcsolatban, hogy nagyobb-e a szélvédelem a Pegaso-n túra plexivel? Az enyémen hatalmas a menetzaj 100 felett.
üdv.
Nagyon megköszönném, ha megnézed.. :D gondolom ez nem változott a 2 típus között..
van bontott telom. meglessem majd a meretet? :D
szerdan itthon vagyok aztan delutan meglesem majd akkor.
Amit mindenképpen érdemes megnézni rajta, (ha fordított telós), hogy ereszti-e az olajat.
Egyébként nem sokkal könnyebb mint a Pegasod, és még szerintem termetre is nagyobb a gép.. Nem igazán terepre való.. főleg, hogy úgy hallottam, hogy kicsit lomhább a 350-es Wind..
Néhány hete már nézegetem az Aprilia Tuaregeket, főleg a 350-es Windet. Ki is néztem egyet, amit hétvégén meg is tudnék nézni. Kérdésem az lenne, hogy tudna-e valaki írni róla véleményt? (Lehetőleg olyan, aki használt is ilyet.)
Érdekelne fogyasztása, típushibák, milyen az alkatrészellátás, mire érdemes odafigyelni ha elmegyek megnézni?
Egy `87-es motorról lenne szó, én hobbi célra venném, mert egy 650-es Pegaso-m van egyébként.
Jó vétel lehet egy ilyen motor a kora ellenére?
üdv.
Mivel senki nem írt semmit így lehet eladnám a tuaregem renbe kell rakni pl gyújtás vezetékek,kipufogó,karbit rá aztán elvileg minden rendben adok vele mindent amit kaptam ja meg egy plusz blokk amibe igazábol csak fúrni kéne és az is renben volna ár alku nélkül 70 ezer
Alkudozni a piacon kell
Darabokba nem adom !
Ja és persze Budapesten XV.ker
06307423741