Mikor cseréltem,én kipiszkáltam a kis görgőket,a perselyt meg fogóval kihuztam! Kicsit szenvedni kellett vele de nekem aránylag könnyen kijött! Nekem ott semmilyen biztositás nem volt ami azt tartya,szerintem neked sincs! Simán bele van nyomva a helyére! Az enyém ramaty volt nagyon,lehet azért volt könnyű dolgom!
sziasztok kis segítséget szeretnék gyakoroltabb társaimtól következő a probléma az elektromosságal, a motort nem tudom önindítóval indítani dekompresszorral meghajtja de elég gyenge, a világító eszközök álló állapotban van fényük, de a lényeg ma rámértem az aksi töltésre alap esetben fogyasztok nélkül a 14 Ah, aksi töltése 15 Ah idáig ez nagyon jó is lenne de mikor rá teszem a világítást ez az érték 8-9 Ah csökken így ha jól következtetek kicsi a töltésem az aksi elég öregecske, okozhatja-e ez a jelenséget vagy a generátor gyengélkedik?
Szerencsére ahol elszakadt, már nem volt menet, így ki tudtam simán tolni, viszont a tűgörgős csapágyat nem tudom hogyan szedjem ki, nincs valami tipped?
a szimeringben elvileg benne kell hogy legyen a mérete nyomtatva én is az szerint vettem az RX-be még mega KX-be is csapágyboltba elvittem és odaadtam nekik szerezzenek ilyet.
Telót széthúzni nem nagy varázslat csak látni kell hol van rögzítve
Akkor azt hiszem, hogy ennyiben maradtunk.. :D
Mert mivel a tuareg első telóját sikerült szétbarmolnom amikor nekiálltam (ezért kellett venni annó egy 'új' szárat)
Így a Pegasot szerelőhöz vittem, hogy oldja meg.. :D
Most is arra készülök, csak gyorsabb lenne, ha egyből a szimeringgel állítok oda, nem pedig megvárni amíg ráér szétszedni, megmérni, lerendelni, összerakni.. . . .. .
En olyan 12-13 körül erek Bp.-re. Bar, ha motoros boltba is akarok menni, akkor lehet hamarabb. Utana ugy idözitek majd, hogy 3 körül erjek Esztergomba. Jol jönne a tarsasag, föleg, ha Pegaso.
Esetleg adj egy telefonos elerhetöseget!
Vagy addig meg itt megtargyaljuk.
üdv.
Annak a csavarnak a vége olyan mint egy tüske! A kuplung mozgato karon van egy nútolás körbe,ott fogja a helyén a kart az a kis csavar! A menetes része kb.: 5mm meg a tüske is akkörül van! Ha kijön a másikat majd ne huzd bele nagyon,nem fog kiesni onnan a dekli ugy se engedi! Lehet el van görbülve kicsit azért szakadt bele! Bár nekem le kell nyomni a mozgatókart hogy az a csavar kijöjjön mert a rugo rajta felfelé tolja és belefeszül a csavar!
micsoda véletlen mert szombaton épp egy kirándulást tervezünk haverokkal Esztergom érintésével. Egyeztessünk és akár összefuthatunk. Azt a kis szélterelőt már motorral vettem. Tanktáskát nézz körül az RMCmotor.hu-n
Azt megirnad, hogy hol lehet olyan legterelöt venni?
Ha jo lesz az idö, akkor szombaton megyek Esztergomba egy utolso kiruccanasra, es elötte benezek Pestre is. Tanktaskat akarok venni mar fel eve, de csak kb. 8 literest, atlatszo fedellel, amibe belefer a GPS meg az iratok, telefon stb. Ahol neztem (kelomotor), ott meg mindig akkor nincs, amikor Pesten jarok.
Megirnad esetleg, hogy Pesten tudsz-e valami jo motoros boltot ahol erdemes szetnezni?
Eddig a kelonal jartam, a nagy shox-ban meg a Becsi uton a Superzone-ban.
Esetleg ha raersz szombaton, akkor összefuthatnank, megneznem hogy mutat a Pegaso a nagy plexivel.
üdv.
ui.: Persze, mikor megyünk horgaszni, mi is alig ferünk be ket kocsiba neha.
A kuplung mozgato kart kivetted? Mert az a kis csavar tartya helyén! Ha az szakadt bele akkor bányászd ki valahogy mert az oda minden féle képpen kell!
Én szerintem hobby célra egy ilyen kis szöcske jobban megéri mint egy nagy behemót bár én Pesten lakom a városban így mindig futóra kellett raknom mikor motorozni mentem.
Horgászni próbáltam menni mocival háát többet nem megyek anniy cumót vagyok képes összepakolni inkább megye ka Hiace-al .
A Tuareg nincs már meg tavasszal eladtam de ne mment messzire egy nagyon jó barátom vette meg és neki is első nagy motorja.
Elkezdtem felújítani a Tuaregem RV6AP blokkját mert magas fordulaton eléggé beteg hangot adott, de találtam pár furcsaságot.
A főtengely gyújtás felőli részén a csapágy, és a főtengely között miért van hézagoló alátét, az kell oda? Eddig ilyet még más motorokon nem láttam.
A hiba oka meglett, a primer tengelyem végén lévő tűgörgős csapágy hullott szét, és a görgői beleestek a kuplungkarhoz, azt valahogy ki lehet onnan szedni?
Hátul, ahol a kuplungkar tengelye megy az öntvényben, volt egy kis hasított fejű csavar, ami kihajtás közben elszakadt, ennek mi a szerepe?
hogy szedem szet az elso telot? addig ok hogy letekertem a kupakot a befogorol...
lennt a becsuszoszar aljan meg van egy 10es imbusz... azt lazitottam meg de hiaba tekerem barhogy nem jon szet.
elm te mar kaptad szet ha szimeringezted. hadd halljam a titkat
cserebe megmondom a simeringmereteket. :)(azert szednem szet hogy lemerhessem jol)
de eddig nem sikerult rajonnom a dolog nyitjara.
es epp ez a gond hogy nem latom hol rogzul pontosan. :S
osszesen az aljan van egy csavar amit hiaba tekerek barmerre nem enged a telo....
Telót széthúzni nem nagy varázslat csak látni kell hol van rögzítve
Mert mivel a tuareg első telóját sikerült szétbarmolnom amikor nekiálltam (ezért kellett venni annó egy 'új' szárat)
Így a Pegasot szerelőhöz vittem, hogy oldja meg.. :D
Most is arra készülök, csak gyorsabb lenne, ha egyből a szimeringgel állítok oda, nem pedig megvárni amíg ráér szétszedni, megmérni, lerendelni, összerakni.. . . .. .
Esetleg adj egy telefonos elerhetöseget!
Vagy addig meg itt megtargyaljuk.
üdv.
MANUAL
Köszi a valaszt!
Azt megirnad, hogy hol lehet olyan legterelöt venni?
Ha jo lesz az idö, akkor szombaton megyek Esztergomba egy utolso kiruccanasra, es elötte benezek Pestre is. Tanktaskat akarok venni mar fel eve, de csak kb. 8 literest, atlatszo fedellel, amibe belefer a GPS meg az iratok, telefon stb. Ahol neztem (kelomotor), ott meg mindig akkor nincs, amikor Pesten jarok.
Megirnad esetleg, hogy Pesten tudsz-e valami jo motoros boltot ahol erdemes szetnezni?
Eddig a kelonal jartam, a nagy shox-ban meg a Becsi uton a Superzone-ban.
Esetleg ha raersz szombaton, akkor összefuthatnank, megneznem hogy mutat a Pegaso a nagy plexivel.
üdv.
ui.: Persze, mikor megyünk horgaszni, mi is alig ferünk be ket kocsiba neha.
Horgászni próbáltam menni mocival háát többet nem megyek anniy cumót vagyok képes összepakolni inkább megye ka Hiace-al .
A Tuareg nincs már meg tavasszal eladtam de ne mment messzire egy nagyon jó barátom vette meg és neki is első nagy motorja.
Elkezdtem felújítani a Tuaregem RV6AP blokkját mert magas fordulaton eléggé beteg hangot adott, de találtam pár furcsaságot.
A főtengely gyújtás felőli részén a csapágy, és a főtengely között miért van hézagoló alátét, az kell oda? Eddig ilyet még más motorokon nem láttam.
A hiba oka meglett, a primer tengelyem végén lévő tűgörgős csapágy hullott szét, és a görgői beleestek a kuplungkarhoz, azt valahogy ki lehet onnan szedni?
Hátul, ahol a kuplungkar tengelye megy az öntvényben, volt egy kis hasított fejű csavar, ami kihajtás közben elszakadt, ennek mi a szerepe?
Köszönöm előre is a segítséget!
tuareg 600 wind-hez keresek cdi elektronikát.
Légyszi segítsetek!
lennt a becsuszoszar aljan meg van egy 10es imbusz... azt lazitottam meg de hiaba tekerem barhogy nem jon szet.
elm te mar kaptad szet ha szimeringezted. hadd halljam a titkat
cserebe megmondom a simeringmereteket. :)(azert szednem szet hogy lemerhessem jol)
egzik meg alapmeret masik mar 1 furt ha jol emlexem, deha erdekel lemerem. -D
van valakinek rotax 127 hengere 54, 54,5 max 55os dugatyuhoz furhato?