Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már bocsi hogy kötekszem de mi különbség lenne a két szár között amit te állítasz mert én szerintem tök egyformák működési szempontból( egy párat már szimeringeztem meg olajcseréltem ) ;
Köszi a segítséget, fel veszem a kapcsolatot velük.
nem kokányolva lene mivel esztergáltatni keéne bele távtartot az én szerintem nem kokányolás ha esztergáltatok bele 1 távtartot!
Így kezdődik a kókány munka. :D
bele lehetne tanni ha naygon akarná az ember alulra 1 közbetét kelne fölül meg elvékonyitani és kész
Teleszkóp témához érdekességképpen, az enyém is most lett szimeringezve, és bevallom őszintén elvittem hozzáértőhöz, mert nem igazán értek hozzá gányolás meg nem az én műfajom, na de a lényeg, a gyerek ismerte a tipust, és azt mondta, hogy át van alakítva, mind2 szár rugós, és olajos. Az előtörténetét nem tudom, de a lényeg szerintem kurvafasza futóműve van
Patent a géped!
Sajnos nem jó, ilyen kellene,teljes hossz,41cm,felső csavar átmérő14mm,alsó10mm,rúgóvastagság,70*11mm
telo teljes hossza :47cm
álitható a keménysége!
fölcső csavar hejének a szélesége 35mm furata:10,5mm
alsó csavar heje szélesége:36mm furata:10mm
itt a kép
Igen légyszíves de tartok tőle hogy biztos nem jó.
bisztos van valmi leirás de nem tudom hol!
amugy a telo keménységét az olaj sürüségével tudod álitani!
ez volt az a világvégi? én is szemeztem vele
Mivel ugye a fordított telonál nem ugyan az a szerepe mind a 2 szárnak, elég nagy stabilitás vesztest okozhat, ha esetlegesen az egyik szárban kevés az olaj..
Van erre valami leírás, h mennyi kell 1 szárba?
Üdv köztünk. :)
Külsőre nagyon szép paripának tűnik.. Remélem bellül is olyan...:) Ha így van, akkor van egy ' rossz' hírem... A kö etkező motorod is Aprilia lesz.. :D
ha jol remlik bagoert hirdettek ezt a motor mostanaban.
elso ranezesre jo vetelnek tunik, udv koztunk a forumon.
600ashoz nem tul sok alkatresz van sajnos.
elso korben en megkerdeznem Gerecsemotor-t. nekik eleg sok cuccuk van, hatha.
jaa... mar csak en is ezt kivanom. :)
a telen majd csak kesz lesz tavaszig
ezt jol tippelted, 2 hete kerestek nalam is 350es telot es meregettunk, nem jo a 125os bele...hurkatolto a 350esehez kepest.
Sziasztok!
Egy hete vettem egy 89-es tuareg 600 Wind-et.
Örülök hogy találtam jól működő fórumot.
Keresek gyári kipufogót mert az enyémnek túl nagy a hangja és az asszony fél tőle, . Szerintem kibelezték a dobot.
Kérem ha valaki tud segíteni, eladót, tanácsot stb...
Nagyon köszönöm!
Annyi lehet talán, hogy vastagabb a szára a fordítottnak, de nembiztos nem tudom. Ezért lehet kissé stabilabb.
De mint tudjuk, hogy a fordítottnak nem azonos a szerepe a két szárnak, ezért lehet mégse stabilabb annyival, mint a hagyományos. Ezért nem éreztél különbséget vagy csak minimálisat.
A hagyományosnak, mindkét szára viseli a terhet és csillapít is.

Na mind egy, mára telókból ennyi elég. :D

Jó éjt emberek, holnap korán kell kelni.
Így azért már, aláírható a dolog.... :D

Egyébként egy jól megválasztott szín, lehet sokkal jobb mint a gyári.
Gyári fénybe is azért csináltak egy-két elbaszott összeállítást....
én mentem mind a 2 vilás motoral nem vetem észre köztük külömbséget max 1 kicsit! szerintem már csak azért is beleteszi 1 -2 ember mert akkor ujabbank tünik!
meging?
huzd meg a csavarokat és nem fog ingadizni!
Hát igen.. Karakteresebb a gyári fénnyel és most már nekem is jobban tetszik úgy, de kegyetlen sok javítanivaló lett volna az idomokon.. valahol teljesen szét volt szedve a matrica is rajta.. Meg hát akkor még a Darkosabb korszakomat éltem, és így 'vagányabbnak tűnt' :D Egyébként volt ez már minden színű.. Volt Grafit-Fekete, Világosszürke-Grafit.. stb.. 2x vagy 3x lett újrafújva.. Ha már úgysem gyári szín volt és sok festék volt itthon akkor már úgyis mind1. :D
Most lehet a fordított a divat egy ideje, de ha ingyen adnának kompletten, csak be kellene szerelni, akkor se cserélném le a hagyományost.
De kinek a pap, kinek a paplan ugye.... :D