Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már itt tartunk.. Pegába mennyi olaj kell (/villa)?
Úgy érzem, mintha néha kicsit meginogna az eleje... Bár nem láttam sehol sem folyást, de lehet, hogy újratöltöm mind a 2-t.. hátha az a baja..
Nem baj, látom amit kell. Ez így volt gyári!

Mondtad is már, meg szerintem is, gyári fényezéssel a legjobb.
Látom csúsztak vele, ki kellett volna javítani és úgy hagyni. Karakteresebb a gép a gyári fénnyel, ellenben a te grafitszűrke vagy nemtudom pontosan, milyen színű volt, de valami olyasmi színnel. Nem mondom, hogy csúnya, mert akkor neked biztos az tetszett, de.... :D
lehet, hogy lehet, viszont én nem ajánlom.. Nagyon szépen néz ki, meg lehet, hogy valamivel jobb az úttartás is, (ezt nem tudom) de ez sokkal előbb elkezd folyatni mint a normál teleszkóp, mivel itt csak a szimering fogja meg az olajat.. Ha az alsó szárad elkopott, akkor már vehetsz bele akármilyen szimeringet.. :D
de amugy a vilával lehetne trüközni is a vilabefogokat is kicseréled és a normál telosbol lehet forditottat csinálni!
Arról szerintem biztos, hogy nincs képem, de én alapból azzal a kis tárcsával vettem még annó.. és akkor még a gyári első sárvédő volt rajta.. szóval valszeg az volt a gyárija.. :D
(Így nézett ki amikor hazahoztam)
Vigyázz, vigyázz.
Lehet, hogy speciel a 2. képen egy 125-ös pegából származik a cucc, de viszont ez eredetileg (300mm-es tárcsa, jobbra szerelve) a Tuaregbe jelent meg először.

Ha tudsz mutatni egy képet, a blokk/hátsóvilla csavarról, megmondom gyárilag milyen volt a tiéd.
De hiányzik.. :/
itt a pont. :D
125-ös lemeztank, (127) Hagyományos teló.
műanyag tank (123) Fordított "upside-down" telók.
Az első kép a gyári Tuareg első villával, a 2. pedig az átszerelt Pegaso (125) villával(+tárcsa,nyereg)
" Legyen szerencséd! "

Mármint a csaphoz. :D
Ebben most tévedsz ;) '89-es Tuaregek már bőven fordított teleszkóppal lettek szerelve gyárilag... :P Tudom, mert az Imié és az Enyém is olyan volt..
Tuareg Wind 125 első teleszkópba milyen méretű szimering kell ? Tudja valaki?
a pegasoba forditott vila van a tuaragbe pedig még normál!
Valószínűnek tartom, hogy valamivel komolyabb lengéscsillapítót szereltek a 350-es gépbe, mint a 125-ösbe, de semmi sem kizárt.. :D
Először én is azt hittem, hogy ugyan az az első villa van a Pegámban, mint a Tuaregemben volt, aztán rájöttem, hogy ez azért már kicsit vastagabb.. :D
nekem van 125ccm-hez az ára 8e tökéletes! lemérjem a paramétereit hátha stimelnek?
Szia. A féknyereggel kapcsolatban hamarosan felhívlak, és egyeztetünk.
Sziasztok keresek Aprillia tuareg 350-hez hátsó lengéscsillapítót vagy aki meg tudja javítani aki tud ilyet az kérem jelezze.kösz
ezeket a motokat nem kel leteni télen!
csak a gyorsaságikat
Az ember ott spórol, ahol tud! Ettől független, kell majd még néhány cucc a gyári állapothoz, de sztem már csak jövőre. Ha kerékre áll a paripa, akkor kerülök vele párat, de az esztétika a télre marad!
most adtam postara a lehuzot es a cuccokat. :) 1-2 nap es ott van es lehet szerelni
lett volna blokfelem ha szétvered ne törőgy vele
Megvan már, miért nem jön szét a blokk. Rafinált akartam lenni, hogy csak a bal oldalt bontom le, és fent hagytam a lendkereket, mert nem volt lehúzóm, de az alatt is van egy csavar, amit nem vettem észre. Rendeltem lehúzót, úgyhogy folyt.köv. ha megjön. Még jó, hogy nem voltam barbár!