Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sem amal trafó eladó
rotax 123 főtengely is a blok hegerszet és gyujtás és kuplung nélkül 15e más minden benne van! és TÖKÉLETES!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Ha valaki érdekel egy 125-ös rendszámos wind, 2014 tavaszáig érvényes műszakival, ésszerű ajánlat esetén vihető. Mivel megvan az utódja egy 400-as kawa személyében, értelmetlen 2 motort tartani itthon. (azon kívül hogy az asszony is húzza a fülem) :)
Sövényesbe
Mi fosóhomok? Abba egy T-72-es is megfeneklik, nem ám egy két keréken guruló pöcsköszörű.
Nem a te motorodra értem a pöcsköszörűt elsősorban, hanem úgy általában az összesre.
Az enyém nem csuszkál homokon! Egyszerűen elakad mint a picsa!
Egyszer voltam ilyen helyen ugy bekapta magát valami fosóhomokba hogy alig birtuk kikapirgálni! De az igaz ha erősebb géppel megyek akkor lehet nem igy lett volna! Bebaszott volna a sövényesbe az biztos!
A karbi oldalán van egy szám! Ne méregesd! :-)
A bolt meg az italmondo.hu! Ha valamit ott nem kapsz akkor megmondja hol van! Persze csak ha megkérdezed! De jol nézd meg mielőtt rendelsz!
Homokon melyik motor nem csúszkál, ha csapatod neki?

Nem akarlak lebeszélni, de egy CR 125-el jobban jársz. Ezeket nem pont a "hardosabb" endúróra találták ki. Bírják a strapát, de nehéz a blokk miatt és "bonyolultabb" mert 4 ütemű. Elnyűhetetlen egy gép elvileg, de én egy könnyebbet választanék helyette. A másik meg az ereje. Ez a 350-es blokk 33-34 lóerős volt gyárilag. Amiből ilyen idős korára kidőlt egy 7-8 biztos... Szerintem gondold át még egyszer, milyen motort és mire akarsz venni.
Ezek olyan motorok, hogy reggel felülsz és este leszálsz. Közben mentél egy 600 Km-t. Ezt bírják, az extrém nyüstölést már nem biztos, hogy csipázzák annyira. De próba cseresznye!
Az hogy most homokban csúszkál az nem átlagos motor tulajdonság, legfő képp milyen gumi van azon a motoron, ha mélyebb bordázatú ritkásabb krossz gumit teszel fel akkor persze riszálni fog de a kanyart befogod tudni venni anélkül hogy szétzúznád az arcod persze kérdés hova szeretnéd használni mert a krossz guminak ne mbarátja az aszfalt
Grat a jogsihoz. Végre már kimotorozhatod a nagy gépet az úton is.

Akartam múltkor kérdezni, de elfelejtettem. A tankja a 600-asnak miből van, műanyag vagy fém? Én fémre tippelek a ponthegesztéshez szükséges perem miatt. Műanyagon olyan nincs...

Poton pénzert hírdet egy tag egy 600-ast... friss műszaki, szép állapot és 200 db pisztolyorrú mátyás az ára.
Nem pénz érte, csak a picsába, se pénzem, se jogsim rá.
Faszba a jó vételekről mindig lecsúszik az ember, hogy rosseb vágna bele ebbe az afganisztáni szintű országba.
Sziasztok egy Kiss segítség kellene szeretnénk venni egy Aprillia etx 350-es endurot de azt hallottam hogy a homokban nagyon csúszkál akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban az kérem jelezze köszönöm
Egyszerűen nem találok alkatrészeket a tuareg 50esemhez.
Se kuplung,csapágy,se szimering...
Ti ezeket hol szoktátok be szerezni?

Segítséget köszönöm mindenkinek aki segített !
U.i. 28as karbi van rajta, bárhogyan mérem..
sziasztok ma végre megkaptam a jogsimat 1 hónap várakozás után, összerakom a gépet és go remélem még tudok a szezonban egy kicsit motorozni
Értek a motorokhoz valamilyen szinten,Műszerészként végeztem ezért a kábelezés és az elektronikai dolgokat nagyon értem.
Apámnak fényező műhelye van,az sem lesz gondd :)
Bár a motorhoz alig alig értek....karbi takarítás,henger,dugattyú gyűrű ez az amaz csere megy! De így a kuplung és társaihoz soha nem kellett az eddigi motorjaimban nyulni :)
Akkor Hétvégén szétszedés,váz homok szórás,majd festés,ujra kábelezés...motor teljes felujjítása,idomok festése,és teljesen felujítani

Nem azért kérdeztem hogy mennyibe fog fájni ,hogy sok lenne vagy akármi.Csak ha szerelőhöz vittem volna akk mégis tudjam már h átba*z vagy körübelül jo áron csinálta
Szerelők! Tényleg! Na az amit nem fogsz találni! Autoszerelő nem fogja neked megcsinálni ugy hogy az jó is legyen! Ezt jol mondták a többiek! Vagy magad javitod és addig csinálod mig patent lesz,vagy odaadod egy olyan szerelőnek aki azt mondja semmi gond,megjavittya! Közben meg majd csak szivni fogsz vele utànna! Na meg egy zsák pénzt kiadsz érte! Nem bonyolult,csak figyelni kell rá,mert ha elhanyagolod akkor igen bosszus lesz a kicsike! A saját szervizesed leszel idővel! Mint sokan itt közöttünk!
Hűű.... a fàjó pontok! Az ár! Hm.... Uj kuplung 10'000 papír,lamella+rugó (a gagyesz fajta) uj csapágyak az összes ugy kb.: 15-18'000 a 4db + 1 tűgörgős. Az olaj van 2000 körül is,de ha kicsit jobbat akarsz az 4500/lityi,ha meg fasza olaj kell az 6500/lityi. Amivel nem lesz gond hogy nem csuszik meg a kuplungod se melegen se hidegen az csak jo olaj fogja hozni! Ha nem kap olyat ami kell akkor igy vagy ugy de megcsuszik majd! Szimeringek az kb.: 2500 a 4db Új lánc ami jobb fajta 6000-től,lánckerekek 3-4000!
50 rongy volt kb?! Ha beleunsz akkor annyit rögtön adok érte én is!
Hát igen.. Majd csak szétszedés után lehet mondani valamit a motor állapotáról.. Remélem legalább a motortérben nincs semmi probléma..

Hát szerelőhöz csak akkor vidd, ha van egy nagoyn jó haverod aki biztosan azt csinálja amire megkéred.. Egyébként nagyon nem ajánlom a szerelőket.. Már csak azért sem, mert soha nem fogja akkora szeretettel bütykölgetni, mint amekkorával te tennéd.. A másik oldala a dolognak, hogy ilyenkor lehet rendesen megismerni a motorodat.. :)

Ha van megfelelő szerszámod, akkor mindent meg lehet csinálni otthon is.. Lehet, hogy kicsit több időbe telik (bár nem biztos), de az a te saját kezed munkája, és tudod, hogy mi, és hogyan lett belerakva.
Nem mindent egyszerű megcsinálni.. Van amihez jobb, ha van még 2 segítő kéz, de bele lehet jönni.. a Tuaregem előtt én sem tudtam még karbit tisztítani sem, mert meg sem próbáltam.. De azóta már azért nagyjábol elmondhatom magamról, hogy már valamit konyítok a 2T motorokhoz :D

Az összeget csak akkor tudod pontosan meghatározni, ha megtudod, hogy pontosan mi is a baja.. Új olajat mindenképpen kellene venned szerintem. az már 1500-2000
Üdv. Igazábol még nem szedtem szét,hozzá sem nyultam...csak mikor haza hoztam ! leálítottam és láttam hogy folyik az olaj meg észrevettem h a kuplung az nagyon puha... :/ nem is akartam meg tartani. De végul megmarad :)

Igazábol egyéb gond nincs vele,csak a kuplung,hogy néha kiugrik sebességböl,meg hogy folyik az olaj. Tartozás miatt kerult hozzám , ilyen 50ezer ft köruli összeg helyett.
Karbit nem tudom. Még hozzá sem nyultam, A héten szét szedem...utána mindent leírok :)

Szerintetek mivel járok jobban,nekikezdek és megcsinálgatom a gondjait,vagy elviszem egy szerelőhöz. persze tudom h a szerelő drágább és stb,és amit én csinalok az biztos ki lesz cserélve nem csak mondták.

De meg tudnám csinálni ezeket a hibákat? egyszerű ? Körübelül mennyire számítsak,mekkora összegbe fog ez nekem fájni ?

Üdv mindenkinek. A válaszolóknak Köszönök mindent!
Akkor óra indul! Vigyázz, szoros a határidő.
Még szép!
Szombat lesz a napja mikor patentre rakom! Karbit felhuzom,ne dődörögjön nekem itt 85-90-nel ha már ennyit állt! Egy biztos! A hátsoféket megnézem mielőtt lenyelezem az biztos!
Ahol ezt meg lehet oldani, ott miért ne ugyebár.
Muszály volt! Megbabráltam a spirált! Igy hozzáfértem! Volt az órában egy pipa alaku toldás a spirálnak! Na azt én kibasztam a francba! Szar volt! Minek vegyek 5000-ért ujat ha igy is be lehet kötni a spirált! Legközelebb ha eltörik a spiràl akkor csak lecsavarom és felcsavarom!
Neeeee, rakd már össze, ne szedd szét még jobban!
Ur Isten! Ez meg mi?! Olyan mint E.T.!
Nem hogy össze felé menne,szét felé megy! Valamit mindig találok!
Check lámpa- 50-es nek nincs fokméröje vagy szintmérője! Csak a feltöltéshez van egy kupak meg egy kis csavar a kuplung meg a berugokar között! Ha ott folyik akkor jo a szint! De ne legyen több benne mert ha sokkal öntöd tul akkor fent a blokk tetején a beöntő és szellőzö kupakon kinyomja!

A Neutral lámpa van csak neked az az üres jelző amint NemesÚr is mondott!
Hejhó....!
A karnál azért folyik mert ki van a gumigyűrű benne! Vagy! A ház kopott,de a gyűrű lesz! A kuplung meg azért puha mert szarrá kopott már és a rugó sem az igazi benne! Dobd ki a francba belőle! Ha szétkapod majd meglátod! Ha log a kosár rajta persely is kell! Ha log! Ha mozog ki-be és nem kovályog akkor persely nem kell bele! Ki-be mozognia kell max 2mm! Egyéb gond vele? Mennyit adtál érte? Ha jo lesz odaver sok szaros 4T-nek is,na meg 2T-nek is! Persze 50-es kategoriában! Milyen karbi van rajta?