Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fékolajhoz nem kell leszedni páncélt. A tartály a tank alatt van jobb oldalon. Ha van fecskendő utántölteni akkor azzal, ha nem férsz be akkor tank leszedéssel tudod egyszerűbben betölteni. Volt egyébként ilyen gondom, akkor a féklámpa kapcsoló eresztette el a nyomást és lassan az olajat is. De ha leugrik a tank (5 csavar) akkor könnyen fel lehet tölteni/légteleníteni.
a váltóolajra gondoltam :D a különolajozás( ha be van kötve neked, és nem a benzinbe van keverve) önmagát olajozza. ja, és üzemanyaghoz, csakis teljesen szintetikus olajat használj, meghálálja
Sziasztok
Igazábol még nem tudom mit csináljak de szereztem egy 125-windet
Kéne egy kis segitség mert sokminden baja van pl gyújtás
Szét van szedve tehát lehet ki kéne árulni?
vagy esetleg valakinek emberi áron gyújtás?
Igazábol van egy nagyon jó Honda mtx 125 amivel járok
köszi!

ez igen gyors válasz volt... :)
öööö. ez 2T, és itt a benzinbe van keverve az olaj. vagy aváltóolajra gondolsz? vagy cseréljem le az automata olajadagolóban az olajat valami jóra?
A féknél először is nézd meg az olajat, a tartályt jobb oldalon találod, azthiszem le kell szedni hozzá a haspáncélt, de nem biztos.
első körben egy olajcsere nem árt( minőségi 10w40) power szelepet érdemes megnézni, kitakarítani, hűtőfolyadékra nézz rá, hogy fagyálló van-e benne, (lassan jönnek a hűvösebb éjszakák) . ha alkatrészre szükséged van itt a fórumon zolko-tól és zsoltitól szinte mindent beszerezhetsz.
ja és tegyél fel egy képet a motorról
sziasztok!

új vagyok, tegnap este óta egy wind 125 boldog tulajdonosa.
hazahoztam 100 km-ről, jól meg is fáztam, totál kezdő vagyok.
(totál, azaz most vezettem először váltós motort 5 percnél tovább)
a motor eddig ok, az utat kiválóan bírta, mivel nincs összehasonlítási alapom, nekem jól ment. :)
amit viszont sűrgősen meg kellene csinálni, az a hátsó fék. látszólag minden alkatrész megvan, de beesik a pedál, mintha nem is lenne benne olaj. szombaton egy kicsit összeolajoznám magam, ezt is megnézném, idomokat leszedem, alánézek mindennek, talán okosabb leszek.
ha van esetleg ötletetek első blikkre mit nézzek meg, mi lehet a baja, akkor azt megköszönném, akkor már céltudatosabban állnék neki.
valamint örülnék, ha egy rövid kötelező check listet adnátok mit kell cserélni, ellenőrizni, stb.

a hátsó fékhez adalék, valószínüleg régen nem megy, mert nem nagyon kopott a tárcsa.

a gép kb. 91-es, (a tulaj szerint), a kilóméter óra nem megy, állítólag a műszer alatt van vmi bibi, ez típushiba? a spirált odaadta az előző tulaj.

hát elsőre ennyi, köszönöm előre is.
A probléma az, hogy a 600-as Tuaregek már igen ritkák mostanság... De sok szerencsét a keresgéléshez.. :/ :)
szép estét mindenkinek sajna a túra elhalasztva a dekompresszorom nem old ki rendesen. valakinek van ötlete szerintem előző tulaj kicsit gyötörte életem párját hol keresek hozzá blokk alkatrészeket emberi áron?
Gyerekek, döglődik a fórum. :D


Akkor, hogy jól induljon a holnapi nap is, két darab, új kerékcsapágyat kell beszereznem. Hurrá!
Tegnap kissé feladta a küzdelmet az egyik....
Esetleg, ha valaki még hasonló cipőben jár, 6202-es, zárt típusú.
Van gyújtótrafóm SEM ÁMÁL Sweden TM 14-04 a típuszáma. 4 kábeles : zöld, piros, fekete, narancs. ára: 12.000. + posta.
Sziasztok 125-ös tuareghez keresnék gyújtótrafót.
Majd írok mindenképp, mire jutottunk.
sajnos ismeros dolog ez a koran megyek keson jovok....
na de vmibol meg kell elni es tankolni is kell

az talan az egyszerubb megoldas lenne a fokuszpont varialas...nem kell cserelni a lampat ugye hozza. es sokat jelenthet a latasszogen.
meselj majd ha van vmi fejlemeny.kivancsi vagyok hogyan tudod javitani majd a fenyerot.
Lámpák, még mindig nullán áll a projekt.
Egyszerűen nincs időm rá. Reggel 5:30-kor megyek, délután 4:30-kor jövök haza. Ma kivételesen már délben hazaértem.
De ma is, este 7-ig dolgoztunk itthon. Úgyhogy nem tudom mikor lesz már valami belőle....

Apám a fókuszponttal akar variálni... lehet kisül belőle valami jobb.
De azért jó a meló, mert közben mennek az okfejtések minden témába, így a lámpákon is és jönnek elő az ötletek.... :D
Találtam neten egy helyet, ahol újra tükrözik a foncsorokat, jó árban.
Műanyag vagy fém, mindegy.
Sziasztok
Nincs valakinek elfekvőbe ETX Tuareg 125 höz gyári végdob , első lámpa egész vagy búra csak.
jovohetre mar jobb idoket mond megint, lehet meg motorozni majd. es kell is

lampak hogy allnak?
Itt kb. 12:30-tól lett jó az idő. Így volt kb 4-ig.

Majdcsak lesz még faszább is, csak érjek rá egyet menni...
hat muszaj volt vmit tenni....lathattad a kepen..de vhogy kipucolom ezt is tartaleknak...

en 1 fele voltam egy kort akkor egesz jo ido volt, kb 20 fok.
Na végre!

Motorozni, de jó is lenne már egyet. Délutánra kellemes idő kerekedett, de délelőtt és kora este, igencsak hűvösre fordul az idő.
Már most is, csak 13°C van kint....
es meg csodalkoztam hogy neha eltomodott....

ma osszegyurtam a 2 csapot mert mocizni kellett es nem mertem reckirozni hogy ottragadok vhol....
ugye mikor jott a bontott csap direkt nem szedtem szet hogy nehogy ay is follyon utana...ment a mocira rogton....de az meg eltomodott neha...na ma meglestem miert....enyhen koszos belul......
fogtam a tomito reszeket es attettem a regi sajat csapomba ami patyolat tiszta... es most mar igy okes minden.

allitani kellett a karbik levegocsavarjan is mert alapjaraton leallt utana a kicsike.... .... rendesen kapja a benyat ismet
Ez a "csak 125-ös" sztori volt már velem is.... Leste a hengert meg a blokkot mintha röntgenes vizuális mérő alkalmatosság lenne a szemébe integrálva.

Itt a környéken van egy 2003-as Pega, 530 ezer. Fent van a képesbe is.
Ez még csak 9 éves. Hát az ár emelkedik a kor csökkenésével.
Huhuu.. én is nagyon imádtam ezt a ceremóniát, amikor már távolról láttam, hogy meg fog állítani és azt hiszi, hogy nagy fogás lesz, mert "egy ilyen kis gyökér egy 600-as motoron" Aztán rá kellett jönnie mindig (persze hosszas hozzáértetlen vizsgálódás után) hogy ez 'csak' egy 125-ös gépezet, amire megvolt a jogsim és a forgalmim is.. Sőt.. még hibát sem találtak rajta.. :D
Már az elején tudtam, hogy ők letört fejjel, én pedig mosolyogva fogok elköszönni :):)

(Pegával még nem állítottak meg.)

Hát igen.. el kellene gondolkozni rajta.. mert tényleg már nem mai gyerekek.. de ha belegondolsz akkor már a Pega sem az.. ('98)
Jóó.. 10 évvel fiatalabb, de így is 14 éves.. :D
Ami viszont ennél fiatalabb annak megvan az ára is.. :/
Nem akartam részletezni, de igen..... még az is. :(

Valahogy szeretem mikor a zsaruk, akarom mondani a kedves Magyar rendőrség, éppen közúti ellenőrzésre kivezényelt beosztottjai "hát ezt a motorost nem tudtuk elkapni és jól meghurcolni egy kis jogsi és műszaki nélküli motorozásért" arcot vágnak, mikor adom a kezébe a jogsit, forgalmit.
Tisztelet a kivételnek!
Ez az élmény jobb, mint a susnyásba és a kukoricába bújkálni előlük és netalán egy túlbuzgó vadász, még rám is pirít kettőt, a jobbik fajta 12-es sörétből, mert szarvasbikának gondol....
(ezt meg az előbb hallottam a híradóba. Bár nem motorosra lőtt, de ez nem változtat a dolgon)

Egyébként néha mentem volna vele, köztes időben meg fater hajtotta volna. De egyre inkább az rajzolódik ki, hogy tényleg kurva öregek már és el kell gondolkodni, melyik a jobb megoldás. Ma-holnap a mostani is 25 éves, nem mintha törvényszerű lenne, hogy öreg, akkor rossz, de nem fiatal na. Valami frissebb pipi kell...
Neked nem csak az akarat.. Hanem az még rosszabb lenne, ha tudod, hogy ott áll a garázsban, de még 2-3 évig nem lehet rá jogsid az új "jó kis" törvényeinknek köszönhetően.. :/
Nem úgy ismertelek meg eddig, mint aki rendszám nélkül bokorugrónak használná.. :D
Üdv a klubban!
Sok felejthetetlen kilométert kívánok hozzá!

Ezt a gépet elég sokáig hírdette a tulaj. Sürgős volt neki...
Én is megvettem volna simán, mikor lement 190 ezerre az ára, de hát az akarat kevés....