Én ezt nem tudom Zsolti, hogy tud-e biciklizni vagy nem. :D:D
Nem ismerem a sztorit pontosan, csak annyit, amennyit a kolega említett.
De az lett volna a megoldás....
Vannak nagy okosok sajnos.... és így jár a kezükbe minden....
"aszittem a kútig elmén tiszta benyával is" Az állat...
Szép lesz, bár nekem kicsit furcsa a váz színe, de ha neked, akkor nekem is. :D
Végre bővül ez a fajta itt a fórumon. Bár jelenleg kettő életképeset tudok itt, ( rendszámos! ) egyik az enyém, másik, Blacksimo7-é.
De nemsokára eggyel több lesz.
Nekem 125-ösbe van ilyen. Az 50-es Minarellibe nem vagyok otthon.
De ha TuaregRV kolegát megkeresed, ő a specialistája!
Koplungbowdennél folyik az olaj...
Az olajbeöntősapkája, gondolom ennek is lyukas, mint a 125-ösön és rá van dugva egy cső. Lehet eltömődött és ahogy melegszik az olaj, nem bír hova tágulni a nyomás...
Puha a kuplung. Nem csúszik meg? Mert ha nem és ki is emel rendesen, nem hiszem, hogy baja lenne, de nem tudom így pontosan mit takar a könnyű kuplung.
4.-be morgó hang, nem egészséges... csapágy lehet halott a primer vagy a szekunder tengelyen. Vagy a 4. sebesség fogaskerekei meg vannak rágódva.
Kidobja sebességből. Valami baj van akkor benne.... szerintem jobb volna megelőzni a bajt és átnézni az egész blokkot.
"Check" a nagyon az olajszint visszajelzőjét és az üres (neutral) lámpáját lehet vele ellenőrizni. Csekkolni. :D
Szerintem a kicsin is.
Igen,ezt elfelejtettem... Üdvözlet mindenkinek :)
Köszönöm a Segítséget..
Igazábol eleinte tömítés bajra gondoltam,utána láttam h nem csak alul a blokk aljábol csöpög 1 helyen...hanem amit a kuplung bowden meghúz kart abbol jön felfelé az olaj..nem ömlik..de jön :)
A kipufogóbol eggyáltalán nem jön ki olaj...
És a puha kuplung is ezért lehet?
Minden féle képpen szétszedem a blokkot,nem árt átnézni...bármit is mondtak róla mikor hozzám került...jobban hiszek a saját szememnek :)
Kösz az infót és a segítséget mindenkinek! Cserébe felteszek pár képet. Láthatjátok mi a vége, ha olyan kezébe kerül a technika, aki nem becsüli. Aszongya a gyerek "nem volt otthol olaj, aszittem a kútig elmén tiszta benyával is." 20000 HUF-ot adtam érte. Most úgy 100000-be van eddig és még hátra van az elemek javítása és fényezése. (Meg az összerakás! ) Még egy métert se mentem vele, de így is állatira tetszik.
Szerintem nem fogod megbánni a döntésedet, hogy megtartod ezt a 'kis' gépet.. :)
1. Olaj: Pontosan hol folyik az olaj? A kipufogóból jön ki nagyon sok olaj? Mert ha igen, akkor Főtengely szimering csere lesz a problémádra a megoldás.
Ha a blokkból folyik, akkor ugye tömítés probléma van. Az is lehet, hogy a Rezo nem rendesen csatlakozik a blokkra, és ott is eresztheti az olajat..
10W40 vagy 15W40-es motorolajat raktam én bele mindig és az tökéletes volt.
2. Váltó: Elcsúszik a kuplungod.. Ez vagy beállítás probléma, vagy az, hogy nem jó olaj van benne..
3. Check gomb arra szolgál, hogy ha megnyomod, akkor fel kellene villannia egy-két visszajelződnek (most pontosan nem tudom, hogy melyikek, de az olaj visszajelzőnek mindenképp)
Üdv.
Igazábol nekem sok problémám lenne.
Tartozás miatt hozzám kerult egy Aprilia tuareg 50..igazábol nem akartam megtartani,de jo kis motornak tűnik ugyhogy megcsinálom.
Először is a motorbol folyik a hajtómű olaj...elég nagy valószínűséggel hogy ott ahova a kuplung bowden-t csatlokoztatjuk a blokknál... mi lehet a hibája?(mellesleg olyan puha a kuplung hogy kisujjal is be tudnám húzni)
És 4.sebességben a válltónál ilyen morgó hang van..
Illetve azt csinálja hogy néha megyek megyek megyek..és egyszer csak X-fordulatról felpörög 8-9ezerre... (mintha kiesne sebességböl) Ezzel mit tudok csinálni? vagy valószínű hogy e miatt folyik ott az olaj?
Illetve van egy gombb a műszerfalon (Check) az mi célt szolgál ?
Azért van több darab a hengertalp alá, mert a különböző vastagságú tömítéssel állítod be a préssávot. Értelemszerű, ha vastagabbat teszel be alá, növekszik az égéstér és csökken a kompresszió. De annyira halvány a különbség, hogy szerintem elhanyagolható.
A 2. képen az úszóház és karburátor test találkozásánál lévő réz csatlakozó, a különolajzó csőcsatlakozója. A többi szellőző cső, ezekre csövet húzni és levezetni a blokk mögött a szabadba.
Sziasztok! Restaurálás alatt álló rotax 127-es wind-emhez kellene segítség.
1. Vettem hozzá komplett tömítéskészletet, amely 2 db tök egyforma, és 1 db kicsit különböző tömítést tartalmaz (1.kép). Kérdésem, melyiket rakjam bele, valamint a blokkfelek közé kell-e tömítés, mert az a készletben nem volt? Egyébként az egész blokk piros motortömítővel volt összetaknyolva !
2. Dellorto PHBH26NS karburátorral van szerelve, melynek mindkét oldalán vannak vákumcső csonkok (2.3. kép). Mit mivel kell összekötni?
Aki tud kérem segítsen, mert már nagyon szeretnék menni vele! Előre is köszi!
Legfeljebb ennyit hozzátehetek, feltéve ha nincs meg, vagy valami más karbi van/volt rajta.
Bontottat keress, elég sokáig hirdettek egyet bontásra. Talán meg van még.
Nem ismerem a sztorit pontosan, csak annyit, amennyit a kolega említett.
De az lett volna a megoldás....