Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz!

őőő, 100-nál volt 6500, ha jól rémlik. Valahol 7000 felet picivel a 110.
Majd valamikor jövőhéten esetleg tudok pontosabb adatokkal szolgálni.
Akkor megyek egy nagyobb karikát és a főúton megfigyelem a fordulat/kmh adatokat.
De hellyel közzel lesz pontos, elvileg a közúti sebességmérőkkel stimmel az óra. Majd addigra szerzek egy GPS-t is és akkor tuti lesz az infó.
Nem volt csőgáz!

Nem mertem jobban menni, mert ficánkolt alattam a hátulja mint a franc. Elég fos az út az egyenesben....
De végre jobb lett.
Na grat legalább most jó! egy körülbelüli fordulatszámot tudnál mondani hogy 6-ban mennyi az a 110? km órámba ugye nincs spirál így én nem tudom.
végre bár szerintem még többet is tudnia kellene
Gyerekek, elkészült végre a masina.
110-et röhögve viszi most a 105-ös fúvókával.
Azt mindenki tudja, hogy pénzbeszedésre megy a dolog, csak kevesen ismerik be.
Nálunk valamelyik nap jól elbújtak a sünök a főút melletti boltnál. Persze az út tök egyenes ami a falu mellett elmegy, a rendőrkocsi takarva, a bokor mellé meg kitéve a háromlábú. Igaz itt volt több halálos baleset is mert a kamionok a lejtőn nem lassítanak, 40 tonnával végigszáguldanak 80-al a falun és ha valaki netán betartja előtte a sebességet (volt rá példa, Hiradóban is volt) abba meg szépen beleszalad..
De azt már azért pofátlanságnak tartom hogy civil kocsival beállnak a kapubejáróba (amíg az ottlakók éppen dolgoznak) és onnan mérnek :) ja különben a tipusra, színre u. az mint az ismerősömé aki ott lakik. Na ez már nem balasetmegelőzés, hanem pénzbeszedés! Na már nem akartam belemenni, de ha már a téma előkerült leírtam a véleményem
Jaa most látom hogy ez több sorozatból ollózbe :) A radaros oldalas kocsis kép a szlovák :)
Meglehet, sőt...
csak ugye a képek nem Magyarország hanem Szlovákia.
Le a szarosok, de jól el voltak bújva( látszik ,hogy alig van rámzoomolva) + falu eleje, mindegy elszartam
Ki tudja mi az az apróság amit variáltak a digók. Lehet észre se vesszük, csak akkor ha egymás mellett volna a két darab... mint délelőtt is írtam ezt.

Majd lecserélem ott a képeket, mert azóta már új az üléshuzat!
Fene tudja megnéztem bikepics-en a motorod, de nekem ugyanolyannak tűnik a rezó mint ami az enyémen van
Ez biz különbözik.
Akkor nekem nem csak a dob eggyel régebbi, de a rezó is. :(
Lehet egyformák, de lehet hogy mégse.
Na egy ilyen dob kellene nekem is.
Hát az lesz, majd a szakember megmondja mi a baja meg esetleg meg ha úgy van meg is csináltatom vele.

A rezón nem láttam a számsort amit mondtál de a dobon elvileg ugyanaz van. Itt a kép :
Lekaptak vazze? Vigyázz az ilyesmire!

Én két hónapig fostam, mikor jön levél. Átmentem vagy 2-3 piroson kocsival. DE hogy.... 50-el haladok, mögöttem közel még egy autó.
Én is azt hittem átférek a sárgába, meg ő is.
10 méter volt vissza a lámpáig átváltott pirosra. Bele nem satuztam, mert akkor hátulról belém jön az a fazon...
Tényleg nem akar kopni. Ezen se kopott még szinte semmit, a 12-13ezer km alatt, amióta rajta van.
Tapadás... száraz aszfalton gázrántásra egyszer majdnem kicsúszott alólam a motor.... egyébként fasza.
Ja és az élet szép!

30.000
Lekopott már róla rég :D Ahhoz képest hogy a kategóriájában a legolcsóbb egész jó. kopni nem is akar szinte, viszont a tapadása lehetne jobb is. Az előző heidenau volt és az inkább terep gumi volt mint utcai, de az jobban tapadt.

ez volt az előző amúgy :_D

bár az ára sem gyenge
Valami gebasz van ott... Jah nincs multid, a két sárágra kellene rámérni.
Akkor marad a műszerész haverod.

Egy dologra megkérhetnélek?
Le olvasnád nekem a rezódon lévő számsort?
Ha fent a helyén van akkor a külső felén találod, a függőleges szakaszba, bár a tank takarja...
Nekem DGM 41666 S. A dobra is ez van írva nekem. Csak az a gáz, hogy a dob meg ETX-é....
Lényegében az összes lehetőséget megpórbáltam hátha lesz valami eredmény, de mindenhogyan merült az akksi. Igaz 4000-től valamennyire világított a lámpa mindkét fesszabályzóval,de alapjárat környékén egyik sem csinált semmit. Szóval most lényegében úgy működik a motor mintha dinamó lenne rajta.. csak akkor van világítás, mikor nagy gázon mész :D
Ez nem jó hír.... :S

Melyik kábelt hova kötötted?
Mert az a menő.

Tiéd hogy bírja? A szőrzet lekopott már?
Na sikerült nagynehezen működésre bírni a fesszabályzót multiméter nélkül, mindenhogy kötögettem már a végén és alapjárat fölött valamivel ki is aludt a töltésjelő DE így is merül az akksi akármit csinálok vele, mentem pár km-t mondom hátha feltölti az akksit de semmi. járattam kicsit félgázon, világítás nélkül, kicsit feltöltötte, és mikor rákapcsoltam a tompítottat szinte egyből le is szippantotta. a korábbi fesszabályzónak annyi előnye volt hogy világítás nélkül annyira töltötte fel az akksit hogy az index menjen, meg a műszerfalon világítsanak a visszajelzők.. szóval mégsem fesszab a hibája pedig az elektrotechnikus haverom azt javasolta.. de hát mindegy jövő héten megy a műszerészhez aztán legalább nincs az hogy talán ez meg az a baja. Itt van nálam május óta a motor és még mindig nincs rendes világításom :@ de a segítségeteket értékelem!