Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok tuaregesek kérdésem a következő 600 windhez öninditót hol tudnék begyüjteni mert mükszik csak katog nem indit,vagy a feszültség szabályzom is tud ilyen,problémát okozni talán?
Ismételten kérnék egy kis segítséget ha nem gond. Vettem egy fesszabályzót a gépbe, mert a régi úgy néz ki bekrepált. A lényeg hogy a régi egy Ducati Zanussi fesszab, amit meg ma hozott a posta az meg Ducati energi. A réginek ugye 5 db csatija van, sorban G G +B C L , az újnak pedig G G +B R L C . Szóval az lenne a kérdésem hogy az újat hogyan tudom bekötni hogy működjön? Ha úgy kötöm be ahogy a régit akkor az "R" kimarad és folyamatosan ég a töltésjelző.
Majd szavadon foglak!
Nekem is volt egy komplett tuareg blokk nélkül, teljes kipufogórendszerrel és szép fényes hibátlan dobbal....
százszor megbántam, hogy eladtam....
Ez az ETX dob egy pi...a. Nem mellesleg olyan nehéz...

Holnap autót készítek fel műszakira, meg szerintem holnapután is.
Addigra meg legalább ide érnek a fúvókák. Na majd akkor én is, kíváncsi leszek. :)

Most esik az eső végre. Felfrissülést hoz.
na majd ha legkozelebb bontok esetleg 127est es lesz egy jo vegdobom majd szolok. :D volt mar 1-2 szep allapotu a kezeim kozott.
azok tuti sima kivezetesuek. de ebbenaz etx dobban van variacio rendesen. :S

de olvastam hogy ma kiramoltad oket. remjuk lesz eredmenye, kivancsi leszek. :)
Amelyik műhelyben van lánghegesztő felszerelés, lakatosban 100%, akkor ott megcsinálják szerintem.
Motorszervizbe, nem biztos, hogy van apparát, de ki tudja. :)
Otthoni kivitelezés... ha valami csendes, nyugodt lakó-pihenő övezetben élsz, nem nagyon díjaznák az égett olaj füstjét, szagát. Főleg a mennyiséget, mert álcázó füstnek és szúnyog irtásnak is elmegy... netán, ha Greenpeace aktivista valamelyik szomszédod, akkor... :D
Igen mindkét darab kiégetésére gondoltam. Na majd szétküldök pár mailt helyi motorszerelőkhöz hogy ki foglalkozik ilyesmivel. Apparátor hiányában ez itthon nem járható :)
Igen!
Lényeg, hogy tiszta.

Múltkor én is néztem, hát ezen is látszik egy pici elszíneződés az alsó gyűrű alatt. Nem vészes ez még...
Hát 4.-be én is repesztek 100-al, csak az 5. már nem valami fényes, a 6. meg lassul vissza 100-ról. Fogja magát beáll a fordulat 5500-ra. Ez 85Km/h.

Ha végre már megjönnek a fúvókák és 5.-be is még gyorsulni fog, meg 6.-ba is egy picit, de legalább megtartja, akkor nagyon is örülni fogok neki.
Na látom Te is kiégetted a kipuffot :D Mondjuk én kis forrasztópisztollyal égettem ki de hatásos volt! belefújtam a féktisztítót.. és lám égett mint a fene. Csak azt nem néztem meg hogy a rezó egyik vége pont felém nézett és egy kis darabon megpörköltem a szőrt a lábamon xD Na mindegy lényeg hogy ki lett égetve, lefújtam fekete rozsdaátalakítóval és most faszányosan néz ki. Amúgy leteszteltem én is hogy milyen a hangja dob nélkül. Mentem is vele egy kört a kertbe, aztán megszólalt Öreganyám hogy olyan a hangja mint egy traktornak :D

Szóval a kipuff most tiszta, karbi jó. DE! belenéztem a hengercsonkba és láttam a dugattyún hogy kicsit átfúj a gyűrűkön, fekete volt az alsó gyűrű alatt is. Mondjuk annyira nem lehet vészes, ha nagyobb emelkedőn is 4-be 90-el röhögve fölszaladok.. de biztos ez az oka, hogy 5-6-ba nem tud teljesen kipörögni. Szóval ha bejön a rosszidő lesz egy dugó csere, meg ami gondja van azt még megcsinálom
Nem. Itthon, apám a főkonstruktőr, én a segéd felállásban. :)

Sajna üresek a lánghegesztő palackjai, így a gázperzselő jöhetett csak szóba.
Fém tiszta a belseje is most. Remélem nem lesz gond vele egy darabig.

Ha ki akarod égetni, akkor a rezonátort is mindenképp.
Ez egy évvel ezelőtt volt égetve, már megint tele volt lerakódással.
Pesten égették ki? Mert olvasva én is erősen gondolkodok valami ilyesmin elnézve a dob állapotát... :)
Az a gyári biztos jobb lenne valamivel, mert szerintem egyenes a füst útja benne.
Ez az ETX dob, ahogy kinéz belülről, a reflexiós kategóriába tartozik.
A gyárija szerintem meg abszorpciós hangtompító. Utóbbiba szabadabban halad a gáz útja a szabadba.

Dob nélkül be lett indítva. Hát nem mentem vele egy métert sem, mert alapjáraton akkora a hangja hogy.... Iszonyat fülsértő...
Ha még megkenem a száját, akkor....
De a lényeg, ki lettek égetve. Fel voltak pirosítva teljesen. Először nagy füst jött belőlük, aztán már csak láng. Oly szépen kiégtek.
Már csak festés nekik és OK. Csak fúj a szél és nem bírom fújni őket...
azt lattam hogy etx dobod van fennt (a tuaregen gyarilag mind henger alaku, bar pontosan azoknak se tudom a belso szerkezetet mert nem boncoltam fel egyet se meg. :D)
viszont az konnyen lehet igy a kepek alapjan hogy tele van kokszal es eltomodtek a kis lyukak a csoveken pl, a 2Tnek meg az egyik eleme a kipuff ugye lenyegesen.
Majdnem jó írtam az előbb.

Akkor ez az ETX, dob a dobban megoldású Istennyila.

Szerintem ki lesz pucolva teljesen.... ha kiderül, hogy a dob fogja vissza a motort...
NA megvannak a képek. Égetés előtt ilyen volt tavaly nyáron-ősszel....
Fémtisztára kiégett akkor....
Nem szabadna, de mégis. :D

A dob az nem a gyári széria hosszú fényes cső, hanem ETX-nek a dobja.
Talán a taliról emlékszel rá, hogy néz az ki.
Az tavaly szét lett vágva mert nem szétszedhető. (nem mi voltunk az elsők :)
Nincs benne semmi gyapot, bejön a rezófelől a perforált cső, a közepén két térre van osztva, átnyúlik és a kivezető cső perforált belső vége pedig a hátsó térbe csak belenyúlik.
Tavaly képet is csináltam róla, de nem találtam hirtelen.
hat ha egy eve lett pucolva akkor nem szabadna neki ennyi ido alatt eltomodni, de sose lehet tudni, ha meglesed kiderul hamar.

a rezot ki tudod egetni lazan, viszont a vegdob ha gyari akkor necces szetszedni. :S
vagy a tied bonthato esetleg?
a vegdobot nem igazan jo egetni mert kiegeted a gyapotot is ugye, marha van meg benne. :D azt legjobb lenne szetszedni, kipucolni es uj gyapotot bele.
Ma nem értem rá foglalkozni vele, de holnap leveszem a dobot próbából.
Aztán kiderül abban van-e a hiba, vagy a rezonátorba is van valami gubanc.
Pedig mindkettő tavaly ősszel vagy még előtte nyáron, ki lettek égetve... utána jó kis pörcögős rezonátor hangja volt...
akkor lehet benne vmi hogy tele van lehet szutyokkal, rafer egy kormolas akkor gyanusan. :)
Köszi a segítséget !
Üdv!

1:40 bőven jó.
Ettől több olaj csak pocsékba megy.... a kipufogóról meg nem is beszélve....
Egyébként a régi olasz írás szerint 1:50 a Rotaxba....
De ha 40-es keveréket csinálsz tökéletes. örök élet+két nap. :)
Sziasztok. Ha szintetikus olajat használok, akkor hanyas keveréket csináljak ? Az olajozás ki van kötve, így vettem a gépet. Előre is köszi a segítséget.
ELADÓ!
aprilia tuareg wind 125
okmányok nélkül
trafó baja van!
ár:100.000ft
Jobb lesz, ha te is kikormolod....

Víz olajos... ne adj isten, a hengerfej alatt a gumigyűrű, de inkább valami más lehet a gebasz. Ha fasza sík a hengerfej és a hüvelyperem, akkor az ott nem fúj át...
Hülyeséget nem akarok mondani, de a víztérbe a pumpánál, szerintem nem bír bemenni az olaj, legfeljebb a tengelyének a szimeringjénél.
Hát meg.
Az érdekesség még, hogy mielőtt megcsináltam a kipuf csonkot a hengernél, hogy ne fújjon ki, az előtt valamivel jobb volt.
Mikor felkerült a teflon, utána olyan "fal" lett 6000-nél... Csak el van dugulva ez a retek....
Lehet nem lesz nagy különbség, de ha kitisztítod már előrébb vagy. Én nem tudom mikor kormolták ki az enyémet, kb 3 hónapja van nálam a motor, előtte lehet még sose lesz kipucolva. Meg ha ennek nekiállok, már megnézem miértis eszi a vizet, + miért olajos.. mondjuk most nem vettem észre, de 1 hónapja láttam hogy olyan színű volt a kipuff vége, mint a vízé. Azóta szerencsére nem vettem észre hogy olyan lenne ismét. szóval az is egy ok lehet nálam amiért nem úgy megy ahogy kellene.