Sziasztok. Kérnék egy kis segítséget. Elhagytam ma a hátsó féknyeregből, a fékbetét rögzítő csavart. Tudna valaki infót , hogy milyen, és mekkora csavar, vagy csap, vagy hogy egyáltalán mi volt ott? Grimeca típusú féknyeregről lenne szó.
Üdv Urak.
Mivel készül a korlátlan jogsim is a jelenlegi B125 mellé, hamarosan eladósorba kerül az igáslóként használt tuareg wind.
Rendszámos, pár hónapos műszakival, 3 hónapja volt dugó és görgőkosár cserélve, másfél hónapja főtengely, törött kuplung lamellák. Hibátlanul teszi a dolgát. Olajozás kikötve, egy hónapos garanciális akku benne. Egyetlen hibája a kilométer spirál meghajtó szorul cserére, de minden megy rajta. Én napi munkába járáshoz használom, de a korlátlan jogsival valami nagyobbra fogok ülni.
Ha érdekel valakit, a kowee kukac kowee.org címen elérhető vagyok :)
Azt úgy veszed észre, hogy kicsi a főfuvi, hogy mondjuk szépen gyorsítasz mindegyik fokozatban egyenletesen, dinamikusan. pl. 8ezerig huzatva.
Aztán 5.-6.-ba vagy már, tegyük fel mész már 80-al.
Gyorsul egy darabig és megáll, adott gázállásnál. Na ilyenkor ha hiába húzod tovább a gázt, csak a hangja lesz nagyobb, de gyorsúlni nem gyorsúl, akkor kicsi a főfúvóka. Full gázt húzol, akkor se indul meg.
Mivel fullgázon érvényesül a főfúvóka áteresztőképessége. Addig a tűvel szűkíted a keresztmetszetet. (részterhelés)
Utánad küldtem be két perccel.
Nem kell kicserélni, annyira nem vészes az. Láttam már ettől rosszabbat is. Bár az nem motor volt, de a lényeg ugyanez.
A simsonnal is jártam így. Új főtengely, meghúztam, gondoltam fasza lesz... egy kis kör és szarul megy. Na dekni le.
Hopp lötyög a lendkerék. Hát a főtengelyre olyan gyönyörűen volt ráesztergálva a menet, hogy az anya megszorúlt előtte, hogy a lendkereket felszorította volna.
Fater új éket csinált, anya alá ruszki jó vastag rugósalátét... na azóta is úgy van.
Mivel menetmetsző nem volt a kellő méretben, így maradt a más megoldás.
hat szivat rendesen a benzincsap kornyeke mostansag. :D de mar nem aggodom, majd meglesem, a talira volt fontos hogy menjen vhogy. :D vagyis follyon. :D:D
akkor jol emlekeztem hogy mind2 oldalas a tuareg zara. :)
szeretem az ilyen embereket akik csak ezt latjak hogy olasz vs japan...... nem ertik meg hogy nem azert szar mert szarnak csinaltak meg hanem mert egy szart vettek...csak ezt senki se szivesen latja be ugye. :) na ezt jol megmondtam , de erted a lenyeget sztem.
eleg nagy malort csinalt a srac a csavarral....jo moka lesz fotengelyt cserelni. :S
Egyébként a mi fajtánkon 26-os a karbi gyárilag.
Nekem kicsi a főfúvókám, csak 110-es. 5.-ben még kiforog, hellyel-közzel, de 6.-ban már nem igazán megy csak tartja a tempót.
Több jel is arra utal, hogy kicsi, elfogy az anyag. Alacsony sebességi fokozatokban kiforog teljesen, (11ezerig egyszer próbáltam, de nem kísértem az ördögöt) és 5.-be nem igazán megy 8ezer fölé...
Most majd fogok rendelni egy 120-asat meg egy 130-asat. Aztán amelyikkel jobb az marad.
Egyszerűen kevés a nafta ezért nem megy jobban. (mármint az enyém)
Ma eszembe jutott, hogy mondtad a meki parkolóba neked mindkét irányba be lehetett zárni a kormányzárt.
Na kipróbáltam és ezt is lehet balra is, az eddigi jobb mellett.
Szerintem sosem próbáltam volna ki, ha nem mondod....
A másik, látom megy az okoskodás a legutóbbi Pegasos galériánál... szokásos faszságok.... mert a japán így jó, úgy jó.... Jók tényleg, de azért hányingerem van ettől a fajta szövegtől.....
Beszélhetsz te ezeknek, mikor fingjuk sincs a dolgokról... Melletted volt még egy-két jó hsz. ami a szerelési hibát erősíti, mert mi más ez, ha nem az volt, de hiába.... Ilyen emberek mindig is lesznek, meg voltak is sajnos....
Most nem azért, tegnap rátaláltam egy oldalra, ahol elég sok fajta szervízkönyvet lelehet tölteni. Hát találtam Suzuki DR 650 RSE-hez is, mert utóbbi időben "felfigyeltem" erre a tipusra is.
Na hát, amit lehet azt túl bonyolítottak a blokkba.... és ezt már nem egy helyen olvastam a japcsi gépekről....
Azokhoz képest a Rotax egyszerű mint a fa ék. De abba a DR blokkba vannak nyalánkságok....
Valaki tudna nekem segíteni? olyan gondba lennék a Tuaregemmel hogy 5-ben 7500-nál és 6-ban 6-7000-nél nem akar többet forogni. Nem is mindig használom a 6-at mert mintha elfogyna már belőle a kraft. 26-os Dellorto karbi van rajta, de azt hiába kalibráltam nem ment jobban. Lehet ez a gond hogy a gyári 28-as helyett kisebb van fennt?
Az a munkahenger ami a fékpedálnál van az a rossz, a powernek pedig minden alkatrésze hiányzik. (bowden, motor, elektronika). Tud valaki ilyen alkatrészt ?
Igazad van , ezeket mind pótolnom kell, de sajnos ami ennél is fontosabb, az hogy nem működik a hátsó fék, és a power szelep sincs benne. A fékmunkahenger felújítható, vagy bontottat keressek?
Üdvözlök mindenkit! Még új vagyok itt, mert csak két hete vagyok boldog Tuareg tulajdonos. Sikerült olcsón vennem egy üzemképtelen Tuareget, de némi idő és pénz ráfordításával, a gép már használható, bár van még néhány dolog amit pótolnom kell. Ebben is szeretnék majd néhány tanácsot kérni a hozzáértőktől. Előre is köszönöm. Sziasztok !
ha visszanezel par kommentel lathatsz 1-2 kepet is a gepekrol.a letszam nem lett tul nagy, lenyegeben a kemenymag jott el (kiveve Imi, defekt miatt sajna).volt 3 Pega 650 , 1 Tuareg 125 es 1 Gsx 400.
sikerult mindenkinek gond nelkul odaerni(eltevedni is sikerult mindenkinek ), motorozas a varosban(osszes zsakutca ), dunapart(+1 tag egy beka szemelyeben, akit kishijan megoltunk ), kaja a maciben(jegfoci ), kis mocizas(masfel perc a tescoig ) majd lassacskan hazaut, amin mindenki hazaert gond nelkul.
rovid, tomor a tortenesekrol.
jovore varunk teged is, helyszin idopont meg nincs meg. :D de itt kell majd figyelni es jelentkezni(tartalmasabbra tervezzuk a napot).
Kiszemelted már a nagyobb gépet, vagy egyelőre még nem határoztad el mi lesz a következő?
Mivel készül a korlátlan jogsim is a jelenlegi B125 mellé, hamarosan eladósorba kerül az igáslóként használt tuareg wind.
Rendszámos, pár hónapos műszakival, 3 hónapja volt dugó és görgőkosár cserélve, másfél hónapja főtengely, törött kuplung lamellák. Hibátlanul teszi a dolgát. Olajozás kikötve, egy hónapos garanciális akku benne. Egyetlen hibája a kilométer spirál meghajtó szorul cserére, de minden megy rajta. Én napi munkába járáshoz használom, de a korlátlan jogsival valami nagyobbra fogok ülni.
Ha érdekel valakit, a kowee kukac kowee.org címen elérhető vagyok :)
Aztán 5.-6.-ba vagy már, tegyük fel mész már 80-al.
Gyorsul egy darabig és megáll, adott gázállásnál. Na ilyenkor ha hiába húzod tovább a gázt, csak a hangja lesz nagyobb, de gyorsúlni nem gyorsúl, akkor kicsi a főfúvóka. Full gázt húzol, akkor se indul meg.
Mivel fullgázon érvényesül a főfúvóka áteresztőképessége. Addig a tűvel szűkíted a keresztmetszetet. (részterhelés)
Utánad küldtem be két perccel.
Nem kell kicserélni, annyira nem vészes az. Láttam már ettől rosszabbat is. Bár az nem motor volt, de a lényeg ugyanez.
A simsonnal is jártam így. Új főtengely, meghúztam, gondoltam fasza lesz... egy kis kör és szarul megy. Na dekni le.
Hopp lötyög a lendkerék. Hát a főtengelyre olyan gyönyörűen volt ráesztergálva a menet, hogy az anya megszorúlt előtte, hogy a lendkereket felszorította volna.
Fater új éket csinált, anya alá ruszki jó vastag rugósalátét... na azóta is úgy van.
Mivel menetmetsző nem volt a kellő méretben, így maradt a más megoldás.
akkor jol emlekeztem hogy mind2 oldalas a tuareg zara. :)
szeretem az ilyen embereket akik csak ezt latjak hogy olasz vs japan...... nem ertik meg hogy nem azert szar mert szarnak csinaltak meg hanem mert egy szart vettek...csak ezt senki se szivesen latja be ugye. :) na ezt jol megmondtam , de erted a lenyeget sztem.
eleg nagy malort csinalt a srac a csavarral....jo moka lesz fotengelyt cserelni. :S
Egyébként a mi fajtánkon 26-os a karbi gyárilag.
Nekem kicsi a főfúvókám, csak 110-es. 5.-ben még kiforog, hellyel-közzel, de 6.-ban már nem igazán megy csak tartja a tempót.
Több jel is arra utal, hogy kicsi, elfogy az anyag. Alacsony sebességi fokozatokban kiforog teljesen, (11ezerig egyszer próbáltam, de nem kísértem az ördögöt) és 5.-be nem igazán megy 8ezer fölé...
Most majd fogok rendelni egy 120-asat meg egy 130-asat. Aztán amelyikkel jobb az marad.
Egyszerűen kevés a nafta ezért nem megy jobban. (mármint az enyém)
Sok gondmentes Km-t hozzá!
Hirtelen tényleg fúrcsa a színe... de meg lehet szokni.
Az a csap... az valami rém, már.... :D
Ma eszembe jutott, hogy mondtad a meki parkolóba neked mindkét irányba be lehetett zárni a kormányzárt.
Na kipróbáltam és ezt is lehet balra is, az eddigi jobb mellett.
Szerintem sosem próbáltam volna ki, ha nem mondod....
A másik, látom megy az okoskodás a legutóbbi Pegasos galériánál... szokásos faszságok.... mert a japán így jó, úgy jó.... Jók tényleg, de azért hányingerem van ettől a fajta szövegtől.....
Beszélhetsz te ezeknek, mikor fingjuk sincs a dolgokról... Melletted volt még egy-két jó hsz. ami a szerelési hibát erősíti, mert mi más ez, ha nem az volt, de hiába.... Ilyen emberek mindig is lesznek, meg voltak is sajnos....
Most nem azért, tegnap rátaláltam egy oldalra, ahol elég sok fajta szervízkönyvet lelehet tölteni. Hát találtam Suzuki DR 650 RSE-hez is, mert utóbbi időben "felfigyeltem" erre a tipusra is.
Na hát, amit lehet azt túl bonyolítottak a blokkba.... és ezt már nem egy helyen olvastam a japcsi gépekről....
Azokhoz képest a Rotax egyszerű mint a fa ék. De abba a DR blokkba vannak nyalánkságok....
Ha valakit érdekel a szervízkönyves oldal, ez az.: http://www.manualedereparatie....
van amugy felujitoszett hozza, 5000 korul mozog. power bontottan 6000.
ami tuti hianyzik az egy aksitartofedel es egy blokkvedo idom igy elso pillantasra. a hatso lampa se gyari mar.
es sztem dontsd hatrebb a kormanyt mert igy nagyon hulyen nez ki hogy elore van dontve. :S
masodszor pedog milyen cuccok kellenenek meg vagy info? :D
sikerult mindenkinek gond nelkul odaerni(eltevedni is sikerult mindenkinek ), motorozas a varosban(osszes zsakutca ), dunapart(+1 tag egy beka szemelyeben, akit kishijan megoltunk ), kaja a maciben(jegfoci ), kis mocizas(masfel perc a tescoig ) majd lassacskan hazaut, amin mindenki hazaert gond nelkul.
rovid, tomor a tortenesekrol.
jovore varunk teged is, helyszin idopont meg nincs meg. :D de itt kell majd figyelni es jelentkezni(tartalmasabbra tervezzuk a napot).
de ez legyen a legnagyobb gond a kesobbiekben is.
en allhatok neki megint majd a benzincsapnak hogy miert nem folyik a normal allasban.