Valami olyasmi... :D
Minél többet csinál valamit az ember, annál jobban fogja csinálni. Ez hatványozottan igaz a motorozásra.
Megesik néha, hogy eltéved az ember... Kecskemét, hát ott faterral is kóvályogtunk egyszer a belvárosban...
Kár, hogy a fasza hegységek, mind fenn vannak északon.... Vízpart után jöhetne valami hegyvidék is esetleg.... vagy mindegy, a lényeg úgysem azon van. 4 év tervezgetés után, végre lett valami a találkozóból, ez a lényeg.
akkor megcsapott teged is a turazas? :D az jo
en egyre jobban elvezem a turakat, egyre tobb helyen voltunk mar mocival, tobb rutin, jobban kiismerem magam az utakon, es minden utban van vmi erdekesseg. :D (most pl hazafele kecskemeten kovalyogtunk mert nem tudtam merre kell menni, mentunk vagy 2 kort a belvarosban mire megtalaltam a hazavezeto utat :D )
jovore is kitalalunk majd vmit, ram szamithatsz. :)
Egy darabig nekem is fújt szembe a szél. Aztán fülledt meleg... a Mecsek lábáig. 90 volt a vize odáig...
Eddig nem jártam ilyen messze vele, de szerintem nem ez volt az utolsó ilyesfajta karika. :D
Ha idén már nem is, de jövőre tuti lesz valami hosszabb út.
De majd a tali újból... van egy év rá eldönteni hol-merre legyen.
hat sajnos eleg sok motor van a piacon amit igy vagy meg rosszabbul javitottak.....
estere nem kellett altatni az biztos. egy enyhe nyakhuzodasom volt csak mert eleg eros szel volt hazauton, de amugy semmi komoly. :D
nem az elso hosszabb utam volt mar, s rem nem is az utolso.
az szep, de akkor meg jokor kopott el teljesen, cinkesebb lett volna egy hosszabb ut soran pl....nekem tavaly ossze kopott be ugy hogy kinnt maradt a dugattyu a munkahengerben es felig fogo hatsofekkel jottem haza 30 km-t...
pff.. akkor azert torolte olyan hirtelen a galeriat utana...nahogy vki majd kesobb meglassa hogy mit venne... bar biztos megmondja majd eladaskor hogy kokanyolt a fotengely es a lendkerek benne...
ez a baj a legtobb hasznaltmotorral hogy igy szerelik oket. siman megcsinalhatta volna normalisan is ennyi erovel...
az a baj hogy tul sok az 1000mester kis hazankban...
Nekem holnap megdörzsárazzák.
Már megint rosszul mondtam tegnap, nem 110-es az enyém, hanem 98-as. De az 1-es fúrószálat át tudom küldeni rajta lazán.... Valahol 110 környékén lehet. :D
Hát megpróbálom 120assal, aztán ha kicsi, van 130as fúróhegy a műhelyben..
Azt hittem fordítva működik, de már látom a logikáját. Igaz teljesen mindegy mert nincs bekötve :)
Üdv
Na én örülök hogy nekem nem volt olyan hűde messze aza Dunaújváros (70km oda) mire hazaértem kb1,5 km-el a cél előtt éreztem nem okés a hátsó fékem nagyon darálós hangja van és láss csodát elfogyott a hátsó fékbetétem hát ez egy ilyen sport
"találkoztam szerelő haverral, ő fúrt egy lyukat a főtengelybe, meg a lendkerékbe ugyanezen a helyen és [(rakott egy csavart? nemtudom) ezt én írom mert nem volt tiszta a kép mit is akart...] összecsiszolta őket csiszolópasztával és bekente csapágyrögzítővel. Majd holnapig szárad és felrakom"
Na ennyi volt a szakjavítás.
Valaki írta még, hogy sajnálja majd az új tulaját a gépnek és kiröhögte....
Na ezután törlődött a galeri.
Egyébként bőven elég lett volna lecsiszolni, ahogy írtam is. legfeljebb csinálni bele egy spec. éket. "L" alakút, az elkúrt főtengely miatt...
Na itt jön elő az, hogy valakinek fingja nincs arról amit csinálni akar és a végén elbassza... Inkább ne nyúlt volna hozzá. Tényleg én is sajnálom a következő tulajt....
Vegyél egy 120-asat és majd meglátod, milyen lesz. Lehet, hogy majd egy kicsivel nagyobbat is elbír majd....
Attila leírta miért a bowden a power és a fék közé.
Én annyival egészíteném ki, hogy egyfajta tisztító szerepe is van. Mondjuk ezt nem veszem biztosra, csak többen mondták ezt a verziót is.
De nekem azért sántit ez a verzió, mert a bowden vége és a fékpedál egy rugóval van összekötve. Mivel a fékút, nagyobb mint a powert nyitó mechanika útja. Ha fikszre kötnéd, előbb-útóbb eltépnéd a bowdent vagy eltörne a műanyag villa benne.
a bowden szerepe pont forditva van hogy nyitja a szelepet fekezeskor a jobb oblites erdekeben. amugy nem ajanlom 2T-vel a motorfeket.... ha nem akarod megetetni vele a dugot, gyurut, ... mivel ha belegondolsz a keverekbol kapja a kenest...motorfeknel a karbi alapjarati szinten megy de a fordulatszam meg lenyegesen magasabb, ergo kevesebb kenes, nagyobb kopas....
4T-nel mas mert ott folyamatosan van kenes ugye...
az egy csap nem csavar, eleg specko kupos a vege, gyarilag seger van a vegen hogy ne csusszon ki. bontottan talalhatsz vagy motorosoldalakon tuti van uj is, vagy esztergalas. :D
az en pegamon szerencsere csavar fogja a lendkereket, belemegy a csavar a fotengelybe es egy nagy alatet szoritja a lendkereket, igy jol latszik ha nincs meghuzva rendesen.
hat ha van egy kis sutnivaloja a sracnak akkor meg tudja oldani eppen ahogy mondtad is.
bar a kepeket elnezve nem tudom az a regi vagy az uj szabadonfuto lehetett de eleg gatyanak nezett ki. :S
Igen akkora! Direkt megnéztem miután mondtad hogy a tiédbe mekkora van, mondom hátha nálam is az a gond. Mellé tettem egy 85-ös Simson fúvókát és ránézésre majdnem ugyanaz. Gondoltam hátha megfúrták.. Szóval holnap irány a motoros bolt, veszek egy nagyobbat.
Amúgy annak a bovdennek gondolom az a szerepe hogy fékezésnél letolja a powet nyelvet és nagyobb a motorfék.. vagy más célt szolgál?
Üresbe ne nézd, akkor nincs terhelve... még 50-essel is kipörögne.
Amúgy én is "nyugodt" faszi vagyok, max. 8-9ezerig huzatom, ha olyan kedvem van. :D
Szóval nekem 110-essel is "gyenge". úgyhogy legalább ettől nagyobb kell bele.
Igen jön ki bowden belőle és megy rá a hátsófékre. Amelyiken nincs, arról vagy "eldobták" vagy elektromos a működtetés. (Ez utóbbi csak az utolsó szériás műanyagtankos tuaregen van.)
Nem tudom hogy nagy lenne. most megvolt a tesztkör, de úgy vettem észre (fölülről 2. rovátkában a tű) hogy jobban füstöl, + dadog is ha teljes gázzal gyorsítok. és hiába állítgatom a levegőcsavart, szinte semmi javulás.. ezért inkább visszatettem legfölülre a tűt, így most olyan mint volt. szóval 5-be max 7500. ja megnéztem a főfuvit, az 76-os! üresben amúgy 10500-11e körül forog, de sose szoktam 9-nél tovább huzatni.. ja még1 kérdés! a te poweredtől jön ki valamilyen bovden? mert úgy vettem észre valamelyiken van valamelyiken nincs, és én az utóbbiakhoz tartozom.
Minél többet csinál valamit az ember, annál jobban fogja csinálni. Ez hatványozottan igaz a motorozásra.
Megesik néha, hogy eltéved az ember... Kecskemét, hát ott faterral is kóvályogtunk egyszer a belvárosban...
Kár, hogy a fasza hegységek, mind fenn vannak északon.... Vízpart után jöhetne valami hegyvidék is esetleg.... vagy mindegy, a lényeg úgysem azon van. 4 év tervezgetés után, végre lett valami a találkozóból, ez a lényeg.