Hát nem értem... A dugó és a gyűrűk újak, A gyűrűk szépen össze is érnek, a dugattyú pedig egyáltalán nem lógott... El se hiszem... Járatás után javulhat még ez?
Hello!
Tudja valaki milyen szimering megy Tuareg Windnél az első teleszkópba? És a szimering kiszedésére van valami célszerszám? Ti hogy piszkáljátok ki?
Legfeljebb az első Magyarországi nyilvántartásba vétel időpontja.
Max. 90-ben készült pár darab de nem valószínű. 89-ben már váltotta a Pegaso a szériát....
Hali, annó volt egy tuareg rally 125ösöm rotax 123 blokkal. és van hátul 1-2 motor alkatrészem, ha valakit érdekel valami szóljon (főtengely és henger nincs, vagy csak rossz) blokkon belüli cuccok vannak :)
Amúgy imádtam a mocit, én ennél a rotax 123mas blokknál erősebbel 125ösbe nemis találkoztam :D yamaha, honda, gilera, cagiva még csak a nyomomba sem értek :D
Ez, hogy Tuareg 125, egy elég tág fogalom.. itt beszélünk 3 féle tuaregtől (Wind, Rally, ETX) és többféle évjáratról is.
Tehát Lehet, hogy több féle leírást fogsz találni úgy, mint Tuareg 125.
Egyébként a B10EG Nagyobb hőértékű, mint a másik.. Elvileg ha ezt rakod bele, akkor bajod nem lehet belőle (Nekem is ez volt benne, (miután a 9-es elcsöppent) és tökéletesen működött.
Egy kérdésem van. Itt a fórumon elhangzott hogy a tuareg 125-ösbe (2 ütemű) a gyári gyerta B10EG lenne. Viszont az NGK lapján B9ES-t ajánlanak. Akkor most melyiket vegyem?
Én is rágódtam tavaly a kompresszión.... a préssáv miatt. Végül is, nem tudtam megmérni, mennyi az annyi, de nem is érdekel. Amíg erő van, nem baszogatom. Feleslegesen nem szeretek szerelni....
Ha még kibír 10 000 Km-t akkor lehúzom a hengert, megnézem a főtengelyt, mennyit lóg. Azt nem várom meg míg kiköszön valami.... Tavaly hogy dugót kellett cserélnem, akkor volt benne 9000 Km a felújítás óta. A hajtókar nem lógott, ugyanolyan mint újkorába. Így gondolom még egy 10-est kibír simán....
De tudod mit, ma megyek vele pár kört, leveszem a tankot, van nálam kompressziómérő, lemérem és majd megmondom hogy milyen is az olyan. Az a legbiztosabb...
Hát csak úgy tudom elmagyarázni, hogy ha balra forgatom, akkor ha már kezdi sűríteni, és elengedem, akkor visszafordul nagyjából két harmadot. Jobbra forgatva alig ugrik vissza, olyan egy ötödöt. Ez a helyzet...
Igen, egyforma sebességgel, és üresben forgatom a kezemmel .
Próbáltam kettesben előre, majd hátra tolni, hátra mintha egy kicsit nehezebb lett volna. Tudom hogy hülyeség, mert ha a dugattyú helyébe képzeljük magunkat, annak mindegy hogy merre forgatják
Motorozz vele, ha nem lesz jobb akkor.... két új gyűrűt rá.