Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ez lehet a gondja.
Én tavaly szezonkezdetkor, dugattyút cseréltem. (megelőzvén a nagyobb bajt)
Hengert nem bántottam, azóta is az pöfög gond nélkül.
Hengerbe "belekopik" a gyűrű.... Bár olyan 100%-ban nem lesz, mintha a henger is fúrva lett volna, de jó!

Sőt, a nikasilosnak 4 dugót kéne "elbírnia". Gyári adat. Ott sem említenek hónolást. Mivel a hengerfal anyaga keményebb mint a gyűrűé! Minimálisan kopik, ezért túlméretes a köv. dugattyú.
Szimering télen lett kicserélve, nem hiszem hogy azzal gond van... Tömítések nem újak, de hibátlanok, és be is szilikonoztam őket...
Dugattyú méret ok, mozgott szinte semmit nem lógott. Gyűrűhézag 0,3 környékén lehet... Nem értem én se, de arra gondolok, hogy a gyűrű nem kopott egybe a henger falával, és ott ereszt. De ha belegondolok gyakorlatilag csak ez lehet a hiba... Szóljatok ha tévedek...
Az enyém is hasonló!
Hello mindenki. friss tuareges tulaj vagyok és az lenne a kérdésem h minarelli am6os blokkot bele tudok- e rakni?mármint a felfogatása ugyanaz-e?a válaszokat előre is köszönöm
Nézzétek a jó oldalát a dolognak.
Hamar eléri az üzem meleg állapotot a blokk, hidegindítás után.
Ugye az nem mindegy, hogy mennyi idő a bemelegítés..... kis hazánkban kapható benzinárak mellett, ami jócskán nem arányos a fizetésünkkel....
Viszont a rossz oldala a városi tötymörgés a 50-60°C-os aszfalton.... Nem éppen üdítően hat a hűtőrendszerre.....
az elso kep a gyari cso ive. ilyen van nekem is. sztem dob rajta a kinezeten. nekem legalabbis bejon. de a masik 2 kepen levo az inkabb ront az osszkepen. nagyon kevesen van rajta amugy a cso az tuti. ritkan latok olyat.
de motoreletet ment. nekem egyszer eldolt tavasszal az udvaron a moci.....1 karcolas lett a bukocsovon es semmi mas. ugyhogy tapasztalatbol mondom hogy er is vmit.
nem is hulyeseg amit leiratal. :D szemugyreveszem en is mar akkor azt a reszt. igy megoldodna nekem a dolog miert melegszik hamar. mert nekem is beinditas utan2 perc alatt alajaraton is ott van leg 70en. :D de van benne vmi mert a leomlok eleg jo hot termelnek.
néhány verzijó
Én találtam képen olyan pegasot amin van bukócső több félét is de nem mutat szépen rajta elrondítja a vonalait . Majd mutatok képeket ezekről.
Bukócsövön még nem gondolkoztál? Én szeretnék majd felrakni, de valami házira gondoltam, ami olcsó, de mégis hatásos :D
Szerintem sokat dobna a megjelenésen is, és persze az idomok védelme sem utolsó szempont :D
Nem sokat törték a fejüket hogy vezessék el....
érdekes egy megoldás de a leömlővel meg a kipufogóval nem szarakodtak
Nemrég találtam rá erre a "csodára".:
http://www.youtube.com/watch?v...

A berúgó kivitelezését figyeljétek! Nem semmi.
Pont ma, beszélgettem apámmal a motorokról, aztán elő jött a szó, hogy öregapámnak volt egy Indian motorja régen. :)
addigra már biztosan
Talira elkészül. :)
egyenlőre folyamatban van az oldal dobozok tartó konzolja mostmár a szakinál van doboz vas anyag zárak minden
Meglehet azt szépen is csinálni.... :)
valamit kitalálok rá de nagyon "sufni tuning" lesz a dolog :D
Akkor megvan a "hiba" oka. :)
Hővédő lemezt nem lehetne csinálni a hűtő aljára?
Legalább nem közvetlen érné a forró levegő....
Na de ma rájöttem miért mutat állandóan olyan nagyon meleget a műszerfal főleg ha állok vele.
Pont a hűtő radiátor alatt kanyarodik e la két leömlő és tűzforró levegő pont ott forrósítja a radiátor alját és a hőmérő is ott van benne pár centivel a leömlőtől, beindítás után 2 perc és már 80 fok körül jár de a hűtő közepét csupasz kézzel tudom fogdosni az alja pedig totál forró ahol a leömlő alatta van
Attila mondta hogy neki is nagyon melegszik az övé csak azért mondom mondom
nézd meg a főtengely szimeringed megfelelő állapotban van-e, gyűrűd nem tört-e el véletlenül,gyertya a helyén van és nincs-e kifújás valamelyik tömítésnél bár ha úja a tömítés (gondolom) akkor nem kéne de vannak csodák.
Hogy a francba nincs abba a hengerbe kompresszió?
Új dugattyú gyűrűkkel és hengerrel...?
Dugattyú mérete OK a hengerbe? Préssáv mennyi?
Értem, köszi a képeket és az infót!

Nekem olyan van mint az első két képen szereplő, lemeztankos.
Hiánytalan gyári állapotban, csak az idő vas foga látszik rajta. 25 év, az 25 év.....
Hellotok.
Kapott a motorom egy új hengerszettet (új dugó, bejáratott henger, új csapszeg tűgörgő), mégsincs kompresszió, nyomatéka alig lett jobb az 5 bar-os hengertől.... Mi lehet az oka? Valami tipp valakinek?
Előre is köszi!