Nem ez lehet a gondja.
Én tavaly szezonkezdetkor, dugattyút cseréltem. (megelőzvén a nagyobb bajt)
Hengert nem bántottam, azóta is az pöfög gond nélkül.
Hengerbe "belekopik" a gyűrű.... Bár olyan 100%-ban nem lesz, mintha a henger is fúrva lett volna, de jó!
Sőt, a nikasilosnak 4 dugót kéne "elbírnia". Gyári adat. Ott sem említenek hónolást. Mivel a hengerfal anyaga keményebb mint a gyűrűé! Minimálisan kopik, ezért túlméretes a köv. dugattyú.
Dugattyú méret ok, mozgott szinte semmit nem lógott. Gyűrűhézag 0,3 környékén lehet... Nem értem én se, de arra gondolok, hogy a gyűrű nem kopott egybe a henger falával, és ott ereszt. De ha belegondolok gyakorlatilag csak ez lehet a hiba... Szóljatok ha tévedek...
Hello mindenki. friss tuareges tulaj vagyok és az lenne a kérdésem h minarelli am6os blokkot bele tudok- e rakni?mármint a felfogatása ugyanaz-e?a válaszokat előre is köszönöm
Nézzétek a jó oldalát a dolognak.
Hamar eléri az üzem meleg állapotot a blokk, hidegindítás után.
Ugye az nem mindegy, hogy mennyi idő a bemelegítés..... kis hazánkban kapható benzinárak mellett, ami jócskán nem arányos a fizetésünkkel....
Viszont a rossz oldala a városi tötymörgés a 50-60°C-os aszfalton.... Nem éppen üdítően hat a hűtőrendszerre.....
az elso kep a gyari cso ive. ilyen van nekem is. sztem dob rajta a kinezeten. nekem legalabbis bejon. de a masik 2 kepen levo az inkabb ront az osszkepen. nagyon kevesen van rajta amugy a cso az tuti. ritkan latok olyat.
de motoreletet ment. nekem egyszer eldolt tavasszal az udvaron a moci.....1 karcolas lett a bukocsovon es semmi mas. ugyhogy tapasztalatbol mondom hogy er is vmit.
nem is hulyeseg amit leiratal. :D szemugyreveszem en is mar akkor azt a reszt. igy megoldodna nekem a dolog miert melegszik hamar. mert nekem is beinditas utan2 perc alatt alajaraton is ott van leg 70en. :D de van benne vmi mert a leomlok eleg jo hot termelnek.
Bukócsövön még nem gondolkoztál? Én szeretnék majd felrakni, de valami házira gondoltam, ami olcsó, de mégis hatásos :D
Szerintem sokat dobna a megjelenésen is, és persze az idomok védelme sem utolsó szempont :D
A berúgó kivitelezését figyeljétek! Nem semmi.
Pont ma, beszélgettem apámmal a motorokról, aztán elő jött a szó, hogy öregapámnak volt egy Indian motorja régen. :)
Na de ma rájöttem miért mutat állandóan olyan nagyon meleget a műszerfal főleg ha állok vele.
Pont a hűtő radiátor alatt kanyarodik e la két leömlő és tűzforró levegő pont ott forrósítja a radiátor alját és a hőmérő is ott van benne pár centivel a leömlőtől, beindítás után 2 perc és már 80 fok körül jár de a hűtő közepét csupasz kézzel tudom fogdosni az alja pedig totál forró ahol a leömlő alatta van
Attila mondta hogy neki is nagyon melegszik az övé csak azért mondom mondom
nézd meg a főtengely szimeringed megfelelő állapotban van-e, gyűrűd nem tört-e el véletlenül,gyertya a helyén van és nincs-e kifújás valamelyik tömítésnél bár ha úja a tömítés (gondolom) akkor nem kéne de vannak csodák.
Hellotok.
Kapott a motorom egy új hengerszettet (új dugó, bejáratott henger, új csapszeg tűgörgő), mégsincs kompresszió, nyomatéka alig lett jobb az 5 bar-os hengertől.... Mi lehet az oka? Valami tipp valakinek?
Előre is köszi!
Én tavaly szezonkezdetkor, dugattyút cseréltem. (megelőzvén a nagyobb bajt)
Hengert nem bántottam, azóta is az pöfög gond nélkül.
Hengerbe "belekopik" a gyűrű.... Bár olyan 100%-ban nem lesz, mintha a henger is fúrva lett volna, de jó!
Sőt, a nikasilosnak 4 dugót kéne "elbírnia". Gyári adat. Ott sem említenek hónolást. Mivel a hengerfal anyaga keményebb mint a gyűrűé! Minimálisan kopik, ezért túlméretes a köv. dugattyú.