Első teló védű műanyag garnitura eladó, 3000Ft
Új kuplung bovden 3000Ft
Gyári Tuareg Rally kapaszkodó és kis táska:2000Ft
patvaros87@gmail.com
06303207630
Itt az egyik tuareges rakott, igaz 125-ösre. Egy 12cm-es számítógép hűtőventilátort azt hiszem.
De bontva találsz Pegaso hűtőventit, akkor én inkább arra szavazok. (teljesítménye nagyobb)
Bár, azt nem tudom, hogy az olajhűtőd milyen széles. Ennek megfelelően keresgélj.
150°C az már sok! Ne várj eddig, "pihentesd" ha már 130-140-et eléri.
150°C-nál az olajak legtöbbje elveszti kenési képességét. Olyan híg már mint a víz....
Egy hűtőventit felrakhatsz az olajhűtőre és egy kapcsolóval kapcsolgathatod. Terepen ugye nincs olyan menetszél ami hűtse, nem úgy mint aszfalton.
Sziasztok tudnátok nekem segíteni? Az normális ha terepen a tuareg 600 as néha 150fokra felmegy az olaj benne? és nincs valakinek véletlen egy ürest jelző gomba?
Azt írtad lentebb, hogy a hűtő alja is, felforrósodik tőle. Akkor valamit csak csinál. Bár a hűtőben a nagyobb részen lévő vízmennyiség lehűti.
De közben a víz cirkulál, ha nyitva a termosztát és akkor is felmegy.....
Mindegy, csinálsz oda egy védő lemezt, aztán mindjárt nem akkora a behatás.
A dugattyú semmit nem lógott benne, a hengerfejjel pedig semmi gond. És ha a hengerfejnél elfújna, akkor a motor vizet is kapna, és akkor a motor nem is indulna be... Annak semmi esélye hogy a gyűrű és a hengerfal között fúj el? Állítólag ezek kovácsolt gyűrűk...
Ha új lenne akkor nem 6-os kompresszió lenne benne. VAgy a dugattyú illesztése lett elnézve elég rendesen, vagy a hengerfejed van megmahinálva, vagy kifúj a hengerfejnél, szóval sok oka lehet..
2 ütemünél nem tudsz rendesen Kompressziót mérni!Föleg ennél! Itt függ attol hogy mennyit pörög.....függ attol hogy mennyire zár a power..... ne hagyatkozz a kompresszióméröre,mert ez nem egy 4T ott zártabb a rendszer,oda jó! itt érzed hogy hogy megy,a berugokar lenyomásával,,,,de nem kell olyan kompressziot várni mint egy dekompresszoros motornál!
Nekem a tanárom azt tanította, hogy 2 ütemű Otto motornál, sosem lesz akkora sűrítési csúcsnyomás mint egy 4 ütemű Otto motornál.
A miért?
Maga a henger kialakítása. Végiggondolva az ügy menetet, a 2 T-nél a lökethossz felétől kezd el sűríteni, mivel kb. ilyenkor takarja a dugattyú felső éle el a felömlő csatornákat.
4T-né meg a teljes lökethosszt kihasználja a sűrítésre.
2T-nél a kompresszió viszonnyal variálnak, hogy nagyobb csúcsnyomást érjenek el.
Példa erre a Rotax 127-es blokk, aminek a gyári adat szerint 15,5:1.
Ehhez közeli a kihegyezett 4T motorok. Általánosággban 10:1 körül vannak a "normál" Otto-k.
Hát végül is húz meg minden (hármason köves kanyarba power nyitáskor kitolta a seggét ), de hát 6os kompresszió van benne, úgy hogy új, akkor mi lesz 5ezer km után...
A tömítés 1 mm vastag... De nem csak úgy nincs kompresszió: Amit a starter forgat, az a nagy fogaskerék, azt simán kézzel meg tudom fordítani, pedig nem vagyok valami erőember . Szóval a dugattyú környékén kéne keresgélni a bibit...
A fötengely szimeringnek nincs köze a kompressziohoz,ott vagy farsot sziv vagy olajat eszik vagy ereszt... Mekkora talp tömités lett belerakva? Több méret is van,és akár egy tized eltérés is sokat ronthat a kompresszion!
a blokk rotax 127 kompleten gyújtás és karbi nélkül oda adom 30 ezerbe!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi