Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bontódik a motor van még belőle regeteg minden! ha valakit érdekel!

a blokk rotax 127 kompleten gyújtás és karbi nélkül oda adom 30 ezerbe!

tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Első teló védű műanyag garnitura eladó, 3000Ft
Új kuplung bovden 3000Ft
Gyári Tuareg Rally kapaszkodó és kis táska:2000Ft
patvaros87@gmail.com
06303207630
Rendben!
Hello.Megoldodott a fék problémám,ezért nem hivtalak,de egy jópár alkatrészre szükségem lenne de majd emailben irok....Köszi!
Köszi..
Itt az egyik tuareges rakott, igaz 125-ösre. Egy 12cm-es számítógép hűtőventilátort azt hiszem.
De bontva találsz Pegaso hűtőventit, akkor én inkább arra szavazok. (teljesítménye nagyobb)
Bár, azt nem tudom, hogy az olajhűtőd milyen széles. Ennek megfelelően keresgélj.
Köszi! megpróbálok csinálni. miböl lehetne legjobban?
150°C az már sok! Ne várj eddig, "pihentesd" ha már 130-140-et eléri.
150°C-nál az olajak legtöbbje elveszti kenési képességét. Olyan híg már mint a víz....

Egy hűtőventit felrakhatsz az olajhűtőre és egy kapcsolóval kapcsolgathatod. Terepen ugye nincs olyan menetszél ami hűtse, nem úgy mint aszfalton.
Sziasztok tudnátok nekem segíteni? Az normális ha terepen a tuareg 600 as néha 150fokra felmegy az olaj benne? és nincs valakinek véletlen egy ürest jelző gomba?
Ha minden része rendben van, akkor az utolsó lehetőség a dugattyúgyűrűk és a hengerfal kapcsolata miatt lehetséges.
Azt írtad lentebb, hogy a hűtő alja is, felforrósodik tőle. Akkor valamit csak csinál. Bár a hűtőben a nagyobb részen lévő vízmennyiség lehűti.
De közben a víz cirkulál, ha nyitva a termosztát és akkor is felmegy.....
Mindegy, csinálsz oda egy védő lemezt, aztán mindjárt nem akkora a behatás.
A dugattyú semmit nem lógott benne, a hengerfejjel pedig semmi gond. És ha a hengerfejnél elfújna, akkor a motor vizet is kapna, és akkor a motor nem is indulna be... Annak semmi esélye hogy a gyűrű és a hengerfal között fúj el? Állítólag ezek kovácsolt gyűrűk...
A blokk nem éri el hamarabb az üzemmelegi állapotot csak a hőmérő melegszik fel.
Ha új lenne akkor nem 6-os kompresszió lenne benne. VAgy a dugattyú illesztése lett elnézve elég rendesen, vagy a hengerfejed van megmahinálva, vagy kifúj a hengerfejnél, szóval sok oka lehet..
Gyenge volt a henger, nicasilsérült volt, és a dugattyú is megvolt nyúzva. Ráfért a felújítás...
Ha érdekel tudok benne segiteni, hibátlan állapotúban!
érd.:
patvaros87@gmail.com
06303207630

Üdv
2 ütemünél nem tudsz rendesen Kompressziót mérni!Föleg ennél! Itt függ attol hogy mennyit pörög.....függ attol hogy mennyire zár a power..... ne hagyatkozz a kompresszióméröre,mert ez nem egy 4T ott zártabb a rendszer,oda jó! itt érzed hogy hogy megy,a berugokar lenyomásával,,,,de nem kell olyan kompressziot várni mint egy dekompresszoros motornál!
Nekem a tanárom azt tanította, hogy 2 ütemű Otto motornál, sosem lesz akkora sűrítési csúcsnyomás mint egy 4 ütemű Otto motornál.
A miért?
Maga a henger kialakítása. Végiggondolva az ügy menetet, a 2 T-nél a lökethossz felétől kezd el sűríteni, mivel kb. ilyenkor takarja a dugattyú felső éle el a felömlő csatornákat.
4T-né meg a teljes lökethosszt kihasználja a sűrítésre.
2T-nél a kompresszió viszonnyal variálnak, hogy nagyobb csúcsnyomást érjenek el.
Példa erre a Rotax 127-es blokk, aminek a gyári adat szerint 15,5:1.
Ehhez közeli a kihegyezett 4T motorok. Általánosággban 10:1 körül vannak a "normál" Otto-k.
pontosan mi lett csinálva a motoron?Mi volt az elözménye a javitásnak,vagyis miért kellett javitani?
Hát végül is húz meg minden (hármason köves kanyarba power nyitáskor kitolta a seggét ), de hát 6os kompresszió van benne, úgy hogy új, akkor mi lesz 5ezer km után...
A tömítés 1 mm vastag... De nem csak úgy nincs kompresszió: Amit a starter forgat, az a nagy fogaskerék, azt simán kézzel meg tudom fordítani, pedig nem vagyok valami erőember . Szóval a dugattyú környékén kéne keresgélni a bibit...
Valakinek nincs véletlenül első fék munkahengere?Brembo kellene 125-ös tuareghez,kézifékkar nélkül kellene....
A fötengely szimeringnek nincs köze a kompressziohoz,ott vagy farsot sziv vagy olajat eszik vagy ereszt... Mekkora talp tömités lett belerakva? Több méret is van,és akár egy tized eltérés is sokat ronthat a kompresszion!
Menni hogy megy? Mert ha jól, akkor nincs baja.
Ne foglalkozz vele, tankolj és irány falni a kilométereket.

Ha úgy szalad mintha picsán rúgták volna, akkor gond egy szál se!
Így is fogalmazhatok....
Akkor úgy gondolod, némi járatás után jó lesz?