Mindenesetre érdekes. Viszont most már, nem mernék megesküdni, hogy nincs-e ott több hely a balos csapágyfészekben....
Amúgy, nem tudom, hogy miért a két csapágy. Hegyezni, nem hegyezték ki jobban a replicában, a többihez képest.
Valami ésszerű magyarázat, akár a te szemszögedből?
Örülök hogy tetszik az alkatrész, megpróbálok egy képet keresni mert szoktam készíteni a felujitás menetéről.. Ha megvan még a gépemen akkor feltöltöm ide
Igen 3 helyen, nem rég újitottam fel egy Af1 replikat, abban volt ilyen rotax127-es blokk, ugyan ugy olajszivattyús, bal oldalt a kettő csapágy között található a főtengely szimering ! ha jól emlékszem 88-as volt az évjárata bár erre már nem mernék meg esküdni.
Értem.
Mondjuk, ha blokkot cserélnék, amit nem fogok, akkor egy 122-est raknék bele. De nyugodtam megelégednék egy 123-assal is.
Csupán csak érdeklődöm.
De erre nem kerül sor, szerintem soha. Ahogy a körülmények engedik, ülök át 650, 4 ütemre.
A kicsi meg nem sokat lenne használva mellette, vagyis most sincs sokat... Alkatrész még van, úgyhogy....
nincs mopst olanjaim
hegerszetem van 1 furni kelen de akkor jo lesz nbele a dugó is az 13e
főtengejm nincs válto kompleten 5e kuplung kompleten 8e
ha érdkel tudk oylan blokod adni amibe nincs fötengej és gyujtás az áram 30e
az rengeteg miért nem irtál ide a forumra
én rotax 123 az ujabb blokba adok 15 ezerbe 1 jó főtengejt!
30 ba odadom a komplet blokot ha érdkel! csak be kel teni a gyujtást és rá a karbit és mehet is
Lehet, hogy ez a szóban forgó főtengely tán Rotax 126?
Mert egyszer találtam egy fotót, amin egy 127-esnek kinéző blokk van, (erre írták, hogy 126) de a henger rajta léghűtéses. Tán abba való lehet?
3 helyen csapágyazva? Ez új nekem.
Te szedtél már szét ilyet amiben 3 csapágy volt?
Véletlen nem abban a korai 127-es blokkban van ez a "vállas" főtengely amiben még nem volt olajszivattyú? 84-85-ös ETX?
Mert én az enyémbe nem emlékszem ott helyre még egy csapágynak... Sőt a balos blokközépbe tuti nem megy be, csak egy.
Akkor az alsó főtengely amit a képen látni az akkor régebi lehet?
Mert nem lehet belerakni mert sokkal nagyobak a sonkák és nem férbele a forgatyúsházban meg a csapágyak is szerintetek meg csináltasam ami bene volt? csak az a baj hogy errefele 25-ért csinálnák meg
Aprilia Tuareg Wind/Rally (rotax123)-hoz minden féle bontott hibátlan alkatrész eladó. Ami a motoron és a blokkban található nálam mind megtalálható, ami nincs nálam az nem is létezik .
érd.:
patvaros87@gmail.com
Pedig ilyen a 127-es rotax főtengelye, 3 helyen van csapágyazva. Nem tartom kizártnak hogy a tied vagy még a korai vagy utolsók eggyik-e a 127-esek közül azért "különleges".
És a blokkod az 127-es? mert az enyém már ténleg mondonak össze vissza hogy milyen teszek képet hogy lásd és szerinted ez milyen? meg teszek fel a főtengelyről amit vetem és ami benne volt a fölső amit veten az alsó pedig ami benevolt!
Amúgy, nem tudom, hogy miért a két csapágy. Hegyezni, nem hegyezték ki jobban a replicában, a többihez képest.
Valami ésszerű magyarázat, akár a te szemszögedből?