Majd rájössz mi volt a hiba. Mondjuk egy tömítéskészlet nekem sem ártana egyszer.... a szivatóé nekem nem tetszik és hidegen szivatóval másképp viselkedik mint régen....
hat jah, majd egy honap alatt csak meglesz. :D
most epp az elobb csereltem ki a hatso nyomaskapcsolot a feknyeregnel mert mar honapok ota nem jo a feklampam hatul, ha mar ugy is szerelem meg emelon van akkor nekialltam ennek is, egesz gyors volt a csere meg a legtelenites. ismet van hatso feklampam is. (jotanacs: 125os aprilia nyomaskapcsolo tokeletes a 650eshez is.)
a levegocsavart bejeloltem neked a kepen.a beallitasarol meg nem tudok semmit, en egyenlore szemre betekertem ahol allt kb, arra figyeltem hogy ugyanannyi tekeresre alljon mind2. a motoron talan oda lehet ferni majd vmi specko kis csavarhuzoval. (gyartok majd vmit ) de ez majd akkor derul ki ha rakom ossze.
allitottam a pillangoszelepeken is kicsit, volt egy bo fel milis eltolodas kozottuk. raknam mar ossze hogy milyen lett de vennem kell meg tomitest majd a benzincsaphoz, meg akkor mar benzincso csere is. ha lesz fejlemeny a beallitassal kapcsolatban akkor jelzek majd. de sztem csak jovoheten tudok tomitest venni. :S
uuh.. az szép.. :D Még jó, hogy szétszedted. Aztán 20-adikáig rakd össze szépen! :D Nehogy pont te maradj le róla. :D
Egyébként a levegőcsavarról tudsz nekem képet készíteni? (A menete is érdekelne) Meg az egész elhelyezkedése a karbin.. :D
hat nem az igazi oromhir az tuti, foleg hogy rohangalhatok majd a tomitesert. az uszofelakadas csak feltetelezes... az biztos hogy vhogy a karbi se zart rendesen es a csap se. a csap mar lehet renen ilyen ugye...azt eszre se veszem amugy...csak most a karbi is viccelodott igy eleg feltuno lett a dolog.
a csapot nem is figyeltem elsore...csak mikor levettem a karbit es szerelgetek akarhanyszor ertem a benzincsohoz csopogott belole...1 ora utan mondom nemigaz hogy meg van a csobe benzin.. figyelni kezdtem es szepen folyogatott zart allasban is.
Uhhh, ez nem jó hír.
Csak az a baj, hogy pont mikor a csap is átereszt, akkor az úszó is felakad... Kijavítod a csapot, azért figyelgetni kell, mert most fenn akadt lehet máskor is fel fog. Remélhetőleg átmeneti képzavar lesz csupán a felakadás.
Képek jöhetnek, emilre.
Itt most csak kínlódik az eső.... borult, dörög, de nem bír esni.
Sziasztok ! Érdeklődnék 600 Tuaregről.
Alkatrész ellátotságilag milyen ? lehet hozzá kapni cuccokat, ha esetleg úgyvan ?
Megbízhatósága ? Hasonló Mint a Honda XL, Yamaha XT, stb ?
Menetteljesítmény ?
ha valakinek esetlek van/volt, az írhatna 1-2 dolgot mert a "tesztekben" nemvoolt még. :)
Vételnél mire kell odafigyelni ? Tipikus hibái mik lennének ? :)
hat en most epp egy gonddal szenvedek.volt egy kis benzincsepegesem ugye..azt hittem karbitomi tes vagy ilyesmi....ahha...
levettem a karbit omlott a benzin a szivocsonkbol is...allt a benzin a hengerfejben is(1 decit fecskendoztem ki belole), karbit szetontottam de szep tiszta belul, de leg tudo. m mar hol van a levegocsavar (Viktor figyelmebe ajanlom :D) a tuk jol zarnak a karbikban es minden ep...de a benzincsap zarva is atereszt kicsit azt vettem eszre....+valszeg felakadt az uszo vagy vmi es igy csak folty bele a benzin lassan es telt szepen allohelyben a hengerfej is..meg jo hogy nem akartam inditani, teleomlott volna a henger. :S
veszek majd tomiteseket a csaphoz majd osszerakas jon.
csinaltam neked kepeket is a szerelesrol. (ha jol tippelek erdekel majd)
a lenyeg hogy par napot pihen a vas, bar most is reggel ota esik az eso....
Sziasztok Eladnám a képen látható hangerszettemet dugattyuval kompletten most vettem bele uj tömitéseket szoval csak fel kell rakni HA érdekel irj vagy hivj megegyezünk!I.Ár:17000-ft
szia
ezt enm lhet kicserélni vásárolni kel 1 másikat! ami feljön a tekercsböl vagy 2 sárga vagy 2 kék abol válto áram jön 15v vagy a felet alapjáraton és mikor pörgeted akár 50v is!
a feszabig a feszab átalakitja egyenáramá és 13,5 14v ra leszabályozza!
ha kel nekm van takercsem lepróbált 100% !
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
tel:06307316232
A fesz.szab B+ és az akksi + közé kell egy biztosíték el ne felejtsd.
Nekem az ilyen teszkós biztosítékok, rendre megolvadnak és eldeformálódnak. Aztán b@szik érintkezni néha.
Vettem autósboltban biztosítékot, bár drágább, de a hiba megoldódott.
Amperben ugyanaz, még mielőtt kérdés merülne fel.
Rendben kösz ezeket még megpróbálom! bár az egyik kanócra gyanakodtam ( amelyik rámegy a fesszab B + csatlakozására) ugyanis itt nem volt semmi töltés. ráraktam egy másik kábelt, és úgy lett 0,24 biztosra, mert az akksin 12,5 körül mértem. de megnézem akksival is hátha sikerül valamit varázsolni rajta, és nem kelljen hetente töltögetni külön az akksit :)
Nekem a mért értékeid egy kicsit furcsák.... az 0,24 és 0,32 nem véletlen 24 és 32?
A két sárga vagy két világos kék, attól függ mikor évjárat te esetedben sárga, mindkét vezetéket külön mérve, úgy 30-40 Volt körül kellene mérjél. (A mérő pozitívja az egyik sárgára, a negatívja testre)
Namármost, ha nincs bent akku, akkor nem tudom mennyit kéne a töltésszálon mérned, mert én ezt sose próbáltam. (márt csak azért sem, nehogy kipurcanjon a fesz.szab. Ebbe most ne menjünk bele miért tud így kipurcanni. Bár ez működő generátor, azaz járó motornál lecsatlakoztatott akksinál előfordul. De egy eleve le nem terhelt rendszernél is előfordulhat. Mind1, de ha érdekel keress utána a neten a jármű generátorok működésére, benne lesz)
Töltést ne így mérj. Bent az akku, alapjáraton járatod, leolvasod az értéket. Utána növeled a fordulatot, megint leolvasod. Aztán kapcsolsz rá fogyasztókat. (világítás meg még féklámpa. Bár ezt időszakosan használod a világításhoz képest, de azért együtt 12,5 V legyen meg)
Simán világítással fordulaton (közepes 4-5 ezer) legyen meg a 13,5-14 V. Ennyi.
Mielőtt nekiállnál másik állórészt venni, azért nézd át a csatlakozásokat, vezetékeket nincs-e megtörve stb.
Töltőtekercset nem lehet külön cserélni. Egybe van az összes tekercs öntve egy műanyag házba. Töltő, gyújtás, gyújtás jeladó.
Sziasztok! egy kis segítségre lenne szükségem azzal kapcsolatban hogy lemértem a Tuaregen a töltést a fesszabályzónál, illetve azt a 2 vezetéket ami fölfele megy a blokkból. mindkét esetben alapjáraton 0,24 nagyobb gázon pedig 0,32V-ot mértem. Akkumulátort kivettem erre az időre a motorból. Ha jól tudom, olyan 13V körüli töltést kellene ilyenkor produkálnia a motornak. Gondolom a töltőtekerccsel lehet a problem (nem szedtem le a lendkereket) ha igen, akkor azt külön ki lehet cserélni, vagy kell venni hozzá egy komplett állórészt?
Na! Szép. :D te találtál egyszerűbb módot arra, h kiszedd, vagy te is kiszedted a legszurot és a dobokat? Még mielőtt összerakös, le tudnád nekem fényképezni, h pontosan hol is van a levegő csavar? Kösz :D
Hapsikáim beelőztelek mindanyiótokat én ma szét kaptam a mocit és neki láttam a takarításnak és van is mit takarítani meg kicsit elemezni a jó kis CV karburátorokat.
És még mielőtt valaki itt magyarázna a karbik nincsenek befogva a satuba csak belevannak téve mert így nem kell rakosgatnom őket
ha varsz par napot nekem lesz infom, en szerdan delelott fogom szetontani a karbikat elemeire takaritas es szivargaskereses celjabol utana meg allitani is kell egy kicsit.
jaja, vmit tenni kell mert elcsepereg nap 50 ft.
mikor megyek vele es leteszem standerre utana masnapra van egy kis folt alatta, meg olyan benzinszag volt bennt a muhelyben es nezem tiszta csatak a blokk teteje es a karbi alja, amugy is ki akarom pucolni merta szivatom mar tavasz ota szarakodik...rafer mostmar egy nagy pucolas. holnaputan szet is ontom es megismerkedek vele komolyabban.
110km az mar nem rossz kor. :D
hat az ido nem eppen nyarias felenk se par napja, most is 22 fok van napon....
rancba kell szednem nekem is a pegat augusztusra mert igy nem lesz jo elindulni dunaujvarosba. :D
A hátsó féktárcsa védő műanyagokat, fújd le szép fehérrel. Látom a tiéd is már kezd feketedni.... :D
Én lefújtam az enyémet, fasza lett jobban néz ki. Egy alapos tisztítás és mehet neki a spray. 2-3 réteggel küldtem le mert nem akarta "befogni" nem takart szépen.
Csöpörög a drága benzin... hej ezek a karburátorok.... :D
Úszó esetleg.... szeleptű nem zár.... Benya csap elzárva megáll a csepegés?
Voltam tegnap egy kört. Kissé hűvös volt az idő, jól fel kellett öltözni. (nyárhoz képest.) :D
110 Km. Faszás volt nagyon, kevés autó volt az utakon. Sajna le volt merülve a fényképező és nem tudtam párat lőni.... Enek ellenére jó kis motorozás volt, végre.
Héten a karbikat én is kerántom a gépből mert állítanom kell rajta mert magas a fogyasztásom és nem tetszik kicsit visszáb veszek belőle és meglátjuk.
Viktor te már állítottad magadnak, miket állítottál é mi lett az eredménye?
Két karbi, két macskusz...