mi az,hogy kattog?az önindító reléd kattog vagy mi?a motor forog?
ha csak a reléd húz be és nem csinál semmit az lehet rossz érintkezés,rossz önindító vagy lemerült akksi.ezt viszonylag egyszerű megnézni.fogsz egy vastag vezetéket és direktbe értesd a pozitív sarura és az önindító poziv csavarjához azt kiderül mit csinál.
jó rendben.
esetleg neked van-e aprilia tuareg wind 125 höz elektronikai rajz (kábelezés)mert nekem nem adja le a szikrát önindítózni próbálom és csak katog.
A blokkot a hátsóvillát és a vázat összefogó hosszú csavarnak, azt a műanyag kis sapkáját, amin szerepel az Aprilia logó, megoldható lenne, hogy arra benevezzek?
Meg ha a kormányt tartó bilincs felsőkön megtalálható szintén műanyag "takarás" megvan, akkor azokra is? (úgy van rápattintva a két csavarjára)
vannak trafóim csak az a gáz hogy nem tudom őket kipróbálni.sajnálom.összedobok majd egy motort amin kipróbálhatom őket,de sajna csak majd később.most más járgányokat csinálok.úgyhogy inkább azt mondom nincs jelenleg.
Hello mindenkinek van egy eladó rotax 123as blokkom!A blokkal kell foglalkozni de karbivan, kipufogóval, gyújtással, hengerrel, berugó és váltó karral együtt adom összesen 35ért!Szállítani nem tudok.Budapesten található az ár fix mivel tandíjra kell!Az egész motor is meg van egyben 50ért bárki magáévá teheti!További kellemes napot és széles utat.
Jól beállítani egy karbit, az nem 10 perc....
Én a héten, az autónk karbijával bíbelődtem... alapjáraton ráncigált, mint a hülye, meg szétrázta a műszerfalat. Na szét, kifújktam. Óóóó de baba lett, volt valami a gyorsítójával is, mert most lépek neki, megindul mint az állat.
De ez a benzin.... már nem is az igazi benzin szaga van mint régen. Valami förtelem, ilyen nitrohigítóra hasonlító szaga van már.... meg mar mint a rettenet. Ez már nem benzin, hanem valami kibaszott vegyszer.... csak hogy egy itteni öreg szavaival éljek.
Aztán a Zolitól kapott Kmspirál meghajtót kellett szétszedni és forgásirányt változtatni. Balos hajtás volt egy jobbos nagy féktárcsás tuaregről. Még szerencse, hogy ezeken ezt meg lehet csinálni.
Tán még többen leszünk augusztus 20.-g. És akkor valami találkozó formája is lesz a dolognak. A részletekről is lassan elkéne kezdeni beszélni...
ezen a heten meg melo van 1000rel. jovoheten szabit vettem ki vegig aztan akkor megyunk.
allitottam a karbin egy kicsit, elsore ugy tunik a probakor utan hogy szebben kiforog.bar egy komplett karbikipuculas is raferne sztem lassan mert a szivato rakoncatlankodik neha, es a bowden tuti jo meg ki is huzza a dugattyut mert azt neztem...
de most nem akarom teljesen szetontani elotte mert csak ma vagyok itthon sajnos.
ez jo hir ha megoldodott a kmkihajtas gondod neked is vegre.
gyulunk akkor azert aprankent 20.ara. csak igy tovabb.
engem màr egyszer kûltek el ès akk adnak egy papir hogy 2het mulva jelenjek meg a mèrèsen addig meg kiûtettem a 150 Bõl az 1- esr a kymco grand dynken
ennyi
mert ugy már próbáltam és forog.
de a szikrát atól még le kelene adnia nem?
Ha úgy pörög az önindító, akkor a relével lesz valami gond..
adatlapomon az elérhetőségeim
ha csak a reléd húz be és nem csinál semmit az lehet rossz érintkezés,rossz önindító vagy lemerült akksi.ezt viszonylag egyszerű megnézni.fogsz egy vastag vezetéket és direktbe értesd a pozitív sarura és az önindító poziv csavarjához azt kiderül mit csinál.
esetleg neked van-e aprilia tuareg wind 125 höz elektronikai rajz (kábelezés)mert nekem nem adja le a szikrát önindítózni próbálom és csak katog.
Meg ha a kormányt tartó bilincs felsőkön megtalálható szintén műanyag "takarás" megvan, akkor azokra is? (úgy van rápattintva a két csavarjára)
aprilia tuareg wind 125 eladó
jelenleg trafó baja van.
ár megegyezés szerint.(csere,beszámítás megoldható)
trafód van?
ha igen menyié?
mert én nem nagyon szeretnék érte ojan eszméletlen öszeget fizetni.
az autoszerelesben nem vagyok otthon, az nem az en vilagom. :D
a benzin az tuti hogy szar es draga. :D epp ma voltam tankolni....
jo tudni ezt is akkor hogy megfordithato az iranya a kihajtasnak.
ezen gondolkoztam en is hogy ki kellene talalni lassan vmi programot is. egy kajalas vhol az tuti sztem, mert mindenki ehes lesz vmikor. :)
Jól beállítani egy karbit, az nem 10 perc....
Én a héten, az autónk karbijával bíbelődtem... alapjáraton ráncigált, mint a hülye, meg szétrázta a műszerfalat. Na szét, kifújktam. Óóóó de baba lett, volt valami a gyorsítójával is, mert most lépek neki, megindul mint az állat.
De ez a benzin.... már nem is az igazi benzin szaga van mint régen. Valami förtelem, ilyen nitrohigítóra hasonlító szaga van már.... meg mar mint a rettenet. Ez már nem benzin, hanem valami kibaszott vegyszer.... csak hogy egy itteni öreg szavaival éljek.
Aztán a Zolitól kapott Kmspirál meghajtót kellett szétszedni és forgásirányt változtatni. Balos hajtás volt egy jobbos nagy féktárcsás tuaregről. Még szerencse, hogy ezeken ezt meg lehet csinálni.
Tán még többen leszünk augusztus 20.-g. És akkor valami találkozó formája is lesz a dolognak. A részletekről is lassan elkéne kezdeni beszélni...
allitottam a karbin egy kicsit, elsore ugy tunik a probakor utan hogy szebben kiforog.bar egy komplett karbikipuculas is raferne sztem lassan mert a szivato rakoncatlankodik neha, es a bowden tuti jo meg ki is huzza a dugattyut mert azt neztem...
de most nem akarom teljesen szetontani elotte mert csak ma vagyok itthon sajnos.
ez jo hir ha megoldodott a kmkihajtas gondod neked is vegre.
gyulunk akkor azert aprankent 20.ara. csak igy tovabb.
Kiütötted a 150-ből az 1-est? Méréssel mi lett?
ennyi