Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig az én Tuaregem gyári, az a 82 centi pedig édeskevés hogy leérjen a kerékhez. Így viszont megint valami került a gépezetbe.
elégek kel leni miel tuaregröl jött a spirál
sziasztok valakit érdekel egy Aprilia af1 replica 125 ös nagyon jo álapotban van csere érdekelne endurora tuareg akármi csak nagylegyen:)
én ezt mind elhiszem, de nekem csak a hajtás kell, és ígyis az 1000 forintos alkatrészből lett 2700 postával együtt és még mindig nem jó.a spirál meg a másik hogy nincs, mert a 80 centis az elég rövid akármelyik végéről is nézem.
na most néztem meg ez is olyan na hogy ne mond hogy szemét vagyok visza nem szoktam vásárolni de 3 ezerbe odadom a komplet orát neked tökéletes minden része! itt a kép
Ennek a fekete "vacaknak" egyébként az óra felőli belseje jó lenne hozzá?
A két felfogató csavar közti táv nem egyezik a km óra szerkezetének tartócsavarjaival? Mert akkor ahhoz hozzá lehetne fogatni.... HA...
Áttétele 1:1?
NemesG nekem is pontosan ilyen van! de ugye a km órához is kellene egy a ford.mérőn kívül de azt a fekete vackot nem tudom sehogy sem felfogatni.
Most nem ez a lényeg!
Mondjuk nekem a hollandik és azok szára is kijön. Az óra felőli tengely is.
Ezért van rajtuk AWAB bilincs. A képeken tán látszik.
Ne mondjátok, hogy nem teszek meg mindent......
Igen ki lehet szedni! De alapból olyannak kéne lennie, hogy egy olyan hollandival felfogatni mint a spiráé, + egy négyszög alakú dolog ami belemegy az órába, a másik végén pedig olyannak hogy rá tudd fogatni a menetre a spirált.
az a derékszöghajtá ha jol emlékszek münyag és ha megmelejitené hőlégfujóbal ki lehetne belőle szedni!
Nem a leszerelésre írtam, hogy roncsolódik.

Hanem ha szétszedné magát a szöghajtást. Azt csak roncsolással végezhető el. Mivel úgy van bepréselve a vakdugó. A többi részén meg nincs mit szétszedni, mert nem lehet.
írtam rá de mondom nem tudom semmi hasznát venni, nem tudom rámókolni a az enyémre így felesleges. meg az az óra nem az a fajta mint azon a motoron van amiről az imént tettél fel képet, azon más hajtás van.
nem tudom föltöletni a képet na mindegy amugy 1 pici lejzlercsavaral is meg lehet oldani
Hát ez nem olyan, mint kéne lennie.
Hollandival kell rá tekerni az órára úgy mint a spirált, az a hozzávaló.
1 ijen alkatrészt kéne neki csinálni és jó lenne!
persze hogy 2 csavarral csak azt nem tudom hova. mert igazából a menetre kéne ráfogatni pont úgy mint a spirált! csak ugye a derékszöghajtást meg rá kell tenni hogy megfordítsa a spirál forgását.
ez 2csavaral volt felfogatva! nem roncsolodott semmi
mondtam hogy ami orábol adtam az 1 töröt óra volt küldtem is róla képeket!
amugy az amit küldtem ha nem veted volna a képböl ki 1 vaskeretre van felfogatva mondtam hogy elküldöm ha kel de nem irtál rá semmit!
itt vannak :
Hmmm.... érdekes.
Oly könnyen nem lehet szétszedni, csak roncsolással ha jól rémlik.

Jöjjön a kép!
Annyi a baja hogy nem tudom milyen motorról való, de egy sima fogaskerék van benne, + a felfogatása is más. de teszek fel képet is hogy egyértelműbb legyen
Bocs, hogy beleszólok.

Azok a derékszöghajtások, csak elfordítják a hajtást. Áttétel nincs bennük. Egy az egybe hajtanak.
A kérdésem az, a tiéddel mi a baj?
Zsolt ha jól látom ezen a motoron is ugyanaz a műszerfal van mint az enyémen. Akkor én hogy kaptam rossz derékszög hajtást Tőled? Én úgy tudom hogy ebben viszont csak 1 féle létezik.
Rotax 123-as blokk bontódik:

Blokköntvények+kuplung dekni 5eFT
Komplett váltó 5eFt
Komplett kuplung 3eFt
Balance tengely fogaskerékkel 2e Ft
Olajpumpa 1500Ft
Vízpumpa 500Ft
Membrán ( 250-es KTM, fullra belemegy :D ) 4e Ft
Hengerfej ( égéstér és víztér) 1500/1000 Ft

Darabokban vagy egyben. EGYBEN 13E FT AZ EGÉSZ. E-MAILRE VÁLASZOLOK!

Bontatlan 54.00-ás dugattyú. 10e Ft

Hirdetés itt!