Hali!
A főtengely járáskor merre forog? Mert ha a főtengelyt az óra járásával ellentétesen forgatom, akkor nagyobb a kompresszió, mintha a másik felére forgatnám. Miért van ez?
Sziasztok!
A segítségeteket kérném. 1992-es rotax blokkos Tuareg rally-m van.
Menet közben kicsit megváltozott a hangja, (mintha fulladt volna) nem húzott, közvetlenül utána meg is állt. Előtte kifogástalanul működött.
Benzint kap, szikra van, kompresszió rendben.
Milyen problémára tippeltek?
Előre is köszi
VKI HELP!
Aprilia AF1 Sintesi 50-es motoromba elszakadt a gáz szektor felső része még mielőtt elosztódna... de nem ez a lényeg hanem h az enyémhez azaz 50-eshez nem nagyon találok de találtam egyet 125öshöz... szal a 125ös gázbowdene jó e az én 50-esemhez? oO
Persze azt bennehagyom neked :-) Csak jövő hétvégén tudnànk megelyteni az üzletet mert akkor leszek itthon. A fuzi12345@hotmail.com -ra tudsz nekem írni.
Oké csak a blokkot odaadom karbi nélkűl!De nincsen benne duhò és megkell csinàlni a kuplungot!Egyébként veszi a sebességeket berugòs és jò a főtengely is benne.
Eladó egy Aprilia Tuareg 125 jelenleg nem üzemel dolgozni kell vele!50ezerért odaadom.Ha szétbontod is többet kapsz érte!Nem tudom szállítani!További szép napot.
Nekem egy esős motorozás után, másnap nem volt szikra.
A fekete (test) kábel, az állórész és a trafó közötti csatlakozásnál volt kontakt hiba. (érdekes, hogy másnap jelentkezett a hiba. Bár amíg vizes volt addig érintkezett valószínű.) :D
Na azóta felcsiszoltam, víztaszító szilikont rá és zsugorcső, adj neki. Azóta nem ázik meg.... :)
igen szikrának kell lenni.az külön dolog.azt nézd meg lőször,hogy a trafón lévő leállító vezetéket húzd szét hátha az testel le valahol.ha úgy se akkor vagy állórész vagy trafó.sajnos azt én is úgy szoktam kipróbálni,hogy teszek rá másikat.jobb ötletem nincs.persze ki lehet mérni az állórészt elvileg de azt nem tudom hogy.
Igen.. Ettől függetlenül kellene adnia szikrát, tehát több baja is van a motrodnak. De a reléd szerintem csak beázott.. Szerdán szét es csiszold meg az erintkezö felületeket, es mikor összerakös, kéne körbe valami pasztával.
A szikra viszont sok mindentől nem lehet.. :/
Ne haragudj, de mikor ezt elolvastam, majdnem le estem a székről a röhögéstől....
Szerinted merre forog? Gondolkodj egy kicsit...
ezek hátrafele is ugyan úgy képesek menni mint előre!
A főtengely járáskor merre forog? Mert ha a főtengelyt az óra járásával ellentétesen forgatom, akkor nagyobb a kompresszió, mintha a másik felére forgatnám. Miért van ez?
A segítségeteket kérném. 1992-es rotax blokkos Tuareg rally-m van.
Menet közben kicsit megváltozott a hangja, (mintha fulladt volna) nem húzott, közvetlenül utána meg is állt. Előtte kifogástalanul működött.
Benzint kap, szikra van, kompresszió rendben.
Milyen problémára tippeltek?
Előre is köszi
Aprilia AF1 Sintesi 50-es motoromba elszakadt a gáz szektor felső része még mielőtt elosztódna... de nem ez a lényeg hanem h az enyémhez azaz 50-eshez nem nagyon találok de találtam egyet 125öshöz... szal a 125ös gázbowdene jó e az én 50-esemhez? oO
Rotax 123 blokknál hogy van az üres jelző?
adatlapomon az elérhetőség
A fekete (test) kábel, az állórész és a trafó közötti csatlakozásnál volt kontakt hiba. (érdekes, hogy másnap jelentkezett a hiba. Bár amíg vizes volt addig érintkezett valószínű.) :D
Na azóta felcsiszoltam, víztaszító szilikont rá és zsugorcső, adj neki. Azóta nem ázik meg.... :)
A szikra viszont sok mindentől nem lehet.. :/