sziasztok ,,én nem védeni akarom Zsoltit,használt alkatrészekkel boltol,én már sok mindent vettem töle is és másoktol is,de még egyszer sem vágott átt ,,ellentétben másokkal ,,,utalnék azokra az emberkékre ,,,ök tudják kikröl van szó ,,,de nem szeretnék ezzel most foglalkozni azt én már le zártam,,,
nekem régen a KX 125 ösöm csinálta a pályán a gyertya pipába beledugtam az ujjam és haver meg rugdosta és nem történt semmi, kivettem a trafót megműködtettem aksiról úgy kézben, működött beszereltem és motoroztam vele tovább.
Sziasztok!
Aprilia Tuareg Rally-n menet közben elment a gyújtás. Összes drótcsatlakozót letisztítottam, de így sem jó.
Mi lehet a probléma.
Segítsetek légyszíves!
Köszönöm előre is!
hát ez fogós kérdés lenne mert az nem olyan egyszerű megoldás a kialakítása sem. megcsinálni biztosan meglehet magyar embernek nincs lehetetlen csak kivitelezés kérdése
hát igen de elvileg az hogy technikus vagy az egybe foglalja hogy villamossági és autószerelő csak a szakmád nyomatékosítja hogy mi az ami az erősséged meg egy csomó plusz pont még a technikus
Gyújtáskapcsoló jó, mert akksira ráteszem, és ha ráadom a gyújtást világít.
Kormányon a Run/off Kapcsoló?
Aprilia Tuareg Rally-n menet közben elment a gyújtás. Összes drótcsatlakozót letisztítottam, de így sem jó.
Mi lehet a probléma.
Segítsetek légyszíves!
Köszönöm előre is!
Szóval a "legmagasabb szakmunkás papír". Valahogy így rémlik osztályfőnököm mondata. :D
A lényeg, sokat nyom a latba, nagyon sokat.
Ez így jó ahogy van!
Ha kevés a paci, akkor motorcsere. Nem blokk, egész motor!
Mondjuk egy Adventure 990.
Volt két osztálytársam akik szintén így voltak mint te.
A.Villamosági, utána technikus, most meg A.szerelő.
Miért ne bírná ki? Meg kell fenyegetni, ha nem bírja ott hagyod a tezsvíreknek....