Én azt megnézem, hogy te a 125-ös blokkra felteszed az 50-es hengert..... Meg különben is hagynák, hogy te ott előtte szerelgessél mi?
Alvázszám, motorszám, bepötyögi, max. negyedóra és ott az infó, hogy ezt a darabot, melyik évben, hónapban, napban, melyik gyárban gyárották, sőt még az aznapi időjárást is megmondja!
Múlthéten mintha azt írtad volna, hogy ehéten mész a balcsira.... na mind1.
Készítsd is föl az útra! Végre a km meghajtó gondom is elhárult Zoli jóvoltából. Úgyhogy minden OK.
Pörög a topic, egy főtengely jóvoltából..... :)
Gyűlünk igen, Khemo-t hívtam meg, ő Rally-val jön és Zadu85 jelezte, hogy jönne, szintén rallyval. Így plusz két fő már.
hát figyelj a rendôr max hengerürtartalomm mèrèsre kûld el de akkor elotte kicserélem a hengert. am minek küldenének el mikor a 300w feletti e-bikekkal se foglalkoznak.LUSTÀK
olyan nincs hogy 50eskent.... ez egy emberi hulyeseg hogy 125os moci 50es papirokkal.... ez okirathamisitas kerlek semmi mas neked egy papir nelkuli 125os blokk kell es egy ember aki okirathamisit veled hozza egy adasvetelit amibe 50esnek irjatok a blokkot... ezzel nincs is baj ameg nem balesetezel vagy nem fog meg a rendor.... de ez a te dolgod nem az enyem szerencsere
arra akartam kilyukadni hogy papir nelkuli 125os blokkot keres es talan hamarabb lesz jelentkezo...
Az autójogsis téma, nem igazán így van. Az a "kiegészítő" pár órácska, igencsak majdnem annyiba jön ki, mint egy teljes A1-es tanfolyam....
Két lényeges megvan, van melód, mellette maszek és motorozol is. :)
Törzstag, fogalmazhatunk így is. 3 éve írogatok ide folyamatosan....
Van aki régebb óta van jelen, csak ritkábban.
Van időm motorozni, csak melóhely nincs jelen állapotban. A héten lettem, hivatalosan is pályakezdő munkanélküli....
Jó még a Tuareg persze, nem bírnám ki, ha ott porosodna műszaki hibásan.... Két dolgot kellene rajta még kijavítani és minden happy. Így is jó csak nem szép.
További jó időtöltést és jó csapatást a 250-es labanccal.
IGEN,elég rég voltam itt.most is csak a váz miatt.hátha valaki hivatalossá akarja tenni a motorját.már autó jogsival is lehet vezetni őket.egyébként megvagyok.dolgozok most is onnan jöttem.,szabadidőmben szögelem össze a szutykokat.meg motrozok kicsit.most egy 250-es ktm-et pörgetek néha.látom te törzs tag vagy itt, már jó rég óta írogatsz ide.
remélem motorozni van időd,több mint nekem.jó még a tuareged?
hi.
Húúú ne is emlegesd. Hogy rohadna meg a helyén.....
Amúgy, ha a kolegának 123-as blokkja van, akkor az annyira nem vészes.
A 127-esé kopik el nagyon. A kiegyenlítő tengely hiánya ugye.....
zolko87! igazagvolt a csapágyban volt egy persej ami a főtengelyen volt csak ahogy szétszedték a csapágyban marat szóval 3 csapágyas a főtengelyem! csak most az a bibi hogy nem fér bele a forgatyús házban úgy hogy szerintem amit vetem főtengelyt az nem eben a blokkban való!
hello.forumosok.akit érdekel van 125-ös tuareghez magyar papíros vázam forgalmival,törzskönnyvel és rendszámmal.30 ezer kp-ért.kérésre postázom is ha kell.
ja és van egy rakás alkatrészem nagyon olcsón.
Helló. Azzal a kúppal meg szívni fogsz 1 jó darabig. Erről NemesG tudna/tudott mesélni rendesen. Az újjal sem mész semmire. :/
Kuplungkarral én nem tudok szolgálni, de itt a fórumon sokan bontanak tuaregeket, úgyhogy valakinek biztos van..
Lanckerék: gyarilag 15-ös van elől es azt hiszem, h 48 hátul (ez nem biztos)
Én lecsereltem 14-esre, azzal picit erősebb lett, de vegsebesseg csökkent ugye.. Olvastam már, h valaki itt a fórumon 13-masat használt.
Egyébként van szinte gyári állapotú 15-os fogaskerekem ha kell. ( képeket tudok küldeni.)
nem akarlak cseszegetni de te minden egyes kommentbe rá akarsz valakire sózni valami cuccot, ha kell neki ha nem?. szerintem elég idegesítő ja és legalább próbálj már meg helyesen írni
Alvázszám, motorszám, bepötyögi, max. negyedóra és ott az infó, hogy ezt a darabot, melyik évben, hónapban, napban, melyik gyárban gyárották, sőt még az aznapi időjárást is megmondja!