Ha nem szipkázott be valami kis fémdarabot, akkor nagyon halvány egy-két karc talán lehet benne, de minimum 15 ezer Km után. :D
Amúgy olyan tükrösre kopik, hogy a légy is lecsúszik nem ám az olaj...
Pontosan mérőórával lehet megmérni kopott-e, nem szem mértékkel.
Amúgy, ez a henger ez honnan van. Frissen fúrt vagy valami használt?
Gyürüzgetni akkor lenne értelme hogyha már annyit futott volna hogy elkoptak a gyürük, de a dugon-hengeren mérhető kopás nincs. Mivel itt ebben az esetben nem erről van szó, igy felesleges szerintem, illetve mivel "minőségi" dugattyú lett belerakva igy az új gyürü végei, méretei is több mint valószinüleg nem fognak passzolni. Ez csak jó tanács de mindenki azt csinál a pénzével amit szeretne én csak segiteni próbálok
A hengerre gondolsz? Akkor gondolom azon a helyen ahol a gyűrűk kijárják a hengert, kéne lenni kopásnyomnak... Ráadásul ha ovális lenne, akkor néhol lenne kopásnyom, néhol nem... Ellenőriztem, nem láttam sehol ilyet, és el is vittem autószerelőhöz, azt mondta a hengerrel semmi gond nincs...
Hát én nem mértem le, de tudom, nem lógott benne... Szerintem nem az a ludas... Meg amúgy is, a gyűrű tömít. Ha kicserélem másikra, akkor elvileg lesz kompresszió... Akitől vettem, azt mondta, hogy ezek kovácsolt gyűrűk, nagyon dicsérte őket... De látom semmit nem érnek... Ha valamiben tévedek,javítsatok ki...
ezekbe vagy wöshner kel vagy prox vagy vertex!
lehet annál még a meteor is jobb!