Ha megnézed a képet a két főtengelyről, amit betett. Akkor láthatod, amelyiken nincs meg a váll, ott látszik a főtengelyen, hogy volt valami.
A helyén szép fényes, tőle kifelé pedig már elszíneződöttebb az anyag.
Érdekes a dolog, ha tudna késziteni a blokkról képeket akkor talán többet tudunk segiteni, belső oldalról is illetve a külső oldalról is mert igy csak találgatni lehet azt meg nem szeretek
Hajtókarszett ugyanannyi mint a 123-asba, szóval nem tudom hogy lehet eladni egy bontott főtengelyt 25-30ba akkor igen nagy pali madár az aki megveszi.
a heger az szet volt és a dugóba max 500km volt mivel pályárol szereztem
a 122 álandoan keresik a váltot meg a hegert igen!
de ha ugyan anyiba kerül a hajtokat akkor miért keresik meg veszik meg 25-30 ezerb a használt főtengejket?
a gyujtás az tutira stabilabb!
Nem lehet hogy a tiedről "lecsuszott" az a rész? vagy ott van bent a csapágyban? Mert nekem már nem nagyon rémlik de gyanitom hogy melegen van rátéve tehát gondolom le is szedhető az nem hiszem hogy maga a főtengely lenne
Én nem az a fajta ember vagyok, aki direkt teszi tönkre a saját dolgait.
Főleg nem azt, amelyikért megizzadtam nem keveset.
De vannak a többiek, akik bot fülüek, fa talpúak stb.....
Mit kell arra költeni? Árban dugó-hajtókar minden ugyan az, gyujtása sokkal stabilabb mint a 123-asé, egyedül ami jobban fogy az a váltó. Ha 50-ért sikerült eladni hengert akkor igen csak örülj neki, mert nálam egy árban van a 122 és 123-as henger , illetve az is közel azonos nem sok eltérés van, mintahogy teljesitménybe is ugyan az a 2 blokk
Egyébként, az a helyzet, ha kifogsz egy jó, nem szétkokányolt darabot. Akkor ha magadnak újítod fel, szépen, precízen, az sokat kibír ám. Persze normális használat mellett.
Ugye ezt látod mikor leveszed az olajdeklit, és ott van az eggyik főtengely csapágy, az mögött ami nem látható található a másik a nagyobb főtengely csapágy ami ha jol emlékszem mérete megegyezzik a másik oldali csapágy mérettel
A helyén szép fényes, tőle kifelé pedig már elszíneződöttebb az anyag.