Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nagyön jó megoldás nyárra, de télre ne felejtsd el visszarakni, különben az életben nem melegszik fel.. :D
Előjött a melegedési probléma nálam is sajnos, még amikor melegebb volt 90 fok volt tempónál, de városba 100 fölött is járt a víz. Szétszedtem de nekem a rendszer nem tűnik koszosnak, ezért kiszedtem a termosztátot, úgy néz ki megoldotta a problémát, tegnap mentem vagy 10 km-t kb 50 fokra felment :D bár most eléggé hűvös is van
hat ez a bajom nekem is, hogy ismerem mar magam, raszanok majd meg egy fel napot de egyforma lesz a vegen ugy is. :D
de mindenekelott szetontom a karbit mert csoporog a draga benzin belole
Aki tisztán lát, az tán felismeri a helyzetet... :)

Itt Magyarországon pedig alapvető polgári jogod, hogy fizess az utolsó csepp véredig....
Nekem mondod, te és én, nagyon hasonló cipőben járunk.
Elég, ha csak a megyéd nevét említem.... na abból itt is van.... túl sok!

Vizsgadíjat nem rég emelték, az most nem lesz szerintem. De januártól életbe lép ez a faszság az biztos....

A CR 500 papír nélkül csak akkor működik, ha olyan fekete vagy mint a kipufogódob belülről.... máskülönben úgyis tudod mi van.
Hát kapják be a faszomat, amire előtte egy gránátot szigetelő szallagoztam fel! Dupla élvezet, had szokják!
Szerintem mindenki egyet ért veled ebben.. :D
Egyébként még 1 kis apróság: "internetre azért van zsé mi?"

Angliában alapvető polgári jog az internet.. :)
eladó amal sem trafó és állórész 8000db!
üdv eladó egy rotax 127-es főtengely 8000-ért!
ez egy nyomorult ország többnyire nyomorék emberekkel, ez csak egy újabb pénzbeszedési módszer, nem több... ha meg tovább emelik a vizsgadíjat, akkor CR 500 SM papír nélkül és bekaphatják a faszomat
helo!
van valakinek amal sem trafoja rotax 123-hoz normal arban?
ajanlatokat kernem az e-mailre... markisa_17@yahoo.com
Napról-napra valami kibassza a biztosítékot.
Nem a tuaregben, hanem ebben a tetves országban....

A mai, helyi lapban olvastam, hogy úniós mintára és javaslatra, a 7 évnél öregebb 3,5 tonna alatti járműveket, (motorokat is) évente kell majd műszaki vizsgára vinni. De a 7 évnél fiatalabb és a 160ezer Km-t meghaladó járműveket is évente kell műszakira vinni majd.
Valószínű Január 1-től életbe lép. Mert a mi kedves kancsal, buzi, Matolcsink... az majd örömét leli az újabb pénzbeszedési formában.
A mostani 4+2+2-es rendszert akarják megváltoztatni 4+2+1-re.
De kivétel, ha előbb éri el a 160ezret a jármű. Mert azt is, évente kell vinni, ha csak 3 éves is.....

Itt jön az álszent szöveg:
"Brüsszel ugyanis úgy döntött, hogy a hatévesnél öregebb autók számára évente kötelező lesz az időszakos műszaki ellenőrzés (STK). A módosítástól a balesetek számának csökkentését várják."
(itt már 6 évet írtak, a lapban 7-et....)

Most ha bele gondolok emelkedett a műszaki vizsga díj, az üzemanyag szintén, és jövőhéten is emelkedni fog....
Namármost az udvar tele van öreg "csotrogányokkal" nálunk. Min. életkor 24év.
Bassza meg mi lesz itt..... Kurvára hülyének nézik a Magyar népet ezek a buzik. De a vége ennek az lesz, mint ahogy déli szomszédaink jártak el. Kipucolták a horvátok a dzsuvát...... és milyen jól tették. De beléptek az únióba, úgyhogy az újabb dzsuva ömlött a nyakukba..... a hülyék.
Most már bekaphatják ám a faszomat. Két évet még evvel a zsidesz kormánnyal nem fogunk kibírni! Lehetlen az élet lassan. Most ugye jöhet jogosan a kérdés felém, internetre azért van zsé mi? Igen arra még van, de ez lessz az utolsó a "luxus" közül ami ki lesz köttetve!
Mert a jól informált emberekkel nem tudnak olyan könnyen kibaszni bizonyos esetetkben. De a tudatlanokat az orruknál fogva vezetik..... és ők pont ezt szeretnék. Birka módjára csak bégessél nekik és önszántadból menj be a vágóhíd kapuján!


Elnézést kérek erre félig a fórum témájához kapcsolódó, elég hosszúra sikeredett irományomért. De erről órákig lehetne beszélni.....
Remélem mindnél többen jöttök a a fórumtalira és megosztjuk egymással a gondolatainkat!

FÓRUM TALÁLKOZÓ!
Augusztus 20.-a, Dunaújváros, kompkikötő, délelőtt 10óra
NEM ELFELEJTENI!
Szerintem úgyis piszkálni fogja a fantáziádat, hogy nem egyforma..... Magamról tudom, én is ilyen vagyok. Addig nem hagy nyugodni a dolog, amíg nem olyan, amilyenre én szerettem volna. :D

El fogsz te ballagni egy haverodhoz, kinél van flex és CO....
gondoltam ra en is, de mikor epp csak egy kicsitakartam igazitani rajta hogyjobban alljon tuti mindig csak tobb melo lett vele, szerszam nelkul nehezkes a femmegmunkalas ugye. :S orulok hogy igy sikerult megcsinalnom. :D az a baj hogy mind2 fulet kene piszkalni megint ahoz hogy lejjebb legyen a vege a konzolnak, es eleg nehez osszehangolni a 2 fulet hogy elegge ki is alljon hogy elferjen a kipufogo a konzoltol, ne nyomja az indexet a doboz, elferjen a labtarton a lab, stb... egyenlore orulok hogy fennt vannak stabilan.bar iden mar nem keszulok nagyobb turara, de kitudja meg mi lesz. :D
Fasza. Felmálházva neki indulhatsz a világnak...

Azt az egy-két centit, kiigazíthatnád festés előtt!
Amúgy, meg a kutya se nézi.... Meg egy helybéli szavaival éljek, "Egy kis kurvasággal, a szűz lány is, férjhez ment" és akkor mi van?"
hat a doboz azert megviselne a tamaszkodast mert az oldalamuanyag ugye.... :D de ott a bukocso a tamaszkodasra.
a delelotom rament ma mire feltettem a konzolt. a balos siman passzolt es felmet, de a jobbos centikkel nem stimmel felfogatasban. :S hajtani kellett a fuleken es az iveken hogy felmenjen...de mire sikerult eltalalni a jo ivet hallod...minden hajtasnal proba ugye... 3 orat szoptam vele... de felment.
annyi hogy 1-2 centivel magaasabba hatulja a balos koffernak ha fel van teve, de csak ha nezed akkor latszik. :D ennyi belefer. meg kap egyfestet a konzol es kesz is.

izelito a vegeredmenyrol
Fasza lesz, ha felrakod őket. Szinben is megy a kettő egymáshoz.
Meg sokat fog az oldaldoboz, ha netán eldőlne a gép. Feltámaszkodik a kormányra, meg a dobozra. A kasztni pedig sértetlen marad. :D

Kép jöhet a felszerelésről.
Ha nagyon koszos a karbid, akkor meg tud bolondulni a gépezet.. Szerintem csak ennyi baja van a Tuaregednek :)
ok. renélem jó lesz tőle.
köszi!
Üdv!

Már elég régen volt 50-es Tuaregem, de kb ugyan az a gondja, mint a többi motornak.. Ha nincs megbecsülve, akkor meg tudja bosszulni.. :D
Viszont ha kímélve van, akkor nagyon meg fogod szeretni a gépet.. :)

Erről a tipusról sokat nem tudok mondani, de általánosságban a Tuaregek a nagy testük ellenére nagyon erős gépek. Meg fogsz lepődni, hogy mennyire bírja akár még a terepet is.

Rossz tulajdonság? Ugyan azt tudom írni.. Ha csak téped a gázt, akkor hamar meg fog halni és szívni fogsz vele elég sokat..

Alkatrész az van bőven.. Itt a fórumon legalább 3 embernél van hozzá szinte minden. A Blokktól a kuplungkarig minden.. :D
Üdv!

Először is próbálkozz meg egy karbi tisztítással és ha utána is csinálja akkor térjünk vissza a témára ;) :D
Sziasztok.
Aprilia Tuareg motra mindig felpörög. (nem állítottam az alapjáraton).
Ha húzok neki gázt lehörren. Tegnap még ment rendesen, ma útközbe kezdett felpörögni stb. Mi lehet az oka?
Köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Épp egy Tuareg választás előtt állok. A gép 50ccm-es, 4 sebességes. Mire figyeljek oda, mi az ami motorbetegség? Jó vs rossz tulajdonság, alkatrész ellátottság, megbízhatóság?
Pont így néz ki
jaja, ismet lehet roni a kmreket.

egyforma a 2 teljesen csak a kep csal, de majd csinalok sajat kepet ha fennt lesznek a konzolok. nagyon popec a koffer amugy. alu csatok, alu merevites korben, dupla zsaner, belul neoprem beles, stb... egyszoval aprilia
az aszonyis jobban elfer mellette mint a nyeregtaskaval, stabilabban is all es jobban pakolhato is. es nem jutolso sorban jobban is mutat.
ismeros tarto. ha jol tippelek a bilincs van amerevitore teve, nekem is igy volt a tuaregen anno.

en most kuzdok a konzolok felhelyezesevel a kofferekhez. a balos mar fennt van, holnap jon a jobbos. :D
Nekem ilyen megoldásom van a GPS tartóra ,márcsak a 12V-os dugalyt kell kitalálnom hova teszem.