igazan nincs mit. egy kicsit en is pihentettem most a csorges miatt. de megoldodott az is. kis utanajarassal kiderult hogy valszeg a vezermulanc csorog. kezdtem a lancfeszitovel hogy mi lehet... meglestem hogy van a gyari beallitasa (automata feszito). szetszedtem a feszitot(jo ha van otthon egy szetszedett blokkod is a mocihoz amin lehet gyakorolni :D ) osszeraktam a gyari lairas alapjan es beallitassal nagy nehezen, mert alig ferni oda a motoron, csinalnom kellett specialis lancfeszitoallitocsavarhuzot. meg volt egy kuplungkiemelokar csere. utana pocc be es ismet a regi jo dorombolas semmi csorges nelkul. vhogy elallitodott a feszito, vagy leragadt esetleg. de a lenyeg hogy nincs gond.
en sajna melozok egesz vasarnap estig kedd ota....
jo mocizast akkor. :D
majd csinalok kepeket az uj gyari aprilia oldaldobozaimrol, nagyon popecek. :D (a kep izelito )
az is gps tartonak a konzolja, de nincs meg a tarto hozza.az elozo tulaj hasznalta rajta meg anno...bar nem ertem hogy mert telibe kitakar mindent ott akkor... leveszem majd csak meg lusta voltam lebontani a fejidomot csak azert. :D
koszi amugy. eloszor bilincselni akartam a kormanyra, de ott keves a hely igy is....a merevitonel meg adott volt a csavar is es a hely is. latoszogben is pont jo.
Megmondom őszintén, mostanában nem foglalkoztam a dologgal... Még motorozni se, motoroztam egy jó ideje.
Vasárnapra tervezek valami gurulást. Megtankolom aztán go egy szép nagy karika.
ÁÁÁ pikk-pakkra megvolt. Telefon világítani és klikk. De valóban kellett utána állítani. Ugyan még nem hajtottam, csak beröffentettem és pár percig járattam, de holnap majd gurulok vele kicsit. Egyébként za a hang amiről beszéltem üresben, megmaradt. tehát nem a törött tárcsa volt. De nem is izgat nagyon. Azért a törött tárcsákat mindenképp érdemes volt kicserélni. :)
Nah örülök neki hogy tetszik, gyorsan be is épitetted! A lánckerék alatt található egy kis csavar, oda kell fogatni az üres állás jelzőt. igen mindegy hogy melyiket-melyikbe mert az megy a töltésre.
Keresd Zolko-t. Ugyanez volt a bajom nem kicsit. Vasárnap elvittem neki a blokkot, tegnap lementem érte és csodás lett. (egyébként viheti magával a főtengely csapágyat is ha nagyon használod és elkezd morzsolódni a tűgörgő. Ha pedig csapágy megy akkor idővel a gyujtás állórész is. Én szerencsére idejekorán megcsináltattam így a csapágy túlélte.
Ceva Mesterem.
A blokk a motorban és meg kell mondjam, csodát tettél vele :)
Úgy ketyeg mint egy óramű. Egy kérdés maradt (sajnos a sötétben nem láttam) hová kötöm be az üres visszajelző kábelét?
Valamint a blokkból jön fel két azonos színű kábel lapos saruval amik csatlakoznek fent szintén két azonos színű sarufoglalatba kábelvégen. Azok közül mindegy melyiket melyikbe dugom?
Szia. Az én javaslatom hogy neh nagyon motorozz úgy vele mert nem ajánlatos. én pont így jártam csag dugó csere plusz henger fúratás volt aztán mentem vele kb 100 km-t és elkezdett csörögni a tűgörgős kosár a hajtókarnál , mondom bitrja még, 320 km után megállt a motor és mindennel együtt 90 ezer forintba került nekem mert a tűgörgő elszabadult és szétbaszott mindent dugót hengert... személyes tapasztalat, de ha rám hallgatsz és 90 helyett 20 körül akarod megúszni askkor neh nagyon hajtsd.... Üdv
Egész blokkra nincs szükségem, nekem is teljesen fel lett újítva, csak a főtengely maradt ki, mivel akkor még nem csörgött...
Bontott kiváló állapotút mennyibe tudnál adni?
Lehet motorozni, csak számits rá hogy szétfog esni, és jó esetben viszi magával a hengert és a dugattyút is. Új hajtókar 25-30 között+összerakás plusz még ugye amit ilyenkor illik cserélni, tömitések,csapágyak,szimeringek. Ha érdekel tudok bontott jó állapotú alkatrészeket hozzá illetve tudok egy komplett jó állapotú blokk "aljat" amire hengert és gyujtást kell tenned és lehet használni!
Hellotok!
Ha a főtengely alsó tűgörgője csörög, lehet motorozni? Vagy csak még nagyobb bajt csinálok?
Esetleg van valakinek jó? Mennyibe kerülne a felújítás? Csak azt kellene rajta cserélni, felső tűgörgő új.
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu