kiszeded a szint jelző csavart, addig öntöd amíg nem folyik ki onnan az olaj.. azután elindítod, járatod pár percig és utánatöltesz, amíg megint nem kezd kifolyni onnan az olaj.
Hello!Érdeklödnék hogy valakinek nincs véletlenül 123-as hoz jo állapotu henger + dugó? vagy esetleg csak henger amit furni kell... Kicsit megkopott a hengerem,és ezért gyengécske 5-6 ban...csak nem akarom szétszedni amig megy,mert evvel járok melozni is... kinek milyen árban van henger?
Végül is másodjára már, úgy ütöttem ki szépen a csavart egy 12-es fél méter hosszú acélrúddal.
Mikor kint volt a csavar, akkor a acélt visszahúztam annyira, hogy a blokkot ne fogja, de a vázat és a villát még igen. Így kiveheted a blokkot két anyázás között....
wind 125-öshöz én felkutattam mindent az interneten, de semmi....
Amúgy meg, a vázat alá kellett volna támasztani. A blokk alatt a bölcsőt, és nem hullik a nyakadba. :D
Viszont egyedül qurva nagy szopás szét, össze, rakni azt ott....
Van egyébként valakinek wind 125-höz service manualja? Mert nem hiszem hogy alapból ilyen szívás lenne a blokk ki-beszerelés mint amit elmókáztam vele.
Huh ki lett varázsolva a blokk. Emelő nélkül... Nem kicsit sz@rtam be mikor az utolsó csavart ami a lengőkarhoz fogja, kiszedtem, erre összeborult a váz... :) Izgalmas lesz ezt majd visszatenni :)
Amelyik tiszta ezüst azon a honlapon, az is 123-as de utolsó széria. Űgy mondanám, külsőleg ráncfelvarrt.
Belseje egyforma csak a balos dekli más. Wind-be meg Rally-ba ilyet nem szereltek!
A 127 a régebbi verzió a 123-as az újabb. Ez egy osztrák gyártmányú, powerszelepes, 2 ütemű, vízhűtéses blokk.
A 123-asba van kiegyenlítő tengely, ismertetőjele, hogy gyárilag ezüst színű és van amelyiknek a balos blokfele, meg a gyújtás deknije "arany" színű és a barnás között van valahol. A rotax 127-es az fekete színü.
A 123-asnak 54x54,5 a furat, löket. 34-es karbival ki lehet préselni belőle olyan 33-34 lovat. 6 sebességes. Röviden ennyi.
Üdv.
Rotax 123ba menyi olaj kell?
Teleszkópba pontosan mennyi olaj kell?
Gond ha csapig töltöttem?(4dcl száranként)
adatlampomon az elérhetőség!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Mikor kint volt a csavar, akkor a acélt visszahúztam annyira, hogy a blokkot ne fogja, de a vázat és a villát még igen. Így kiveheted a blokkot két anyázás között....
Amúgy meg, a vázat alá kellett volna támasztani. A blokk alatt a bölcsőt, és nem hullik a nyakadba. :D
Viszont egyedül qurva nagy szopás szét, össze, rakni azt ott....
Érd.:adatlapomon lévő elérhetőségeken!
Belseje egyforma csak a balos dekli más. Wind-be meg Rally-ba ilyet nem szereltek!
A 123-asba van kiegyenlítő tengely, ismertetőjele, hogy gyárilag ezüst színű és van amelyiknek a balos blokfele, meg a gyújtás deknije "arany" színű és a barnás között van valahol. A rotax 127-es az fekete színü.
A 123-asnak 54x54,5 a furat, löket. 34-es karbival ki lehet préselni belőle olyan 33-34 lovat. 6 sebességes. Röviden ennyi.