Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.dpr-motor.fw.hu/blo...

Itt megnézheted!

Üdv.
Rotax 127-es és Rotax 123-as az mit takar? Nem vagyok aprilia tuareges így nem tudok semmit róluk
Ja meg a rally-kon 34-es karbi van gyárilag. A windeken kisebb, 26, 28-as
Attól függ mikor évjáratok. Mert mindkettőben a régiek Rotax 127-es blokkal, az újabb verziók 88-tól pedig Rotax 123-asak.
Egyébként egyformák, A wind önindítós, a rally berugós. (gyárilag)
Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek az APRILIA TUAREG WINDés az APRILIA TUAREG RALLY blokja megegyezik? vagy eltér? FONTOS
Úgy néz ki Zoli koma lesz a választás :)
Akkor most már legalább tudsz választani 3 lehetőség közül is! :)
Bár egyik sem olcsó mulatság!
:) Több mint 20 éve még gyakori ügyfelük voltam. Rommá tuningolt simsonnal. :) Így emlékeztem rájuk. Egyébként most kaptam ajánlatot aprilia márkaszerviztől is, ők is 90 körül vállalják, bár ott a munkadíj 30 alatt van. Csak ők mindent cserélnének. :)
Oksa írtam. Megovolt a címed mert a fék konzol nagyon jól bevált :)
Hát jól megkérik az árát az biztos! Komplett motort még nem vittem hozzájuk, de hengert, főtengelyt már igen! Csak azért ajánlottam őket, mert tudom hogy jól dolgoznak! Volt még egy hely Pesten ahol ilyennel foglalkoztak, de a kis öreg meg halt aki csinálta régen, a fia viszi tovább a vállalkozást, de nem végez jó munkát, legalább is ilyen visszajelzéseket kaptam!
Légyszivesen emailon keress meg ott a részleteket, de ahogy olvastam, rendszámos a géped, esetleg ha gondolod tudok a blokk összerakásban is segiteni!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Cevaa. Mennyi lenne komplett blokk henger-dugó nélkül?
Ha csak a főtengelyt viszem el, akkor 30 környékén mozog. A gáz csak hogy itthon elég karcosan oldható meg a blokk széthúzása csapágylehúzó és ilyesmik nélkül a teraszon. Meg lehet hogy asszony is kitenne az erkélyre ha felhordanám az olajos vackokat :)
Szóval ha van valakinek 123-as blokkja jó állapotban henger nélkül, várom jelentkezését. (a régi blokk meg elfekszik itthon és üres időmben majd foglalkozok vele. Használat szempontjából még mindig ez a leggyorsabb megoldás. :)
Ha rotax123-as a blokkod, akkor tudok jó állapotú bontott alkatrészeket!
Ez hogy jött ki? A komplett motort akarod elvinni vagy csak a blokkot, vagy csak a főtengelyt? Mert ha gondolom kiveszed a főtengely és elviszed nekik akkor olcsóbb nem?
Hát ja igen ez fordult meg nekem is a fejemben. Az új motorral csak a papírozás a gáz mert az enyém rendes rendszámos... bár ha nem tervezem eladni... Na azt hiszem körbenézek egy blokkért és majd rádobom az új hengert dugóval. Egy hónapja cseréltem ezeket...
Hát elég sok!Mivel hogy egész blokkokat lehet kapni 30-ért!

Üdv!
Esetleg ha ilyen a villád akkor talán a 36-os alkatrész?!Hátha.

Üdv.
Köszi a tippet.
Hmmm nos 50 munka + 30-40 alkatrész kicsit húzósnak tűnik nekem.
Lehet hogy én vagyok elvarázsolva?
kowee próbáld meg ezt: http://www.taborituning.hu/
Az nem lehet hogy felkoppanás gátló, mivel írtad hogy gumis anyag? Arra gondolok hogy az csak simán benne volt a teló aljában, és amikor felütne a teló, az a gumi meggátolja hogy a teleszkópszár lekoppanjon az aljára! Az én telómban nem volt ilyen, tavaly újítottam fel! (fordított telóm van)
sorry a duplázásért csak szórakozik a gép velem
Münchenben a BMW Weltben Gerhard Forsterrel a BMW és Husqvarna gyári enduro világklasszisversenyzőjével
Münchenben a BMW Weltben Gerhard Forsterrel a BMW és Husqvarna gyári enduro világklasszisversenyzőjével
Ezek biztos hogy nem perselyek, mivel magára a villára nem tudom ráhúzni őket... A külső átmérője a perselynek megegyezik a villa külső átmérőjével...