Hali!Nincs véletlenül valakinek 125-ös tuareg (123-as blokkos) karbi robbantott ábrája? még egy kérdés. 160-as henger mennyire jo? mennyivel eszik többet a motor,esetleg mennyire birja a 2 személyt? Köszi a választ!
Hali!Esetleg nem tud Valaki bontott ETX 350/600(Rotax) alkatrészeket?Fesszabályzó,önindító szabadonfutó érdekelne!Jó árban komplett blokk vagy motor is(papírok nélkül)!
:) Köszi szépen de a tankom airbrush festéssel van :) Egy sapkáért nem éri meg lecserélni. szerintem belehajtok a sapkába valami kis vékony csavart amit csak csavarhúzóval lehet kiszedni. Úgysem nyitogatom naponta a 15 literes tankot :)
Menet közben a hőfok még OK. De állóhelyben nem kéne felmennie annyira.
Ezt most viszont nem tudom, mert ezekbe a melegekbe mint ma is, nem álltam lámpánál sem, de még dugóban sem araszoltam.
Viszont ha itthon járatom alapjáraton max. ha 55-60°C-ig ha felmegy. De az is sokára.
Kicsit nyílik a termosztát aztán már nem is bír tovább melegedni, mert a hűtőben addig áll a víz és hideg.
Neked meg, olajosnak semmiképp nem kéne lennie a víznek és a kipu végén sem kéne víznek lennie. A henger gumigyűrűje, ami a henger tért és a víztért hivatott egymástól elzárni az valószínű cserés lesz.
Hengerfejet elég hozzá levenni.
Ja és ne simán vízzel használd, mert még a vízpumpát is eldobhatod hamarosan. Fagyálló kell bele, mert annak van kenése.
Nem láttam hogy hiányozna belőle max 1-2 ml de az a csövekbe is elveszik.. Azon gondolkodok hogy egy 8-10 centis PC hűtőt rá kéne fabrikálni és egyből nem fognám a fejem városba hogy na mikor rottyan meg a víz.
Nekem a 70 körül szokott lenni normál használatnál... tötyörgésnél max 80, felvonuláson is alig ment 80-90 közé a hűtő miatt.. Nagyon jók ezek a hűtők ;)
a hőfokoddal nincs semmi gond.. elvileg nagyjábol az a gyári érték ;) Viszont a hűtőfolyadéknak nem szabadna bekerülnie a rendszerbe...
Fogy a hűtőfolyadékod?
Lehet hogy akkor az én motormnak is az lehet a baja? Menet közben olyan 70 az átlag (max 80) de ha tötyögök pl felvonuláson felmegy 100 fokig. A hűtőt múlt héten kimostam de valami olajos cucc úszott a tetején. valamelyik nap meg ugyanezt a zöld trutyit láttam a kipu végén :S Igaz most már nincs ott de akkor se szabadna a víznek zöld színűnek lennie. A motorral egyébként semmi gond nincsen, megy mint a veszett egér, nem nagyon füstöl csak az a víz..
Köszi szépen. Kitalálom hogy hogy tudom az egyik sapkát blokkolni, akkor lesz értelme a zárhatónak. Budapesti vagy egyébként? Mert a profilban nem láttam erről infot :)
Hűtés.: Két szezonnal ezelőtt, én is a hőfokkal voltam bajban.
Nyári melegben állandóan 100-110°C volt.
Hűtőt kifújtam, de alig volt kosz a csövek között. Nem javult.
Akkor levettem az egész hűtőt. A belsejében a szappanhoz hasonló lerakódás volt. Jócskán lelassítva az áramlást.
"Fagyálló" a javából mi?
Kitakarítottam, (szépen a csövek belsejeinek az átmérője a kétszeresükre nőttek.) azóta max. 75°C-ig megy fel.
60°C-nál nyit a termosztát és így 60-75°C között játszik, terhelés függvényében.
akkor nem csak enyem ilyen meleg:D
neha mar kezdtem aggodni hogy lassan hengerfejtomitescsere kene, de akkor ez a normal hofok. nekem is megall max a piros elejen amugy.
a vizhofok nekem menet kozben vhol 60-70 korul van.. varosban totyogve 50es temponal felmegy 80 korulre...ha meg araszolas vagy lampa sokaig akkor beporog a vencsi rendszeresen 85 fok folott de van az 90 is sztem akar.
Ezt most viszont nem tudom, mert ezekbe a melegekbe mint ma is, nem álltam lámpánál sem, de még dugóban sem araszoltam.
Viszont ha itthon járatom alapjáraton max. ha 55-60°C-ig ha felmegy. De az is sokára.
Kicsit nyílik a termosztát aztán már nem is bír tovább melegedni, mert a hűtőben addig áll a víz és hideg.
Neked meg, olajosnak semmiképp nem kéne lennie a víznek és a kipu végén sem kéne víznek lennie. A henger gumigyűrűje, ami a henger tért és a víztért hivatott egymástól elzárni az valószínű cserés lesz.
Hengerfejet elég hozzá levenni.
Ja és ne simán vízzel használd, mert még a vízpumpát is eldobhatod hamarosan. Fagyálló kell bele, mert annak van kenése.
Fogy a hűtőfolyadékod?
mijen a második tanksapka? képet tenél föl róla?
Hűtés.: Két szezonnal ezelőtt, én is a hőfokkal voltam bajban.
Nyári melegben állandóan 100-110°C volt.
Hűtőt kifújtam, de alig volt kosz a csövek között. Nem javult.
Akkor levettem az egész hűtőt. A belsejében a szappanhoz hasonló lerakódás volt. Jócskán lelassítva az áramlást.
"Fagyálló" a javából mi?
Kitakarítottam, (szépen a csövek belsejeinek az átmérője a kétszeresükre nőttek.) azóta max. 75°C-ig megy fel.
60°C-nál nyit a termosztát és így 60-75°C között játszik, terhelés függvényében.
neha mar kezdtem aggodni hogy lassan hengerfejtomitescsere kene, de akkor ez a normal hofok. nekem is megall max a piros elejen amugy.
neked?