Az új belső nem zavar. Miután telenyomtam habbal, nem volt kétséges. Főleg hogy egyrészt kaptam egy szöget, és mivel még használgattam a szelepnél is kiszakadt és a szög lyuka is hasadt. Most jobban zavar a hátsó fék hiánya. Holnap a csövet is kikötöm mert mégis csak kevésbé feltünő ha nincs ott mintha kívül van felkötözve a nyereg :)
Grrrrr. Kezdem úgy érezni mintha kipeckelt szájjal bezavartak volna a faszerdőbe... :(
A porlasztó rendbe lett hozva magasabb úszószinttel plusz a valami takony kitakarítással, erre délután Rákoskeresztúron benyaltam egy defektet :( 1 óra szaladgálás, flakon hab + minden kútnál utánafújás után találtam egy rendes srácot a Cinkotai úton aki épp ment volna haza de nekem még újra nyitotta a műhelyet és ketten kicseréltük a tömlőt. "BÓDOTTÁ" mondaná Matisz nagypapa, ámde nem sokkal később eltörött a hátsó féknyereg tartó konzolom így a nyereg most fel van kötözőzve és marad az első fék. Ha valakinek esetleg van ilyen bontott jóárasítva, boldoggá tenne vele :)
Sziasztok! Valakinek RV4 blokkja eladó kompletten nem volna? Minden érdekelne ha van" bontatlan! " A válto meg főtengely ha jo az már elég! Köszi! kukacmukac99@gmail.com
Bocs, hogy így "letámadlak" csak az érdekel, hogy "törvényesen" használod az ETX-et?
Van rendszáma, műszakija?
Problémái voltak, motorikus esetleg? (most a fesz.szabályzón kívül)
Egy képet, ha raknál ide fel róla megköszönöm szépen.
Érdeklődöm csak a többi fajta iránt..... vagyis inkább a nagyobbak iránt.
"vérbeli" Tuaregesként mindent tudni akarok.
Nekem kellene egy gyújtás felőli dekni, ha jól látom a képen, akkor az enyémre pont olyan kell. Esetleg egy közeli képet tudnál róla csinálni, mert már sikerült vennem egyet feleslegesen ami nem passzol.
Oksa foglak. Bér most feljebb vettem az úszószintet és valami takony is kijött a benzincsőből (és persze a szűrőből) így látszólag pöccre bindult. Délután úgyis kell kimennem a városba akkor meglátjuk. De a karbit pár napja pucoltam. Lehet hogy az egész tankot le kell majd engedni. Lövésem nincs mi lehet ez a takony. :( Mintha valaki belefújta volna az orrát a tankba :)
Üdvözlök mindenkit!Szeretnék vásárolni egy Tuareget,mert kaptam egyet kölcsön egy motorozás erejéig és nagyon megtetszett!Mikre kell odafigyelni vásárlásnál és vagy melyik típust,évjáratot érdemesebb megvenni!?
Nos a karbi a jelek szerint (nagyrészt) jól megy. Pár apróság maradt amivel egyelőre együtt élek.
Az egyik, ha melegen lefullad, akkor is csak szivatóval lehet beindítani a gépet.
A másik, ha hidegen szivatóval indítom, akkor bepöccen, felpörög majd leáll. Kis várás, ugyanaz. időnként kidurran a kipuffba. A levegőcsavarom szinte teljesen bent van, így lehet csak játszani az alapjárattal de 1-1,5 perc járás után így is leáll mintha kifogyna a nafta. Lehet hogy holnap kicsit feljebb veszem a benzinszintet a karbiban... :(
az ára 5e
vagy 10e tankostól!
nemsoká megérkezik szerintem lesz!
Ne aggódj defektet szereltem én is az elmúlt hetekben.... a vége új belső lett.
A porlasztó rendbe lett hozva magasabb úszószinttel plusz a valami takony kitakarítással, erre délután Rákoskeresztúron benyaltam egy defektet :( 1 óra szaladgálás, flakon hab + minden kútnál utánafújás után találtam egy rendes srácot a Cinkotai úton aki épp ment volna haza de nekem még újra nyitotta a műhelyet és ketten kicseréltük a tömlőt. "BÓDOTTÁ" mondaná Matisz nagypapa, ámde nem sokkal később eltörött a hátsó féknyereg tartó konzolom így a nyereg most fel van kötözőzve és marad az első fék. Ha valakinek esetleg van ilyen bontott jóárasítva, boldoggá tenne vele :)
Tuaregre nincs véletlen egy zárható tanksapkád, kulccsal..?
ha érdekel még holnap jön 1 tuareg rotax 127 blokkos ami neked van arrow rendszer kompleten 15e!
érdekel még? holnap készítek róla képet is !
Kicsivel mi lett, hogy elhalt a fél szíve?
A nagy bejáratásával hogy állsz?
Bocs, hogy így "letámadlak" csak az érdekel, hogy "törvényesen" használod az ETX-et?
Van rendszáma, műszakija?
Problémái voltak, motorikus esetleg? (most a fesz.szabályzón kívül)
Egy képet, ha raknál ide fel róla megköszönöm szépen.
Érdeklődöm csak a többi fajta iránt..... vagyis inkább a nagyobbak iránt.
"vérbeli" Tuaregesként mindent tudni akarok.
honda4022@gmail.com
Üdv.
Az egyik, ha melegen lefullad, akkor is csak szivatóval lehet beindítani a gépet.
A másik, ha hidegen szivatóval indítom, akkor bepöccen, felpörög majd leáll. Kis várás, ugyanaz. időnként kidurran a kipuffba. A levegőcsavarom szinte teljesen bent van, így lehet csak játszani az alapjárattal de 1-1,5 perc járás után így is leáll mintha kifogyna a nafta. Lehet hogy holnap kicsit feljebb veszem a benzinszintet a karbiban... :(