Kupot adsz hozzá?Mert ami van a régihez állat módon rá van hegesztve a rezonátora.És még csodálkozott a gyerek akitől vettem hogy eltőrt a kipufogó mindig a gépen...
Úúúúú vazze én egy kicsit nagyobb volumenü dologra gondoltam. Esztergapad stb....
Hát nem tudom mennyit segít ez. Van egy pár, csonk meg könyök félretéve, kiszerelve. Azon megpróbálom, de nem sok esélyt adok neki.
Arra gondoltam most még, hogy a kúpot a hengerről esztergapadba leszabályozni és a könyök ellendarabját melegíteni és ráformálni..... Hátha eredményt érnék el vele.
A végső megoldás a halál, mint az Alien filmekben....
Van még egy ötletem, de azt még nem akarom elsütni.
smirglipapiral amire rátolod csonkot azt tökéletesen fémtisztára csiszolod!
meg ahol felfekszik az a ives rész a kipurendszernél azt is tökéletesen fémtisztára felcsiszolod meg a 2 erős rugó és kész nem fog kifujni!
a hőáló kipufogó tömitő leég!
akkor van még 1 ami mikor megszilárdul olyan mint a gipsz az meg a rezonanciátol leesik!
ne igy képzeld el hogy észneélül ütöm! (nekem ez a szakmám )
te mit szoktál csinálni na nézük a nagy szerelőt!
Tudod mi jutott még eszembe tegnap.
Kellene csinálni egy középállványos sztendert, olyat mint a rally-kon van.
A lényeg a motoremelésen van. Evvel feltámasztva, egyszerűbben ki lehet venni a kereket....
Tegnap elmentem körülnézni motorral a határba.
Érek haza, a fűről felmentem a járdára és megérem tekerni a kormányt.
Leszállok, bukó le. Mindjárt nézem az elsőkereket, kézzel jól összetudom nyomni. pffff. Bevittem a bukót, lecuccoltam és már tök lapos a gumi. Na fasza defekt szerelés. A külsőbe két tüske is volt. Hát megragasztottam. El volt repedve a szelepnél is... Dunlop belső, de már 6 folt van rajta..... Kellesz egy új majd.
Meg az első felni, tudtam, hogy szar de ennyire.... Olyan vángli meg tojás van benne... húú de elkéne dobni.
Na hát, az nem sok..... legfeljebb csak gyorsabban vagy lassabban teker. :D
Biztos valami apró bizbasz nem stimmel.... vagy mondjuk az egész váltó?
Jöhet kép az öregről is....
A kipufogóra visszatérve, hát nem semmi dolgok vannak na. Ráverni, hegeszteni... áááá. Hegesztés.... Afopisz motorján szépen néz ki...
Ezért van a sok ócskaság a piacon. Több kézen át mentek már ezek a motorok és mindig valaki belekókányolt.....
Még jó, hogy a mienké régóta meg van.... immár 12 éve. Akkor tájt nem basztak össze rajta semmit. Főleg nem a blokkot, hál istennek.... Csak egy-két burkoló elem hiányzott róla. (karter védő, lánckerék burkolat, power szelep nyitó mechanika.... na ez nem burkolat de müanyag....) De az már így jött be az országba szerintem.....
A fazon akié volt, ő helyeztette forgalomba először itthon és ő is hozta be annó.
Évjárat szerint is, variáltak gondolom. Meg újítottak, fejlesztettek stb.
Énis találtam Rotax 127 GS tipust.... Az enyém csak 127 és nincs több ráírva. Mondjuk erre a GS-re azt írja, hogy nikaszilos henger, pneus power nyitómechanika nélkül, berugókar önindító nélkül..... Na mindegy.
Rákalapálod?
Minden kalapácsütésre, nyúlik a lemez! Még szarabb lesz, mint előtte....
Ennél már csak az összehegesztés jobb..... na azt is falhoz kéne csapni, aki kitalálta.
Na lefényképeztem így megy az enyém,habár ezt már kipufogó rendszernek nem lehet nevezni mert egy agyon hegesztett roncs már,sajnos így vettem és most szeretnék hozzá egy normális rendszert.
okes, valogatok par kepet majd kezdetnek akkor lesz egy par level majd sztem....vannak kepek
sose art elore felkeszulni. minap rajottem en is hogy pl rotax 655 es rotax 655 blokk kozott is vannak kulonbsegek...van tobb altipus...pff... ez nagyban "megkonnyiti" az alkatreszbeszerzest ha kell
Az a baj, hogy egy sem körkörös. Két-három helyen felfekszik, a többi helyen meg szutykol. A rugók qurva erősek, majd szétdurran a fejem mire beakasztok egyet....
Egy kúp kellene új vagy nem tudom már.... Ezt a felcsiszolást hogy érted? Fejtsd ki bővebben légyszives.
Fasza. Az csak jó, ha szét van borítva....
Nem szerelhetnékem lett, csak jobb tisztában lenni a dolgokkal a jövőre nézve.
Küldök most egy levelet aztán jöjjön aminek jönnie kell.
hogyne lenne meg. a blokk majdnem komplett csak szet van szedve ripityara kb minden le van fenykepezve, tudok kuldeni kepeket. szerelhetneked lett? aprankent ismerkedem vele en is amugy ahogy bontom, fenykepezem, stb.... holnap ha eljutok odaig kuldok parat kezdetnek. de ha tutira akarsz menni akkor dobj egy levelet akar csak uresen is es akkor nem felejtem el hogy kuldenem kell vmit. :D
Hát nem tudom mennyit segít ez. Van egy pár, csonk meg könyök félretéve, kiszerelve. Azon megpróbálom, de nem sok esélyt adok neki.
Arra gondoltam most még, hogy a kúpot a hengerről esztergapadba leszabályozni és a könyök ellendarabját melegíteni és ráformálni..... Hátha eredményt érnék el vele.
A végső megoldás a halál, mint az Alien filmekben....
Van még egy ötletem, de azt még nem akarom elsütni.
meg ahol felfekszik az a ives rész a kipurendszernél azt is tökéletesen fémtisztára felcsiszolod meg a 2 erős rugó és kész nem fog kifujni!
De az összecsiszolást még nem mondtad el, hogy-hogy is.
akkor van még 1 ami mikor megszilárdul olyan mint a gipsz az meg a rezonanciátol leesik!
ne igy képzeld el hogy észneélül ütöm! (nekem ez a szakmám )
te mit szoktál csinálni na nézük a nagy szerelőt!
Kellene csinálni egy középállványos sztendert, olyat mint a rally-kon van.
A lényeg a motoremelésen van. Evvel feltámasztva, egyszerűbben ki lehet venni a kereket....
Tegnap elmentem körülnézni motorral a határba.
Érek haza, a fűről felmentem a járdára és megérem tekerni a kormányt.
Leszállok, bukó le. Mindjárt nézem az elsőkereket, kézzel jól összetudom nyomni. pffff. Bevittem a bukót, lecuccoltam és már tök lapos a gumi. Na fasza defekt szerelés. A külsőbe két tüske is volt. Hát megragasztottam. El volt repedve a szelepnél is... Dunlop belső, de már 6 folt van rajta..... Kellesz egy új majd.
Meg az első felni, tudtam, hogy szar de ennyire.... Olyan vángli meg tojás van benne... húú de elkéne dobni.
Biztos valami apró bizbasz nem stimmel.... vagy mondjuk az egész váltó?
Jöhet kép az öregről is....
A kipufogóra visszatérve, hát nem semmi dolgok vannak na. Ráverni, hegeszteni... áááá. Hegesztés.... Afopisz motorján szépen néz ki...
Ezért van a sok ócskaság a piacon. Több kézen át mentek már ezek a motorok és mindig valaki belekókányolt.....
Még jó, hogy a mienké régóta meg van.... immár 12 éve. Akkor tájt nem basztak össze rajta semmit. Főleg nem a blokkot, hál istennek.... Csak egy-két burkoló elem hiányzott róla. (karter védő, lánckerék burkolat, power szelep nyitó mechanika.... na ez nem burkolat de müanyag....) De az már így jött be az országba szerintem.....
A fazon akié volt, ő helyeztette forgalomba először itthon és ő is hozta be annó.
de tuti van mas is meg akkor.... :D
alkatresz akad ha kell az a lenyeg.127es blokkcuccal van tele a fel szekrenyem
Évjárat szerint is, variáltak gondolom. Meg újítottak, fejlesztettek stb.
Énis találtam Rotax 127 GS tipust.... Az enyém csak 127 és nincs több ráírva. Mondjuk erre a GS-re azt írja, hogy nikaszilos henger, pneus power nyitómechanika nélkül, berugókar önindító nélkül..... Na mindegy.
Lényeg, hogy a miénkhez legyen cucc.
Rákalapálod?
Minden kalapácsütésre, nyúlik a lemez! Még szarabb lesz, mint előtte....
Ennél már csak az összehegesztés jobb..... na azt is falhoz kéne csapni, aki kitalálta.
sose art elore felkeszulni. minap rajottem en is hogy pl rotax 655 es rotax 655 blokk kozott is vannak kulonbsegek...van tobb altipus...pff... ez nagyban "megkonnyiti" az alkatreszbeszerzest ha kell
Egy kúp kellene új vagy nem tudom már.... Ezt a felcsiszolást hogy érted? Fejtsd ki bővebben légyszives.
holnap ha jo ido lenne tekerni akarok egy kort en is.
en meg ki se porgettem 6000ig sztem amiota megvan
sztem ezeket max 6ig terveztek amugy tartosra kb. de inkabb majdnem 5...
Nem szerelhetnékem lett, csak jobb tisztában lenni a dolgokkal a jövőre nézve.
Küldök most egy levelet aztán jöjjön aminek jönnie kell.
Van itthon 3 darab is, de az eredeti a legjobb eddig......
Új kellene valahonnan....