Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, vannak ilyenek.
A pláne az amik a hirdetésekben vannak motorok.... milyen ócskaságok az ilyen rendszám nélküli bokorugrók.....
azert meghallgatnam mit meselsz eladaskor....emlekezetem szerint jo dumad van...akartal mar tolem motort venni anno....

lenyeg a lenyeg, nem birom a heggesztest a dolgokon, ha vmi szar akkor csere gyari jora es ennyi.
nem az a szerelo aki mindent meg tud heggeszteni...azt heggesztonek hivjak!
rallyhoz nincs jelenleg rezom, 127es tuareghez van max, ha kellenek meretek hogy stimmelhet e szivesen lemerem vagy kepem is van.
bar nekem az s furcsa hogy 127es rally....
többet bir
perszehogy elmondom!
ez 1 minőségi varat nincs mit szégyeljek rajta ! ha nem tudnád a jó hegesztés többe mit mint maga az anyag!
ez a helyes hozzaallas, nincs annal rosszabb amikor ossze van kokanyolva vmi, lattam mar olyan megoldasokat motorokon hogy szohoz se jutottam...es azt mondtak ra minden ok......
es ha eladasra kerul a sor el is mondod a leendo tulajnak hogy heggesztve van? vagy ha csak eszreveszi?
Én értettem akkor is, mit akartál. A talpat hegesztetted volna át....
na én itt vágnám le és hegeszteném föl a 3 jukast
Elmentem ki, fényképeztem egy kicsit. Csak a tisztán látás végett.
A pirossal jelölt részen van a gebasz. Ezek pótalkatrészek, jelenleg nem ezek vannak fent a motoron. Ez a könyök a rosszabb....
A képeken a 127-es blokk átka.....
A nyílall megjelölt részre találjon ki valaki egy jó megoldást!
itt 1 példa!
vagy 2 hete kátyuba hajtotam! a robogóval eltört a blokk!
tik már rég kihajintotátok volna de én megcsináltam és tökéletes kiprobáltuk ugy is hogy rálültünk haveral a motra és birta (220kg)
énis a gyárit teszem bele csak most mindeki fel van akadva azon hogy a csonkot megcsinálnám házilag!
Mi csak szeretjük, ha a motorunk "gyári" állapotban marad. Nem szeretünk kókányolni, mivel abból több gond is adódhat, mint amennyit megoldottál.
Én nem szólok bele senkinek sem a szerelési szokásaiba... Csináld, ha neked ez jól esik. De később lehet, hogy ezért nem fogja valaki megvenni a motorodat. (Vagy csak jóval kisebb áron)

Én is megbántam a Tuaregemmel, hogy átfestettem a gyári színét.. Hiába volt karcos (nem én dobtam el), de még mindig többet ér a gyári szín mint a festett (lehet az bármilyen profi munka).

Szerintem ha mindenből a "megszokott/gyári" alkatrészt kapja, azt meg fogja becsülni a motor ;)
tik csak szereltetitek a motorotokat
miért kokányolás nem értem!
azért mert egyzserüsiteni akarok?
igyna oylan szerelhető lesz a kipu meg minden
tik még ugylátom sosem épitetetek motort csak megvetétek a gyári alkatrész és belelöktétek!
nem tudtok 1 problémát sem megoldani!
Jó szakember lehetsz te is, bár eddigi munkáidat elnézve nem csodálkozom semmin hogy miket csinálsz
Legalább másnak ne adjál már tanácsot, hogy hogyan kókányoljon te aprilia "szerelő".
Lavinát indítottam..... nem baj legalább pörög a topik....
Szia!
Én nem is mondtam hogy jó rá!Itt ajánlotta az egyik felhasználó hogy valószínűleg jó.Te tudsz esetleg?
Zoli,
köszönöm a segítő szándékod, mindenki nevében.
A hőálló szilót kipróbáltam már. Ez a megoldás jó lehet egy olyan csatlakozásnál, ami nem annyira kopott.
A 127-es blokkal az a gond, hogy eléggé rezonál, kiegyenlítő tengely hiányában. Ezt te is tudod biztos.
Nálam speciel az a gond, hogy bár a kúp a hengerre fasza körkörös amit Attila küldött nemrég, de a könyök darab elvan kopva. Két ponton felfekszik és a többi helyen kifúj. Ez pont a rezonancia miatt kopott így el, hogy két ponton még felfekszik....
Ilyen szempontból jobbak a 123,122-es blokkok. Ezeknél már a gyárban is csak egy "töréspontot" iktattak be.
Így alá is támasztom az írásod, hogy nem panaszkodott senki sem rá, hogy szutykolna....

Viszont nem szeretnék jópénzért venni mondjuk egy fiatal RS-ről rezonátort, hogy a kúp ellendarabját levágjam és ráhegeszemm a könyökdarabra. Bár így biztos egymásra feküdnének szépen és jól tömítenének de hát ezt húzós kivitelezni.
Ezért keresgélek alternatívákat a problémára.

Jelenleg úgy van most összerakva a hengernél, hogy a kúpra tekertem fel teflon szalagot. A könyökbe meg kentem be "piros szilót" és határozottan rátoltam. Mint ahogy te is leírtad.
Kifújni nem fúj ki, úgy mintha nem lenne bekenve semmivel. De az olaj kipréseli magát így is és most az eddigivel ellentétben nem a blokk jobb fele olajpöttyös, hanem a bal.
Szerencsémre a könyök külső csatlakozásával nincs gond, szépen tömít. Bár ott nem is kap olyan igénybevételt. De megvan az oka, hogy oda tette a ginobácsi....

Van még egy ötletem, ha nem sikerül érdemlegeset összehoznom a meglévő cucclival, akkor azt megvalósítom....
de én nem a rendszet hegesztém össze!
hanem amit köldtem csonkot a 2 csavaros feldogatásut!
és arol levágni azt a kupos részt meg levágni a másik laposvasat a rendszeröl ami 3 csavaros felfogatásu és azt öszehegeszteni! és akkor olyan mint a gyári a rugó szoritaná ugyan ugy föl!
Látszik, hogy nem értetted, amit eddig írtak.. :)
Nem a hegesztés minőségével van a probléma, hanem magával a hegesztéssel ;)
te nem tuc hegeszteni ezekszerint!
1 én olyat hegesztek mint 1 gyári hegesztés!
Előnyös ám.

6 folttal már... igencsak.... Felni is szar, ezt már régóta tudom, de hát a piszkos anyagiak. Használtat meg így találomra nem akarok venni. Azt látni kell két szemmel. Az új meg mégiscsak új.....