Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap le fényképezem.Kipufogó véged is van hozzá?(az a kúp kellene amivel felfogatom a hengere.
Eddig én is cross bukóval nyomtam a pegán de nme rég beszerváltem egy f*sza AGV felnyithatót, a cross bukó esőben nem volt kellemes érzés a képemen, meghát 130-nál olyan menetszél zaj van benne mint állat meg a levegő belekap az elejébe és ide oda rángat, neked is bekell valószínű újjítani ehez a motorhoz egy másik bukót
igy megy a pegasonak
jol látcik
szerintem jó lenne rá
Dobj fel a tiedéről is egy képet szerintem.
Mert Tuareg Rally-n két féle rezó van. Az utolsó szériáson nem felül van elvezetve mint Zsolt képén, hanem vissza lejön a blokk közelébe és úgy van benne egy törés.
Teszek két képet, remélem látjátok a különbséget.
Köszi a képet.De szerintem ez nem jó a tuareg rally-hoz mert mint ha kicsit máshogy nézne ki.
Hát nagyon remélem, hogy nem azért csinálja, hogy kevés anyagot kap vagy hasonlok.. nem szeretném szétszedni az egész gépet megint.. :D
Mostanában csak suliba járok vele, tehát csak a napi 10-eseket tekerem bele kb..
Tegnap kimentünk azért rokonokkal és megdöntöttem a személyi rekordomat.. Most már 150km/h (Egy Fezer vezette a sort...)
Ebben a felszerelésben szerintem 140-től már élvezhetetlen ez a sebesség (cross bukó). Még jó, hogy magasított a plexim.. :D

Amúgy nekem 6000-es fordulat felett már nem tetszett a hangja, úgyhogy nem pörgettem tovább, így lett "csak" 150. Amugy szerintem azt a 180-at simán ki lehet hozni belőle.. :D
nekem van !
és kompleten adom fékaral szivató karal az ára 3e
Attila,
Az a Pegaso amit szétbontottál, megvan még?
Blokkjáról küldhetnél nekem képeket, hogy mégis "milyen" a 650 belülről....
Minden érdekel, hengerfej, vezérmű, főtengely, olajozási rendszer, váltó, kuplung, vízpumpa, karburátor, gyújtás.... szóval az egész.
Adatlapomon lévő címre, ha küldenéd "nagyban" a képeket, az volna a legfaszább.
Előre is köszönöm. Ja és nem sürgős annyira, mert tudom sokat melózol...
attol hogy levetted es feltetted mas baja nem lehet sztem se. :D
proba meg1x fel es le es akkor hatha megjavul.

a km-rek gyulnek a gepbe?
Hali valakinek van ilyen konzolja. A kuplung és a szívató megy rá.Ha valakinek van akkor bali4@citromail.hu-elérhet.
Nekem sima 50-es a.henger! Eddig is ezzel ment a19-es karbi! 1500 volt a gyertya! Kell a nagyobb fuvoka! Az uj denzo gyertya jobb nekem ez tuti! Csak épp az elektronika buzizik! Nem akkor gyujt mikor kène meg van hogy nem gyujt! Most nézték meg valami kütyüvel! Ugyhogy ez kuka! Az uj meg nem jött meg! Imádom a postát! :/
köszi
Hibátlan állapotú komplett berugószett eladó!
Hátha segít.:
sajna nem az a baja, biztos hogy nem fordítva tettem bele
nagyobb karbi is kéne ha tuning hager kerül rá! amugy uyg szoktuk hogy becsavarjuk kopra a levegőcsavaer és 1,5 csavarást kifelé
gyertyábol valmi jo minőségüt vgyeél nem semi 600 ft-osat
Elvileg nagyon meg lettek húzva azok a bilincsek is.. De én is csak erre tudok gondolni.. Nagyon remélem, hogy csak ennyi a problémája... Ma már meg is állt menet közben... :/ (Melegen nem csinálja annyira.. Ami megint azt erősíti, hogy valami illesztés probléma lehet)
Hétvégén lekapom a dobot és újra felrakom.. hátha.. :)
Akkor megy vissza a 78-as fuvi! Igy több nafta lesz! A tű közèpen maradjon? Plussz több levegő! A csavar kifelé ugye? Most már inkább kérdezek mindent mert már megzavarodom a sok csereberébe! S ha 8000-fölé nem megy mert igy kezdte! Akkor? Megállt es ennyi! Gyertya? Mert akkor meg mindig takony volt a gyertya! Ha berágat veszek uj karbit ezt meg elásom a kutya mellé! Csak akkor van csöcs ha a gyujtással van gond! Pedig pöcc indul! Szépen ketyeg is!
jaja itt sok minde lehet !
a gyertya is lehet!
több üzemanyag kell neki!
meg esetleg 1 kicsit töb levegő majd melé de elsőnek több üzemanyag kell!
Denzo gyertyát adnak az NGK helyett! Nembirják sokáig valami miatt!
Ja! 50-esről.beszélünk azt elfelejtettem mondani! Csak rezó! Power nincs! Dadog a kipufba! Most kicseréltem a 70-es fuvit 75-re! A tű középen! Javulás minimális! Felső tartományban nincs élet! 7500 és vége! Alapjáratom jo! Üresen 11000-nél dadog majd tovább megy 12000-ig! Most megyek másik gyertyáért mert a gyertyakép is picsa! Van másik elektronikám is azt is kicserélem mert néha mintha szaggatna! Rx gyujtast tettem bele az elektronika meg etx! Ez lehet gond? Vagy az hogy az előző gyujtás leégett és az elektronikának baja lett?!
mikor pörgetnéd kifelé hörög vagy dadog?
szia
szerintem forditva teded be a povernyelvet!
fordidcsd meg és jó lesz!
ha jol emlékszem a kimart kis résnek lefelé kell néznije de nem bisztos ! fordidzsd meg és jó lesz!
ja és tömitést is tegyél a heger és a pover közé!
Sziasztok! Egy kérdés! 19-es karbi! Amióta henger meg dugó csere volt nem tudom deállitani hogy jol menjen! 1500-3000-ig alig megy! 3000-5000-ig jo! 5000-7000-ig alig huz néha puffan! 7000-fölé nem forog ki! Azt mondták kisebb fuvoka kell,78-helyett 70-es van benne! A tű középen! Roszabb mint volt! Most meg kevés! Ha.75-ös lesz benne javul a helyzet? A tű középállásnál legyen vagy azt tegyem a legalacsonyabbra?! A keverék csavar 2körre van kint! Minden fuvoka uj! Piszok sehol! Az elektronika hibája lehet? Vagy inkább gyertya? A kopott henger jobban ment mint ez a 78-as.fuvokával!