Sziasztok! Nemrég sikerült hozzájutnom egy 125ös windhez. És rögtön egy kérdéssel fordulnék felétek. Szétszedtem a powert, hogy kitisztítsam, de szerintem nem jól raktam össze, mert eddig azért 7000körül megugrott rendesen, most meg már nem érzem benne azt a pluszt. Valaki le tudná írni hogy hogyan kell helyesen összerakni? jah és nem elektronikus fajta van benne hanem a másik. előre is köszönöm
Amióta szétszedtük, hogy visszaállítsuk a karbimat, visszadurrog a bal dobom.. :/
Első indításnál néha ezért le is áll, menet közben kicsit ledadog..
Elvileg normálisan visszaraktuk a dobot..
Van valami ötletek, hogy ez mi lehet? És h h lehetne orvosolni?
nekem van aprilia pegassoá! az ára 10e kompleten csak rá kel teni végdob is rajta van és tökéletes álapotu!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Ha az F1-es 125-ös volt akkor attól nem megy jobban.
Amúgy a blokkja ugyanaz, Rotax 123 vagy ha a régebbi Tuareg mint az enyém, akkor Rotax 127-es blokkja van.
Súlypont magasan van, dönteni annyira nem lehet mint a F1-est, Végsebesség kevesebb, de jól gyorsul a rövidebb áttétel miatt.
Tankja baszott nagy, 20 liter tán egy picivel több.
Kezes gép szerintem, nekem legalábbis jó tapasztalatom van vele.
Első fékje erőteljes, hátsó is elég jó.
Gátlók lágyak erős terepre, de hát ez nem cross motor. Kisimítja elég jó a földutat. Országútra tökéletes. Testtartásod ezen közel egyenes, ezáltal kényelmesebb mint a gyorsasági. Ülés lehetne jobb is, elég segg zsibbasztós egy hosszú szakasz alatt.
Összességében szerintem jó motor, de ki kell próbálnod aztán tudod meg neked milyen.
Szerviz igénye, hát mindenki mond mindent.
Én a légszűrőre, olajra nagyon odafigyelek. Ez a hosszú élet titka.
Legalább 2 évente a hátsó felfüggesztést szétborítom, mert terepen elég sokat megyünk és a csapágynak, perselyeknek a poros zsír az ellensége. Ilyenkor kerékcsapágyak is át vannak nézve. Így nem ér meglepetés.
Ha egy kókány lecsót fogsz ki, akkor a napot is elátkozod, mikor elcserélted. De hát ez bent van a pakliban....
Majd eldöntöd úgyis.
Sziasztok amai napokban ajánlottak a motoromért egy Aprilia Tuareg Wind 125 öt mit lehet tudni ezek röl amotorokrol jol mennek ? nekem most Aprilia AF1 Replicam van
Motorostalálkozó Jászboldogházán Május 11-12-13! Zúzós zenék ezerrel,minden ami motor ott lesz! Zsír! Gyertek aki tud,nem bánja meg! Rengeteg vas lesz,minden féle! Kicsik-nagyok bármi ami gurul 2 vagy 3 keréken!
új vagyok a témában és tanácsot szeretnék kérni. Van enekem egy 125-ös 4t motorom, amit ingázásra használok. Napi 2X 35 kilóméter. Nagyon kicsi a motor ezért kényelmetlen. Lenne viszont helyette lehetőségem átülni egy 89-es Tuaregre. Viszont semmi tapasztalatom nincs a Tuareggel. Alkalmas-e ingajáratra például. Szereti/bírja-e a dugóban való lassú menetet. Nem fogja-e lezabálni a gatyámat is. Nincenek illúzióim, tudom, hogy többet fog enni mint a 4t. De azt nem, hogy mennyivel. Nagyon nem húznám neki mert nem vagyok az a fajta, de azért jól jönne a 2T ereje. Túlzottan bütykölni sem tudom, mert nincs hozzá szakértelmem. Persze a fontos karbantartásokat megcsináltatnám rajta mindíg. Az utolsó 2T motorom egy Simson volt. :) Szóval a kérdés, hogy tulajdonképpen kell-e nekem a Tuareg 125. A cél az ingázás és néhe egy rövidebb túra 2 személlyel. Előre is köszi minden tanácsot.
Viszont a nagy szépen járódik befelé! Egyre jobban ordíttya hogy nyééélgàááz! De még nem lehet! A kisértés nagy! Na de nemsokára! Ugy megforgatom hogy lepattog a festék a menetszélsurlódástól!
Ja! Indulni nekem is indul pöcc! Csak nem megy! 8000/fordulat alatt nincs élet de addig el sem jut! :) ugyhogy tatásan füstölünk! :) egy biztos,ilyen vágtában nem ragad a bogár a fogaim közé!
Sajnos ezek a gyári "kütyük" ilyenek, eggyik pillanatban tökéletes majd másik pillanatban nem megy, vagy letilt nagy fordulaton. A gyári elektronikában nincs semmi védelem, azért is van olyan sok hibás-gyujtás problémás gép
Ha kb 7000es fordulaton "tilt" akkor 90% valószinü hogy trafó gondod van, meg mintahogy irtad is valami más trafó lett rábarkácsolva, tökéletes ugysem lesz azzal . HA érdekel tudok benne segiteni!
email:patvaros87@gmail.com
Üdv
Elvileg egyben van a trafó meg az elektronika! Nekem legalább is! Jó lesz az! Szerintem csere! A gyertyával én is próbálkoztam de semmi! Kis hézag-nagy hézag,8-as gyertya 10-es! Semmi! Ugyan az volt! Viszont találtam trafót! A gondom megoldòdni látszik ! :) barkács se :)))
Egy trafó nem romlik csak úgy el.
Főleg ezek a tranzisztoros kütyük. Ezeket csak úgy tudod kinyírni, hogy nem testeled le a gyertykábelt és közben tekered a motort.... az áram meg gyűlik belül a kondenzátorban és pukk.
érdekel még más?
van most minden és jó árba! és kivásó minőségben!
Első indításnál néha ezért le is áll, menet közben kicsit ledadog..
Elvileg normálisan visszaraktuk a dobot..
Van valami ötletek, hogy ez mi lehet? És h h lehetne orvosolni?
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Amúgy a blokkja ugyanaz, Rotax 123 vagy ha a régebbi Tuareg mint az enyém, akkor Rotax 127-es blokkja van.
Súlypont magasan van, dönteni annyira nem lehet mint a F1-est, Végsebesség kevesebb, de jól gyorsul a rövidebb áttétel miatt.
Tankja baszott nagy, 20 liter tán egy picivel több.
Kezes gép szerintem, nekem legalábbis jó tapasztalatom van vele.
Első fékje erőteljes, hátsó is elég jó.
Gátlók lágyak erős terepre, de hát ez nem cross motor. Kisimítja elég jó a földutat. Országútra tökéletes. Testtartásod ezen közel egyenes, ezáltal kényelmesebb mint a gyorsasági. Ülés lehetne jobb is, elég segg zsibbasztós egy hosszú szakasz alatt.
Összességében szerintem jó motor, de ki kell próbálnod aztán tudod meg neked milyen.
Szerviz igénye, hát mindenki mond mindent.
Én a légszűrőre, olajra nagyon odafigyelek. Ez a hosszú élet titka.
Legalább 2 évente a hátsó felfüggesztést szétborítom, mert terepen elég sokat megyünk és a csapágynak, perselyeknek a poros zsír az ellensége. Ilyenkor kerékcsapágyak is át vannak nézve. Így nem ér meglepetés.
Ha egy kókány lecsót fogsz ki, akkor a napot is elátkozod, mikor elcserélted. De hát ez bent van a pakliban....
Majd eldöntöd úgyis.
Köszönöm!
tel:06307316232
face: zsolti czeglédi
furható vaspersejes adok vele 2 hegerfejet is
és nam 1 dugóm hozá amihez lehetne furni!
hazsnált de jo
új vagyok a témában és tanácsot szeretnék kérni. Van enekem egy 125-ös 4t motorom, amit ingázásra használok. Napi 2X 35 kilóméter. Nagyon kicsi a motor ezért kényelmetlen. Lenne viszont helyette lehetőségem átülni egy 89-es Tuaregre. Viszont semmi tapasztalatom nincs a Tuareggel. Alkalmas-e ingajáratra például. Szereti/bírja-e a dugóban való lassú menetet. Nem fogja-e lezabálni a gatyámat is. Nincenek illúzióim, tudom, hogy többet fog enni mint a 4t. De azt nem, hogy mennyivel. Nagyon nem húznám neki mert nem vagyok az a fajta, de azért jól jönne a 2T ereje. Túlzottan bütykölni sem tudom, mert nincs hozzá szakértelmem. Persze a fontos karbantartásokat megcsináltatnám rajta mindíg. Az utolsó 2T motorom egy Simson volt. :) Szóval a kérdés, hogy tulajdonképpen kell-e nekem a Tuareg 125. A cél az ingázás és néhe egy rövidebb túra 2 személlyel. Előre is köszi minden tanácsot.
email:patvaros87@gmail.com
Üdv
Főleg ezek a tranzisztoros kütyük. Ezeket csak úgy tudod kinyírni, hogy nem testeled le a gyertykábelt és közben tekered a motort.... az áram meg gyűlik belül a kondenzátorban és pukk.