Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én ezt sajna így kaptam...
Csak a főfúvóka és a szívatófúvóka van benne...
Még az alapjáratin kívül mi kell bele?
Komolyan mind? Ennyi bele se fér :D
Honnan kukáztad elő ezt a karburátort?
Mert ahogy elnézem, hiányzik abból még több dolog is....
Nem ártana, ha mind benne lenne.... :D
Csak az kell? Vagy még más is...?
Találtam egy képet, ez mind kell hozzá? :D
Az úszók közt a karikába megy az alapjárati fúvóka.
A másik fent a szívató fúvóka mellett, most nem tudom minek kellene lennie....
Inkább dobok fel képeket.
A pirossal bekarikázott helyekre nem megy valami?
Hellotok.
Visszatérve az én szívatós problémámhoz, lehet, hogy azért nem megy mert például az alapgáz állító mellett JOBBRA a lyukban nincs semmi, csak úgy üresen van? A karburátor másik felén is ugyanez a helyzet... Nem kell oda valami? Esetleg valaki tudna képet küldeni a karburátorról, hogy minek hol kell lennie?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nincs mit.
Akkor olyan mint az enyém gondolom....
Hát szó mi szó, az 5.-et tényleg jól meg kell huzatni.
Megfigyeltem már, 5-6 ezres fordalatra esik vissza a fordulat vagy alá, akkor lassan gyorsul és elkezd szinte stagnálni 6 ezer körül.
De viszont két napja mentem vele utoljára, akkor kipróbáltam azt, hogy 3.-tól felfelé kihúzattam 8 ezerig. Így váltásnál 6 ezer fölé esett vissza a fordulat. Szelep már biztos nyitva volt, így meg ment mint mintha picsán rúgták volna.
6.-ban is lelforgott volna, de csak 8 ezerig jutottam, mert elfogyott az egyenes....
Megy ez mondom, csak eddig kímélősen motoroztam vele semmi nagy fordulat, max 7000-7500. De ez nem azt jelenti hogy ezentúl így használom majd.... Csak szépen, senkinek ne essen bántódása....
Nagyon köszönöm a választ!
Öcsém motorja igazából.
Lemeztankos, 20literes. 1991-es. Nagyon kemény a gép, csak zaavrt a későn nyitó power, sajnos a hegyoldalon elfogyott az erő mire kinyitott volna(én hibám is) és szépen eldőltünk, visszacsúsztunk.Semmi baja nem lett a gépnek. Aszfalton is király.Bár nagyon ki kell forgatni az 5. hogy bírj a 6. fokozatot. 4-500km van dugattyúban, 2személlyel összesen vagyunk 130kg.
Helló!

Igen.
Nézd meg a nagyvas.hu-n. Vagy Italmondo Bt. Lehet van kisebb lánkerekük.
Milyen a Tuareg? Wind nem wind, lemeztankos vagy müanyag, esetleg Rally?

Mert ha Pneumatikus a power szelepe, (RAVE 2) Akkor a fedélben található piros kupakot kell, kijjebb csavarni és lazítod a fedél alatt található rugó előfeszítését.
Mivel a "légzsákja" rugó ellenében dolgozik.
A "légzsákot" a kipufogógáz fújja fel egy csatornán keresztül és a szelep nyelvére is nyomást gyakorol a kipufogógáz. Így nyílik egyre kijjebb és kijjebb a fordulat és a terhelés növekedésével.
Ha lazítasz rajta, így kisebb fordulaton fog kinyitni teljesen.
Egyébként ha 7000-nél vagy akörül nyit az a jó. De ti extrém bevetésekre használjátok, így lehet előbb is a nyitás.... :)

Vagy, ha elektromos a power szelep működtetése, akkor pedig a vezérlő elektronika cseréjével lehet változtatni. Ez az amit Zsolt taglalt.
itt a kép róla tökéletes!
Nem rossz ötlet...
Tegnap itt eszembe jutott, hogy el kellene fordítani.
Csak nekem akkor az volt a gond, hogy fújkálni kellett sűrített levegővel és darabokra szedni.

Ha hiszitek, ha nem, a kehelycsövön van több pici furat. (a benzint középen szívja fel és körülötte levegő is keveredik hozzá. Így job a porlasztás minősége.)
Az egyik közüle el volt dugulva egy kis rozsda darabkától.... ettől ment szarul, de kurvára. Pedig van rajta vagy 6 pici lyuk és ebből csak egy volt eldugulva. Nagy nehezen vettem észre......
nem tuning csak régifajta ! nem elektromos)
igen toregböl lett kiszedve 1 órán belül küldöm a képet vagy jó úgy is ha rajta van a hengeren?
amúgy pneumatikus
Engem érdekelne az a "kneomatikus pover". Milyen állapotú képeket tudsz küldeni róla? Ez valami tuning cucc?
Reménytelen vagy Kössz a választ
az elktromos povert csak elktronika cserével lehet szabályozni!
nekm avn kneomatikus poverom ha érdekell
Le tudod írni helyesírási hibák nélkül is ? Megtisztelnél vele ! nem tudom elolvasni.
valakit nem érdekel fékrendszerek? első , hátsó is van az ára 7e/db komplet tökéletes rendszerek!
szai a povert az eltronikával lehet álitani van 7100 és 7800-as (a szám lyelnti hogy mekora fordulaton nyit a pover!
de nekm van kenomatikus poverom kompleten 10e tökéletes
első fogaskerék rotax 123 vagy 127-hez kel?
Sziasztok!
Gyári első fogaskerék a Tuaregen 15 fogszámú ? Keresek 13,12 fogszámút, mivel csak 1elsőbene tudtunk hegyet mászni Erdélyben, 2személlyel vízhőfokra figyeltem, és ennyi ! A gép király, bár alsobb fordulaton power nyitás előtt hezitál és a power szerintem későn nyit 6500Rmp után nyit.,de inkább 7000Rmp nél. Nem az én motorom, öcsémé és állítani szeretnék rajta. Válaszokat előre is megköszönöm
Jaa abban nincs tapasztalat :)