Az úgy nem hangzik rosszul fogyasztásnak nekem 2 személlyel 6 literre jött ki a fogyasztása Budapest-Kékestető oda vissza de haverom az FMX-el mindig lerontja a kedvem pedig az is 650ccm 1 henger és 4,5-et eszik neki
Szerintem még mielött neki állnál a nagy vásárolgatásba ellenőrizd azt az kuplung vastagságot, az olajat próbáld meg valami tiszta edénybe leengedni hogy visszatölthesd bele. Én is 20W-50-est raktam bele anno csak Castrolt és no problem még azóta is szépen ketyeg haverom alatt.
Nekem is lenne egy külön kérdésem a fórumozókhoz.
ETX 350 a gyár által előírt olajjal ( ELF moto 4k 20w-50) melegen csúszik mint az állat! Nincs meg a megfelelő szerszámom, hogy szétkapjam a blokkot és megnézzem,hogy a lamellák koptak el vagy esetleg a rugó gyenge...nem tudom miért csak melegen csinálja! Ajánlottak nekem Castrol Racing 1 Power 10W40-et de mivel közel 3 liter olaj kell bele nem szeretnék majdnem egy kuplung árát olajra kidobni, hisz nem mentem 1000km-t a friss olajjal!
Február óta van meg a motor ami elég elhanyagolt állapotban került hozzám, tehát van mire költeni!
Valakinek valami ötlete? Olajat vegyek vagy kuplungot?
KAKSZ-nak még annyit, hogy ha szakad a szíj nem fogja összetörni a szelepeket! Kíváncsiságból mikor cseréltem a szíjat, átforgattam párszor a főtengelyt probléma nélkül!
Szia!
Ezek jó kérdések Kevés olaj van a motorodban azért folyik szerintem vissza a blokkba ha áll sokat a motor (vagy az olajszivattyúd kopott, de ez lehet,hogy hülyeség nem vagyok szakértő). Az említett kérdésekre mint vez.szíj én is ilyen árat kaptam egy aprilia márkakereskedésben, de postával együtt 12-ért tudtam venni! Jah és egy feszítő görgőt 22-ért, röhely! Ezt pedig egy VW szíjfeszítőjével ki lehet kerülni! 3000+kb egy ezres egy esztergályosnak aki 5 mm-t lekap az egyik oldalábol! Ajánlom a Bárdi autó bolthálózatát ahol a feszítőgörgő méretei alapján keresték ezt a megoldást nekem! Jah és nagyon sok motoralkatrészt forgalmaznak. Fékbetétek, szűrők jó áron,jó minőségben. zoltan0210@citromail.hu Jelentkezz és küldök neked egy elérhetőséget a szíjhoz illetve egy angol-olasz service manual könyv linkjét ahol szerintem mindent megértesz majd.
Csá
Én ex tuareges vagyok január óta de nekem is egy Tuareg 350Windem volt forgalmival mindenne. Hát erre a sok minden kérdésedre egy válaszom van www.aprilia.com----Customer Service----Owners manual-----Tuareg ETX 350
itt megtalálsz mindent én is innen szervizeltem a gépemet.
Sziasztok!Nemrég vettem egy Aprilia ETX350(Rotax) Tuareget és lenne néhány kérdésem olyan(ok)hoz akik tapasztaltabbak a géppel kapcsolatban.Az olajszintet hogyan kell ellenőrizni?ha egy ideig áll a motor a vázban ahol a nívópálca van,nincs olaj,csak akkor ha elindítom.Miért van ez?milyen olajat érdemes beleönteni és mennyi km-ként kell azt cserélni?A váltóban külön van olaj és külön kell cserélni?A vezérműszíjat milyen időközönként kell cserélni?(é honnan lehet jó áron beszerezni,mert néztem itthon kb27000Ft,osztrákba kb 9000Ft)Szelephézagállítás mikor és milyen értékekre?Az enyémben óra szerint 31000km van és forgalmi szerint '94-es évjárat.Előre is köszönöm a válaszokat,bár tudom kicsit sokat kérdezek egyszerre
Sziasztok!lenne egy problémám.Aprilia etx-ről lenne szó!olyan jelenséget csinál hogy nem pörög ki meg félgáz után vissza durog hogy mitől csinálhatjha? Nincsmeg a légszűrője és amal sem állórész van rajta de a trafó pedig Dugati.Köszönöm előre is a válaszokat!
Szerintem ne várj vele mert ha szétver valamit akkor kukalesz sokminden! Nekem a váltóban elengette magát egy fog! Hát szinte végigszámolta helyettem a fogaskerekeken a fogszámot helyettem! Vàltócsere lett a vége! Ha a nyáron megáll az rosszabb! Mindenki mocin te meg a dög meleg kocsiban beizzatt seggel nézegeted a többi mocist ahogyan repesztenek a széles úton! Áá... inkább szedd szét még van idő! Ráadásul ha megáll alattad 1: tolhatod 40°-ban 2: megöl az ideg hogy nemcsináltad meg! Én most szedem szét harmadjára! Bénavagyok oszt?!
Kapni lehet mindent ami kellhet! Pl.: én cseréltem kuplungot,váltót,fötengelyt,a henger jó de azt is kapsz,most meg rendeltem hozzá Asso W. dugószettet! Végül is mindent cseréltem lassan csak berúgótengelyt nem! minden van csak legyen elég mátyásos zöldhasú a cuccra! De kapsz bontva is ha azzal jobban kijössz!
Használt valaki karbitisztítót? Itt olvastam róla! Vettem! Nagyon baba lett! Király cuccos! Legalább nem kellett levenni a rohadékot! Telefújtam oszt cső!
Újonnan vásárolt, szinte új, pár km-ert futott teljes polini 160ccm-es hengerszett eladó, Rotax122/Rotax123. Eredeti Nicasilos a henger, "A"-s dugattyúval és tartozékaival és a hengerfej.
érd.:patvaros87@gmail.com
Mennyire lehet alkatrészt kapni az rv blokkhoz? Gondolom csapágy meg szimering van hozzá, valami speciális alkatrész még szükséges a felújításhoz? Mert én is gondolkozom egy teljes felújításon, mert valami melegen zörög benn, majd télen szétszedem, remélem addig elmegy. :)
Az italban találtam! Először meg se néztem ezt a márkát azért hittem hogy csak Meteor van. A pinkmocis is jó oldal! De ott nem találtam méretben! Vagy csak nemnéztem meg mindent!?
Megértelek, nekem is tele lenne a ..... ha hetente szét kéne borítani.
Hengert nem akarod fúrni gondolom..... Bár akkor lenne ám a fasza. Aztán dugó is lenne bele túlméretes biztos.
Keress Wössner-t vagy Asso Werke-t, ezek még a faszák. A többit inkább nem raknám be sehova..... A Vetex-en és a Polinin kívül...
ma volt egy kis turam a Pegaval. beletekertem kerek 349 km-t.
fogyasztasadatok: kb 400 km, kb 20 liter benzinnel, ebbol 349 km 2 szemellyel
ez egesz turhetoen hangzik.
volt ma vmi tali vhol amugy hajdu-biharban? rengeteg motoros jott reggel szembe....este meg megint..... (en nyiregyhazara mentem bekesbol )
ETX 350 a gyár által előírt olajjal ( ELF moto 4k 20w-50) melegen csúszik mint az állat! Nincs meg a megfelelő szerszámom, hogy szétkapjam a blokkot és megnézzem,hogy a lamellák koptak el vagy esetleg a rugó gyenge...nem tudom miért csak melegen csinálja! Ajánlottak nekem Castrol Racing 1 Power 10W40-et de mivel közel 3 liter olaj kell bele nem szeretnék majdnem egy kuplung árát olajra kidobni, hisz nem mentem 1000km-t a friss olajjal!
Február óta van meg a motor ami elég elhanyagolt állapotban került hozzám, tehát van mire költeni!
Valakinek valami ötlete? Olajat vegyek vagy kuplungot?
KAKSZ-nak még annyit, hogy ha szakad a szíj nem fogja összetörni a szelepeket! Kíváncsiságból mikor cseréltem a szíjat, átforgattam párszor a főtengelyt probléma nélkül!
Ezek jó kérdések Kevés olaj van a motorodban azért folyik szerintem vissza a blokkba ha áll sokat a motor (vagy az olajszivattyúd kopott, de ez lehet,hogy hülyeség nem vagyok szakértő). Az említett kérdésekre mint vez.szíj én is ilyen árat kaptam egy aprilia márkakereskedésben, de postával együtt 12-ért tudtam venni! Jah és egy feszítő görgőt 22-ért, röhely! Ezt pedig egy VW szíjfeszítőjével ki lehet kerülni! 3000+kb egy ezres egy esztergályosnak aki 5 mm-t lekap az egyik oldalábol! Ajánlom a Bárdi autó bolthálózatát ahol a feszítőgörgő méretei alapján keresték ezt a megoldást nekem! Jah és nagyon sok motoralkatrészt forgalmaznak. Fékbetétek, szűrők jó áron,jó minőségben. zoltan0210@citromail.hu Jelentkezz és küldök neked egy elérhetőséget a szíjhoz illetve egy angol-olasz service manual könyv linkjét ahol szerintem mindent megértesz majd.
Én ex tuareges vagyok január óta de nekem is egy Tuareg 350Windem volt forgalmival mindenne. Hát erre a sok minden kérdésedre egy válaszom van www.aprilia.com----Customer Service----Owners manual-----Tuareg ETX 350
itt megtalálsz mindent én is innen szervizeltem a gépemet.
Használt valaki karbitisztítót? Itt olvastam róla! Vettem! Nagyon baba lett! Király cuccos! Legalább nem kellett levenni a rohadékot! Telefújtam oszt cső!
érd.:patvaros87@gmail.com
Melyiken találtad, Italmondo vagy Pinkmotors?
Eredetileg ilyet tettek bele a gyárban.
Udv
Vagy itt.: http://www.pinkmotors.hu/
Hengert nem akarod fúrni gondolom..... Bár akkor lenne ám a fasza. Aztán dugó is lenne bele túlméretes biztos.
Keress Wössner-t vagy Asso Werke-t, ezek még a faszák. A többit inkább nem raknám be sehova..... A Vetex-en és a Polinin kívül...