Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó de nem akarok rosszat venni! Hol kapok jobbat? A pénz most nem izgat! Nem akarom mindig szétszedni! Vertex meg Pollini nem volt a méretben!
Azt tartja a mondás, hogy akkor jó a dugó a hengerbe, mikor beleteszed és szépen simán, magától átcsúszik lassan rajta.

Leméred a henger belső átmérőjét, és ahol a legkisebb (a dugttyú gyűrű útjának feletti része, és a palást felső éle közötti rész) ahhoz képest veszel bele megfelelő méretű dugót.
Ezt csak akkor érdemes így fúrás nélkül megejteni, ha a henger nem túl kopott. A legkisebb és a legnagyobb átmérő közötti különbség nem éri el a az 5 századot.
Ha ennél nagyobb akkor fúrással lesz teljesen tökéletes....

Ha veszel igen beleteheted, én is ezt tettem tavaly szezonkezdetkor. A hengeren nem volt mérhető kopás...
Kapott új gyűrűt, dugót, csapszeget, tűgörgőt aztán azóta is megy.
Bevonatos az jó, súrlódáscsökkentés miatt van rajta és a bejáratáskori "zökkenőmentesebb" futáshoz is hozzásegít.

Meteorra azt mondta nekem az Italmondo-s, hogy az olasz utángyártott dugattyú. Minőségben a Vertex, Wössner alatt van. Az Asso Werke-t már meg sem említem.... Ez a csúcs....

Szerintem jó lesz bele. De majd eldöntöd neked mi a jó.
Akkor a membrán még jó! De a bugó az lötyög kicsit benne! Szinte mindenhol egyformán. Van egy kölsőtapintóm aszerint a dugó kicsit ovális! Ha veszek egy uj dugót gyűrűvel+csapszeggel akkor beletehetem a hengerbe? Olyan bevonatos fajta! Milyen dugó a jó? Csak Meteort találtam a méretemben 2 ablakkal! Az jó? 10mátyás! Nem olcsó ez egy kicsit?!
Akkor cserélik, mikor alaphelyzetben eláll már a "háztól". Magyarán, nyitva van kicsit.
Annyit tudsz még vele csalni, hogy megfordítod őket. Idővel meghajolnak kicsit és a görbületnek ellentétesen rakod vissza őket. Feltéve, ha nem fordították még meg....
Most már tiszta sor.

A hengert le kéne mérni, hordós-e. Aztán ha "még elmegy" kategória, akkor a dugattyút kell belenézni, mennyire billeg, átcsúszik-e rajta simán... szakszóval, illesztési hézagát kell megnézni.
Gyűrűt, mindenképpen újat!
Azt a membránt mikor cserélik ami a szívòcsonkon van?
Mindkettő javított! A nagy jó,semmi gond nincs vele! 403 km van benne. Szépen kopogat magának! Ez meg a kicsi volt! Feltettem a régi hengert meg bugót,de erőtlen a sok új cuccnak! Gyűrűzzem meg? Vagy cseréljek dugót is?!
most hogy szidtam kicsit mentem egy karikat delutan, es kivetelesen szepen indult hidegen. :D

szetontottam a bontott blokkot is teljesen, tanulmanyoztam a valtot es a fotengelyt, bar rem a sajatomat nem kell szetkapnom majd sose. :D

hat erdemes meglesni neked is a karbikat sztem ha ugy zabal mint ahogy mondod.
en most merem megint majd hogy mennyi, ma voltam tankolni.
Bele, csak elég szar hangja lesz, és nem is lesz hosszú életű a történet....
Részvétem....
Ezaz amelyik szorult nem?
Hát ezért szorult a szája mikor meleg volt a víz..... múltkor.
A dugattyú illesztési hézaga mennyi volt? (ilyet ne kérdezzek mi? )

Azt áruld még el, ez most melyik? Az 50-es vagy a 125-ös.... Mert valahogy ahogy én látom a dolgokat, te párhuzamosan javítottad mindkettőt. Csak sose tudom melyikről van szó.....
De fordítva belemegy? 1.5 helyett 1.2! ?
Megállt a különolajzó pumpa! Tudtam én,hogy jobb ha magakeveri a benzint az ember! Beragadt a dugó! Kuka az egész!


Ha emlékeim nem csalnak, akkor szerintem te az 1,2-es horonyba soha az életbe nem rakod be az 1,5-es gyűrűt..... vagy ha mégis, akkor....
Nekem ha nagyon nagyon hideg van, akkor 4edszerre indul be rendesen... (tötyög keveset es leáll) utána nincs semmi baja.. Ha minnél melegebb van, annál kevesebbszer kell indítani..:D. Én ezzel már megbarátkoztam.. 4re 100%, h elindul... :D
Tehát akkor mindenképp érdemes szétkapni a karbikat. Kösz :)
Mi történt? Elég kicsi a kép, valami megégett?
nekem le volt csuszva egy kicsit a szivocsonk a karbirol es ezert alltam neki szerelni, kiszedtem teljesen a karbikat. es akor lattam hogy tocsogot a benzin a szivocsonkban, mondom annak nem kene annyinak ott lenni... levettem a karbi kupakokat, membran es suberek ki (de csak ovatosan mert nehogy kirepuljon a tu es a kis alatetei, en szivtam vagy 3x mire megtalaltam ) nekem majdnem legalul volt a beallitas, hogy a legtobbet kapta szinte. ezen vettem viszabb kicsit, 2 rovatkat allitottam feljebb hogy kevesebbet kapjon, termeszetesen mind2 karbiban. :D eddig szepen jar es minden ok.
viszont hidegen nehezkesen akar indulni.
neked hogy indul hidegen?
Te hova allitottad a karbikat? Amúgy én szetszedve még nem láttam öket, úgyhogy megtudom megmondani h h állnak, de lehetőleg csak 1x szeretnem szetszedni a gépet.. :)
Sziasztok! Egy tanulság.: soha ne járassatok úgy motort az udvaron hosszabb ideig,hogy nincs legalább látótávolságon belül! Csak ha 100%-ig biztos hogy minden rendben működik rajta!

Ez lett a vége!
Remélem mert még megy! csak akkor van gáz ha 1.2-es van rajta 1.5
en dolgozni megyek hogy a sok unatkozo agyatlan paraszt mehessen a plazaba shoppingolni

1.jen tervezunk egy 300as kanyart a pegaval ha jo ido lesz.

nekem amugy most karbiallitas utan megall vhol 5 felett talan, de nincs meg pontos eredmenyem.

de a max eddig 7 volt amit szamoltam, de most lejebb ment mar elvileg.

karbiban a tuk hol allnak?
Üdv!
Sajna nem tudok ebben segíteni. :(
Dugattyúd meg van, amire kell gyűrű?
Szia! Nemtudod véletlenül mennyi az 50-es dugó gyűrűmérete? 38.8*1.2 vagy 38.8*1.5!?
Ma nagyon fasza az idő, de nincs motor.... :(
Elment vele az öregem horgászni. :)
Holnap talán elmegyek egy hosszabb körre, úgy 100-150 Km. Ha minden úgy alakul ahogy szeretném....

Ha 450-et számolok egy liter benyára, az 4,5 liter. Hát ennyit 100-on kellene innia.... talán egy kicsit többet.
Nagyon zabál az a motor, mit csinálsz vele?
Ki hova megy a hosszú hétvégén? :)
Én csak egy rövid motorozást tervezek.. kb 80km..
Egyébként nektek is ilyen sokat eszik a Pega? Nekem 1 hét alatt megeszik 2000-et. kb 40-50km alatt. Ez nem igazán normális sztem.. :S
Nincs mit, máskor is!