Hellotok!
A dugattyúnak teljesen fel kell érni a henger tetejéig? Mert nekem 1,5-2mm-rel a vége előtt van a holtpont, onnan halad visszafelé... Jól van ez így?
Átlátszó csövet tegyél rá és látni fogod, hogy nyomja e az olajat.
Sosem értetem miért nem bíznak a szivattyúban az emberek. Egyszerü szerkezet és nem véletlenül teszik a motorba, nagyobb fordulaton sokkal több olajat kever a benzinhez...
Ma megszívatott a Tuareg....
Tegnap gond nélkül ment, elvoltam vele melózni.
Hétfőn megy műszakira a sas, így nekiálltam kicsit ezt azt átellenőrizni. Holnap vagy holnapután egy jó mosás, csak hogy a látszatra is adjunk egy picit.
Próbálom elindítani, semmi. Köszörültetek, egy halvány pöffenés sincs. Na mondom faxa. Gyertyát kivettem semmi szikra....
Hűtőrács le, ott a hűtő bal alsó sarkába a gyújtás-töltés vezeték csatlakozások. Apám mondja mérjünk rá, jön-e delej. Hát jött, egyszerre mindkét kezemen baxott meg az áram.... Ejha, ebből a tekercsből már ekkora áram jön ki...
Kontakt spray-vel befújtam mindent, aztán próba. Nagy megkönnyebbülés, feléledt a labancgitár...
Tegnap reggel esett az eső és vizes volt az aszfalt. Szerintem bevert a csatlakozásra egy kis vizet és ez bolondította meg a dolgokat mára....
ilyenkor arra gondolok csak jol valasztottam a regebbi kasztnival. :D
nekem csak az ulest es a 2 oldalidomot kell levennem es szerelhetem is a karbikat.elso korben volt nagy szivas mert nem jol altak a bilincsszorito csavarok...de azokat is atforgattam hogy kenyelmesen hozza lehessen ferni es igy viszonylag konnyen szerelheto a karbi ha kell.
az jo moka akkor ha annyira szet kell bombaznod a gepet...
nekem is az kene amugy most, ki kene cserelnem a leomlonel a kipufogotomiteseket, mert hidegen kifuj picit par percig.
de a cserehez meg le kell vennem a hutot meg idomokat stb.....
neked akkor valaki mar lehet igy is elvette a kajat a geptol hogy ne 10et egyen de ah ugy erzed jobb lett akkor mar megerte kuzdeni vele, es hatha a fogyasztas is jobban alakul majd.
Szeretnék érdeklődni, hogy milyenek ezek a 600as és 350es Tuaregek, ugyan is külsőleg tetszenek nagyon, de nem tudom hogy a blokkjuk milyen? Alkatrész ellátás, szerviz igény, esetlegesen előfordulo hibák és a fogyasztás érdekelne engem?! Ha valaki feltudna világositani megköszönném ! :)
Tegnap sikerült szétkapni a gépet... Te nem hiszed el, hogy mennyire le kell bontani szegényt, mire egyáltalán hozzá tudsz nyulni a karbikhoz.. hátul az összes idomot, a kipuffdobokat, a lábtartókat, aksit, csak hogy ki tudd szedni a légszűrőházat... Onnantól már nekiállhatsz kiszedni a karbikat a helyéről..
Ami plussz poén, hogy csak 1-el tudtam visszább venni a tűn... +uszót egy kicsit vissza... ennyi..
Jobban örültem volna, ha a tűn azt látom, hogy teljesen fent van..
De így lehet, hogy nem sok változás lesz a fogyasztásban.
A jó oldala:
Nem tudom, hogy hogy lehet, de most reggel a hidegben is pöcc-röff (eddig ilyen hidegben kb 3x-ra indult el rendesen) és úgy érzem, mintha most mégjobban harapna a gázra.. :D
Minden esetre érdemes volt szétszedni.. most már csak le kellene mérnem, hogy mennyit eszik a picike.. :D
hat nem 100% a meres igy azt mondom hogy 5-5,5 liter es akkor tuti nem hazudok en elegedett vagyok vele nagyon a tegnapi korre. azert 1-2 (inkabb 10-20 ) kigyorsitasnal nem kimeltem a gepet. volt benne varos is boven....igazi vegyes hasznalat volt a "meres".
viszont a hatso felem nehezkesen birta a hazautat egyhuzamban(180km) az ulesen tudnek mit alakitani, de osszesegeben elegedett voltam a Pegaval a turan.
Bár én sokallom az enyémnek üresen is a 6 literes fogyasztást lehet elkéne vigyem egy karbi szinkronizálásra suliban beszélek tanárral hátha bevállalja
Köszönöm a jó tanácsokat!Időközben megtaláltam az angol user manual-t,már átolvastam.vezérműszíjra találtam egy nagyon jó alternatívát,ha valakit érdekel:Gates Powergrip 322L050.Ugyanaz mint a Pirelli Isoran 086R190 ami gyárilag rajta van,csak "kicsit" olcsóbb.A Pirelli itthon kb27000Ft(egyetlen helyen találtam), a Gates eBay-en 800-4000Ft között van,az ünnepek miatt még nem tudtam itthon érdeklődni,de nem hiszem,hogy sokkal több lenne.A feszítőgörgőben cserélhető a csapágy:6302C3,Koyo gyártmány 780Ft/db,FAG gyártmány 1714Ft/db(kettő kell).Olajat (ELF Moto 4 DX Ratio 20W50) 1374Ft/L-ért találtam,+ ugyanott szűrő(HF151)1159Ft.Lehet máshol olcsóbb,de én a szállítás miatt szeretek minál több dolgot egy helyről rendelni(ha lehet).
akkor az annyi mint... nagyon maximum 5l-es fogyasztás?
Hát nekem legalább a 2x-esét eszi meg.. Akkor szerintem nekem sem lesz nagy gáz, ha kicsit elveszem a kaját előle... Kevesebb kajával is jóllakik a picike én meg itt hizlalom... Így is elég nagy már szegényke.. :D:D
127 vagy 123 ?