Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt olyan, amikor egy karbitisztítás után fent akadt a súbertűm, és újra szét kellett szednem.. Szerintem mindenképp érdemes még egyszer ránézni arra a karbira.. :)
Félreértetted... Nekem is biztos forogna, de én soha nem pörgettem az fölé... 2T-nél gyilkol, 4T-nél meg felesleges.. :D
azzal nem lehet bajj szerintem mert nem fojik tul a karbi de azért átnézem53-adjára is! igen idegesitö a dolog és a végén valami tök alapvetö faság lesz a baja!
Úszóka a karburátorban nincs elakadva? Valahol ott keresd szerintem a hibát... Vagy nézd meg nincs e megakadva az a kis szelep ami adagolja a benzint (amit az úszóka elzár).
ma szerintem tudok képeket!
manyiért adod a hengert?
akkor rosz volt az orád! mz porog 7200-at akor most ez szerinted menyit? gyári adata is 12000 fölött van!
tudna nekem valaki segiteni? föleg egy hozzá értö! az a bajom hogy a 125 tuaregem nagyon sok benzint kap rendesen csöpög a kipufogó mellet! és ez nagyon le is gyengitti! amikor meg kifogy az üzemanyag elötte rendesen meg tátosodik kuplungolás nélkül kerékre ál meg ienek! hogy tudnám én be álitani a benzin oxigén keveréket?
sibertüm a legkisebb -en ál! keverék szabályzó csavarom tövig behuzva van! légszürö nem képez ellenálást a karbira! benzinszint szerintem a lehetö leg alacsonyabb müködöképes beálitásra tettem! mit kurtam el vagy mit kéne csinálnom hogy jólegyen!? köszi a segitséget elöre is!
Hello! Mennyire jo a 160-as henger rajta? a fötengely birja a nagyobb eröt? Mennyiért adod?Lehet hogy érdekelne engem!
Rohadt sok vita! Rengeteg térdelés és rengeteg olajos rongyba került de kész! A picúr! A kedvenc! A benzinzabáló! A ki ha én nem Wind50! A két kezem gyümölcse! (remélem működik is,mert az élményt nem rontom most el hogy beindítsam,meg amúgy is hajnali 4:34 van!)
Jaja! Kell az olaj! De kell ám! Csak má remeg a kezem osztan túcsorgott a mennyiség vagy egy decivel!
Igen ez jó ötletnek tűnik
A legfontosabb, amiről a vita is szólt 1-2 oldallal ez előtt, hogy az elején kapjon sokkal több olajat, mint általában szoktál.. Még különolajzásnál is érdemes a benzinbe önteni egy kis mennyiségű olajat a jobb kenés érdekében.
Hát gondoltam, hogy az a fő hogy ne legyen se terhelve, se pörgetve, csak hogy mikor jön el az az idő, amikor már erre ne kelljen figyelni....
De mostmár értem, fokozatosság a lényeg
Járatás egyébként nagyrészt ugyan az..
Nem is értem, azt a kérdést, hogy "Meddig kell járatni?"
hiába mondunk neked 1000km-t, mert úgysem tartod be.. senki nem tartja be.. Meg amúgy is.. nem úgy van, hogy az 1001-edik km-en már be van járatva... Fokozatosan hozzá lehet szoktatni a gépet a pörgetéshez is.. (azért ésszel!)

Nem is értem, hogy ti milyen 10 meg 11 ezres fordulatról beszélgettek.. :D Nekem 8000 fölé soha nem ment a mutatóm.. Sem az 50-esen, sem a 125-ösön és még a 650-esen sem..
Nehogy félre értsd, nem idegesítettél fel ezzel, csak érdekel, hogy mit is szeretnél ezzel elérni.. de így már értem.. :)
Hát.. a rossz hírem az, hogy újonnan 30 alatt sehogy nem jössz ki.. Csak akkor, ha nagíon NONAME cuccokat veszel...
Amik azért valljuk be, nem a legjobbak... Azokra szokták azt mondani, hogy "Eladásra jó lesz.." :D
Egy normális henger 22 körül van, egy Vertex dugó pedig 15-20

Én nagyon meg voltam elégedve a Vertex dugóval, de sokan szídják.. Szerintem ez is olyan, hogy mindenből lehet venni jót is, és rosszat is...

A lényeg: Ha ezen túl is használni szeretnéd a motort, akkor ezt a generált nem úszod meg 30 alatt... sőt..
Amúgy most van egy-két hirdető akivel írogatok ez ügyben, mind a 2 ígéretesnek tűnik. Csak épp most azt kérdeztem, hogy melyiket hogyan (meddig) kell járatni...
Igazad van, de 160assal úgy vagyok, hogy inkább nem... A többi ajánlat pedig olyan, hogy vagy rossz, vagy drága, vagy mire megvenném már elvitték... Nagyon nehéz ezekkel a hengerekkel, viszik mindenhol mint a cukrot. Azért elnézést kérek attól, akit már idegesítek ezzel....
Te már lassan 1 hónapja hengert és dugót keresel.. mindig felajánlunk neked párat, (többek között én is) és nem fogadod el egyiket sem..
De most is elmondom.. Van 160-as Polinim ha érdekel.. :D
A nicasilos milyen? Tudsz képeket?
én tudok neked rendelni ahnegerket! vagy szeteket is
a nikacilos hengerszet dugóval 30e
a persejes szintugy!
Hellotok!
Mennyi egy nicasilos henger (hónolt) és mennyi egy acélperselyes henger (hónolt) bejáratása, mind a kettő új dugattyúval?
Én úgy tudom, hogy a fekete trafó az nem korrigálja az előgyújtást a fordulathoz. (ezt vettem ki a szerelési könyvből, svájci export....)
A kék az pedig igen. Ilyen van fent nekem is.
Szóval, ráteheted a kéket is. Ha van egy fotód a tekercsről, akkor megvizslatom olyan-e mint az enyémen van.
De véleményem szerint, nyugodtan mehet rá a kék trafó.
Köszi, de e trafó és kék a színe, nekem meg fekete kellene, mert az volt a gépemen.
Szia! A gyári dugó méret 38,8 mm. Nagyobb hengerhez szoktak nagyobb karburátort fel tenni. Lehet hogy a tiéd nem 50-es? Az első fogaskerék nekem is 13 fogú, a hátsó pedig 44 fogú. A gyári könyv első fogaskerékre ír 12-őt, a hátsóra 44-et. Én már így vettem! Az egész motoron annyit változtattam hogy nekem gyárilag 3 sebességes volt, és vettem bele egy 4 sebességes fogaskerékcsoportot. Most 4 sebességes. A kolegám játszadozott annó az első fogaskerekekkel, vett az övére 1-el nagyobb fogaskereket kb végsebességre +5 km/h jelentett. De hátrány is volt, mivel ahol eddig felment a motorja 6-ban a kisfogaskerékkel, ott már csak 5-ben tudott felmenni a nagyobb fogaskerékkel (első fogaskerékről beszélünk). Tehát az áttétel miatt gyengébb de gyorsabb lett a motorja. Lehet variálni, kinek mi a kényelmesebb. Hány sebességes a te motorod és mennyit megy végsebességre ha megkérdezhetem?