az bizony :D
hat ha jol megnezed amugy nem sok cucc van az aprilian ami sajat gyartasa lenne az aprilianak. blokk rotax, gyujtas swed, toltes ducati, cdi meg ilyesmik japan, es meg sorolhatnam lehet epp ezert olyan amilyen az olasz motorokat vagy imadjak vagy utaljak, nincs atmenet
Ez egy örökkévalóságnak tűnik..... mint egy földkörüli túra egy terepes IFA-val....
Írtam visszább, hogy a tavalyi szezont új dugóval kezdtem.
Azt kétszer negyedóra alapjárati járással járattam be, amit megelőzött két 1 perces járás, amit teljes kihülés követett aztán a másik egy perc.
Utána márcsak eleinte finoma, aztán mint előtte úgy használom azóta is.
Csak itt annyi volt a helyzet, hogy a henger már kopott az előző dugóval, ezért nem igen igényelt különösebb járatást....
van igazsag a dologban boven. nem veletlen agyaltam en is sokat anno a 350esen, majdnem vettem is a pega elott. de utana inkabb 600 folottieket neztem vmiert es vettem is ugye .
Az csak a feszültség szabályzó lehetett.....
Az enyémbe a régi Ducati Zanussi volt a fesz.szab.... az új meg mittudom én.... :D nem láttam mostanában.....
Sziasztok! Nekem is mindegyik DUCATI energi feliratos. Lendkerék,gyujtásalaplap meg a trafó is! Sőt a gyári 4 tekercses volt az egyikben most pedig 6 tekercses van benne! Ugyan úgy műkszik!
A tuaregen én is találtam 1 gyujtás alkatrészt amibe Ducati volt ütve.. (most nem tudom, hogy a trafó, fesszabályzó, vagy mi volt.. De az én tuaregem ment vele, tehát nem lennék benne olyan biztos, hogy azzal van a probléma.. :)
Szerintem nem passzolnak a dolgok egymáshoz.....
Valószínü a Ducati Energia gyújtás, más feszültség, ellenállás értékekkel dolgozik.
Más rendszerbe se tehetsz különböző trafókat, mert a gyáriak egymáshoz vannak méretezve.....
Van persze, idomot direkt nem írtam mert egyértelműnek gondoltam.
Amúgy, ha arról lenne szó, hogy választani kellene a 125 vagy a 350-es között, akkor én a 350-est választanám.
Leginkább a motor miatt. Míg a 2T 20ezret kibír normál használat mellett, addig a 4T blokk olyan 60ezret is elmegy. +nincs olajos füst, kipucsonkkal szopás, stb....
Egy olyan 350-es mint Odyspinnak volt, a "régi" kasztnis nagy tankos, egy tankolással a világból kimegy képletesen szólva. Nyugodt motorozási élményt "nyújt" + a nyomaték viszi át mindenen mint egy vasaló....
Az újabb kasztnisnak már kissebb a tankja, de szintén fülig érne a szám ha állna egy az udvarba..... meg szebb is, nem annyira kopasz.
Majd meglátjuk, később mi lesz. Remélem sikerül egy, pegát vagy domit összehoznom....
van azert sok kulonbseg amugy (elso teloja vastagabb, idomok, indexek masok, csomagtarto mas, fektarcsa mas...) mert emlexem nezegettuk a sraccal hogy mi egyezhet meg ha kell neki cucc majd esetleg vmikor de nagyon hasonlo az a lenyeg. ha tuareg akkor 125 vagy 600
Sziasztok! Lenne egy problémám :( kaptam egy aprillia etx 125ccm mocit gyujtó trafó hibával amal sem gyujtás van rajta és tetem reá egy gilera gyujtó trafót( dugati márkájú) szikra van de ha indítani akkarom vissza durog és ha beindul akkor nem forog ki :( hogy esetleg a gyujtó trafó miatvan ez? Előre is köszönöm a hozászólásokat!
hat ha jol megnezed amugy nem sok cucc van az aprilian ami sajat gyartasa lenne az aprilianak. blokk rotax, gyujtas swed, toltes ducati, cdi meg ilyesmik japan, es meg sorolhatnam lehet epp ezert olyan amilyen az olasz motorokat vagy imadjak vagy utaljak, nincs atmenet
Írtam visszább, hogy a tavalyi szezont új dugóval kezdtem.
Azt kétszer negyedóra alapjárati járással járattam be, amit megelőzött két 1 perces járás, amit teljes kihülés követett aztán a másik egy perc.
Utána márcsak eleinte finoma, aztán mint előtte úgy használom azóta is.
Csak itt annyi volt a helyzet, hogy a henger már kopott az előző dugóval, ezért nem igen igényelt különösebb járatást....
ha akarod akkor meglesz akar a pega akar a domi.
Hooool vaan a váááltóóóóm?!?!?!?!?!?
Nem gondolod, hogy nem fair a helyzet? neked van ilyen is, meg olyan is....
Bejáratással, hogy állsz? Hány párszáz Km van még vissza?
Az enyémbe a régi Ducati Zanussi volt a fesz.szab.... az új meg mittudom én.... :D nem láttam mostanában.....
rs_cuccok@hotmail.com
06209807346
Valószínü a Ducati Energia gyújtás, más feszültség, ellenállás értékekkel dolgozik.
Más rendszerbe se tehetsz különböző trafókat, mert a gyáriak egymáshoz vannak méretezve.....
Amúgy, ha arról lenne szó, hogy választani kellene a 125 vagy a 350-es között, akkor én a 350-est választanám.
Leginkább a motor miatt. Míg a 2T 20ezret kibír normál használat mellett, addig a 4T blokk olyan 60ezret is elmegy. +nincs olajos füst, kipucsonkkal szopás, stb....
Egy olyan 350-es mint Odyspinnak volt, a "régi" kasztnis nagy tankos, egy tankolással a világból kimegy képletesen szólva. Nyugodt motorozási élményt "nyújt" + a nyomaték viszi át mindenen mint egy vasaló....
Az újabb kasztnisnak már kissebb a tankja, de szintén fülig érne a szám ha állna egy az udvarba..... meg szebb is, nem annyira kopasz.
Majd meglátjuk, később mi lesz. Remélem sikerül egy, pegát vagy domit összehoznom....
Tudnátok ajánlani merre felé próbálkozzak?!
Mennyiért?
képet tudsz küldeni? köszike...