Nem olyan egyszerű, az a lendkerék, mert én is vettem egyet és nagyobb volt az enyémnél a fogaskoszorú és átkellet rakni a fogaskoszorút, ami megint nagy élmény volt...Szerintem úgy keress lendkereket, hogy rotax hanyas blokkod van...Ami fogja a fogaskoszorút kis ékek, nem igazán lehet kifúrni őket még cobalt fúróval sem..stb
aprankent csak tanulod a szerelgetes apro trukkjeit ez pont az amit tapasztalni kell szerintem, nem eleg az hogy elolvasok rola 1 cikket a neten ha gondod van kerdezz batran es segitunk legyen az alkatresz vagy tanacs
Kérdés az van böven,főleg hogy az én fejem üres! honda022 megbizható rendes srác szinte mindene van! A válto is holnap uton lesz! Hètvégén ujra füstölhet a vas!
Sziasztok..Aprilia Tuareg 125höz keresek lendkereket...fogaskoszorú nélkül és azzal egyaránt jó lenne nekem csak ha rajta van akkor 61 fogas kéne.. Sürgős lenne... mert össze kéne már rakni a vasat :) Köszi a segítséget.. Sziasztok
kerdezve tanul az ember nincs olyan ember a vilagon aki mindent tud, vagyunk itt sokan (mostansag egyre tobben szerencsere) es mindenki mast tapasztalt meg a sajat motorjan vagy epp szerelo munkassaga alatt es segitsuk egymast ha tudjuk en azt mondom es teszem is ha tudom
szia....először is azt ajánlom hogy ha még esetleg nem késtem el vele hogy ha szereled a teleszkópot vagy próbálod széttszedni akkor előtte teljesen takarítsd le mert engem is megszivatott már teleszkóp mert egy db zégergyürü ami koszos maradt nem láttam meg és az nem engedett.......eltelt 1 órába mire rájöttem hogy simán széttjön csak a zéger fogja......nem szedtem még szétt sr telót de mindenképpen keress rajta....vagy ha nincsen akkor tuti h valahol csavar fogja mégha azt hiszed hogy nemfogja akkor is valahogy vagy csavarni vagy anya bármi.....és ha ezek után sem megy ..akkor nyugodtan hivd fel azta boltot ahova jársz alkatrészér hozzájuk vagy szeméylesen menj be mert úgy tudják is hogy ki vagy..megismernek és szivesebben elmondják mint csak úgy egy idegen telefonálónak....meg veszel előtte valami apróságot és már kvittek is vagytok.... vagy ha lézeng ott valami szerelő akkor biztosan segítt elmondja mit hoygan legalább nem nekik kel megcsinálni.....biztosan szeretik a motorokat szerelni de azérta jóból is megárt a sok:) remélem valamit sikerült azóta csinálnod----üdv
Igen ha van egy kis előgyujtás akkor jobban megy és talán egy kicsit erősebb lesz amotor, de nagy csodát ne várj tőle, nehogy csalódj! A gyujtás alaplapodon és a blokkon van egy jelölés, ha egymással szembe állnak akkor a gyujtásod alapon van. Az előgyujtást mindíg a motor forgásirányával ellenkezőleg kell adni. Ha a motor forgásirányával megegyezően forgatod az alaplapot akkor utógyujtást adsz neki. Ha alapon van a gyujtásod akkor elvileg pont akkor adja a gyertya a szikrát amikor a dugatyu a felső holtponton van. Értelem szerűen ha előgyujtást adsz a motornak akkor a holtpont előtt ( mielőtt a dugó felér a felső holtpontra ) keletkezik a szikra. Hogy ettől miért megy jobban a motor azt nem igazán tudom, de tény hogy pici javulás érezhető! Én a két jelet egymástól 2-3 mm-re szoktam állítani, bár nem így kellen állítani, de mivel nincs stroboszkópom ez is megteszi.
Király! a tuaregnek hogy adok előgyujtást? Középről kiindulva! Orajárásnak megfelelő irányban vagy fordítva! Ha nagyobb az előgyujtás kicsit jobban megy talán vagy nem?! Sokat hallom az előgyujtás szót! Mire jó ha nagyobb? Nekem középen volt mindig a gyujtás!
Jók a 2 ütemüek, én 2ütemü párti vagyok! Szerintem a japán vagy kínai csodák is mennének csak valószínü hogy nincs kifojtástalanítva! A mai motorokat lefojtják hogy ne menjenek annyira! Elvileg egy 50 cc-is motor 45-nél többet nem mehetne! A kolegámnak van egy Derbije 2004-es kiadású, mikor megvette 50 volt a vége! Kapott egy másik súbertűt, ki lett dobva a kipufogóból a katalizátor + egy alátét volt behegesztve a leömlőbe, az is ki lett véve, kapott egy kis előgyujtást, és most veri a 90-et!
Szasztok
Segítsetek már nekem Aprilia Rally 50 (robogó gyengébbek kedvéért) elvileg több köze van az SR-hez mint másik motorhoz, na szóval az első teleszkópokban szimeringet kell cseréljek meg olajat kell bele töltsek ,de hogy a fenébe tudom széjjel szedni mert akárhogy bírkózik vele ne msikerül .
köszi a segítséget üdv
85 az jó! Viszont akkor most jobb lesz! Van felénk egy pár japán csoda vagy kínai,4 üteműek de a 65-70 megfogja őket! Bömölnek de nem mennek! Mindig széles vigyorral intek nekik mikor elfüstölök mellettük! A 2üteműek mintha jobbak lennének!
A tügörgő kérdésre a válasz, nem tudom szerintem érdemes megkérdezni a csapágyboltot mert ha van biztos hogy olcsóbb mint egy motoros boltban. Eddig a Rally-m sík uton ment alattam 85-öt. De a torka véres volt, (igy vettem) komplett motorfelújításon esett át, henger fúrás, új dugó, gyűrű, csapszeg, csapágyak és szimeringek! Most még bejáratos, remélem jobb lesz ha bejáratom, bár a teljesítményével így is meg voltam elégedve!
Velem lehet rosszul jártatok srácok,mert szart se tudok,hogy mi micsoda! Mindent sorbapakolgatok meg irkálok hogy tudjam mi hol volt! Csak a gyerek össze ne turkálja mert ugye nélküle nincs ám szerelés! Nehogy egyszerűbb legyen!
Szóval kukactárcsa! Vágom már mi az! Annak a tetelyén van nekem egy bazi nagy golyó meg egy rugó. Akkor még jó hogy nem szedtem ki belöle! Olyan mintha sima gumi lenne! Na! Legalább van ami marad is benne!
amugy szep allapotban van, bar kisse fura ez a szin de nem rossz
Segítsetek már nekem Aprilia Rally 50 (robogó gyengébbek kedvéért) elvileg több köze van az SR-hez mint másik motorhoz, na szóval az első teleszkópokban szimeringet kell cseréljek meg olajat kell bele töltsek ,de hogy a fenébe tudom széjjel szedni mert akárhogy bírkózik vele ne msikerül .
köszi a segítséget üdv
Gumigyűrű az elégne szerintem... réz lehet az vagy teflon. De inkább réz.