Megvan! Magtaláltam! Egy rohadt alátét hangja volt! Meglazult az egyik csavar a bokk alatt ami a vázhoz fogja,és egy nagy alátét baszogatta a vázat! Na de most jól meghúzgáltam mindent! Még ilyet! Mondtam én,hogy nem vagyok szaki! De ha ebből indulok ki akkor remélem a másik nem hullik darabokra amit felujjítottam!
Ebben nem igazán tudok segíteni,mert még olyannal nem találkoztam hogy csak 10000 felett csilingel a motor! Csilingelni szokott a motor ha kopott a henger, dugó, vagy a hajtókar tűgörgői. Vagy esetleg nagy az előgyujtás, és akkor kopogásos égés lép fel. De ezeknél a problémáknál alacsony fordulaton is csilingelnie kéne! Szerintem!
af1 első teló vilabefogoval tengejel 8e
vilabefogo 2e
hátsóvilla 1e
af1 futura/sport pro felni 3e
olajtartály jeladóval 2e
légszűrő kompleten 3e
oldal stender 1e
központi telo 5e
lábtartó konzolostól 5e/pár
váltókar rudazatal 2e
kormánykapcsolók 5e/pár
kiegynlítőtartály 1e
hűtés csövei 2e
hátsó féktárcsa 2e
futura/sport pro hátcsó lámpa 2e
műszerfal km ora nélkül 3e
futura/sport pro hátcsó fogaskerék 2e
gumiágy öntvényestöl 3e
egybe 4e
futura/sport pro kipufogó 5e
kormánysúly 2e
aksitartó 1e
segédváz 2e
takaró idomok 2e
idomok:
futura tank 5e
sport pro/futura oldalidom 4e/pár
sintezit faridom elsőülésel és lámpával 5e
rotax 123:
kuplung kompleten 6e
olajdekni 3e
olajpumpa van 2 fajta is 2e/db
önindító 6e
szívocsonk 2e
kiegyenlítő fogaskerke 4e/pár
váltó kompletten 5e
gyújtást takaró dekni 1e
lánckerék takaró dekni 1e
henger nikacilhibás 3e
felujitani való főtengely 2e
rotax 127
blokfelek 5e/pár
olajdekni 3e
gyujtástakaro dekni 1e
van még pár db jó álapotú gumim olcsón!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
email:czegle
dizsolt@freemail.hu
telón akár mikor elérhető vagyok!
Szerkezettan könyvembe az vagyon írva, legalább 0.2-0.3 mm-nek lenni kell a hőtágulás miatt.
Maximum pedig 0.8 mm lehet a Rotax blokkoknál.
Általánosságban az 1mm már nagyon kuka.
A hengered milyen, frissen fúrt vagy használt?
Mert a palástban lefelé tolva a gyűrűt kissé nő az érték. (feltéve, ha használt) A hordósság miatt. Jelen esetben nem a palást felső részén mért érték a mérvadó, mert ott nem "jár" a gyűrű. Látom bazáros a képe ezért gondolom használtról van szó....
Nem hiszem, hogy ez volt az. :(
Nem volt meg neki a rács a lámpa előtt, ilyen kockás zászlós matrica se volt a tankon, meg a váz se volt feketére fújva. Bár ezek nem kizáró okok.
A Tuareg felirat alatt volt neki függőlegesen, mindkét oldalt egy RAVE2 matrica. Meg a tank sapka alatt egy Castrol ha jól rémlik...
Reménykedtem, hogy újra látom.... de lehet azóta azt szétbontották....
Azért kösz a képeket!
Szerintem a szakik mociznak! magunkra matadtunk! Viszont erre èn is kiváncsi lennék!
Imi! Azért még erre aludj egyet! Nem vagyunk egyformák! Ahány motor annyi gazda! Mind másképp csináljuk,de azért mindenki kíváncsi a másik véleményére,vagy tapasztalatára! A tiédre is! Abból még semmi gond,hogy nem értetek egyet valamiben!
Ha lejebb teszed a gyűrűt szerintem a hézag még nagyobb is lehet. Nem vagyok nagy szaki de szerintem csere! Amit az enyémből kivettem annak szinte alig volt hézag. Bár én igyis-ugyis cseréltem volna benne mivel nem vagyok nagy szaki inkább ujat veszek ha lehet,igy talán nem lesz gond később!
Viszont van egy kérdés is! A kicsiben valami csilingelő hang van 10'000 fölött! Mi a fene lehet? Nem hinném hogy a váltóból jön! Nekem nincs igazi szerelőm,úgyhogy én mindannyiótok tanácsát meghallgatom és azok szerint próbálok javítani! Szerintem mindenkinek van amiben jó! Ki szerelésben,ki beállításban! A csapat így áll össze! Még ha nem is ismerjük a másikat személyesen! De egy közös a: és ez a lényeg.
Jaja.2deci. Járatáshoz kell a cuccos! Ez olyan dolog mint a szutyok olajok amik el sem keverednek rendesen! Volt már olyanom! A kútnál mindíg kisüvegben oldom fel előbb azután rátankolok! Volt ami el sem akart keveredni csak miután a lelket is kiráztam belőle! De szar is volt! Füstölt és nem is ment rendesen! Ugyhogy szerintem ki milyen olajat használ,olyan arányban keveget! Mivel ugygondolom változik az arány annak függvényében milyen minőségű az olaj! De ne vitázzatok ezen mert mindjárt átállok gázolajra!
De egyébként,ha a motornak több baja lesz a több olajtól és van aki ezt elhiszi, azt sajnálni tudom, csak... A kevés olajtól viszont megragadhat...Gyerekek nézzetek utána, kérdezettek meg egy általatok komolynak hitt szerelőt mielőtt pálcát törnétek valaki felett.
Arogáns barom? Köszönöm a jelzőt. De szerintem én kulturáltan próbáltam hozzá szólni a témához, nem az "eszet" osztottam, mint te...Szerintem én jó szándékkal próbáltam megbeszélni a dolgokat, de nem ártó szándékkal, mint te.
...
"Tudtommal nem azért jött létre a fórum hogy másiknak ártsunk,..."
"Csak az a baj hogy a világ tele van ilyen arogáns barmokkal akik szentül megvannak győzödve az igazukról, és nem lehet őket meggyőzni a másik igazáról!"
...
Én is leszarlak téged! De mielőtt hülyeséget akarsz hozzászólni jó lenne ha tájékozódnál mert a másik elhiszi a baromságodat és miattad megy tönkre a motorja. Ha nem vagy biztos a probléma megoldásában, akkor inkább ne szólj hozzá mert a másik félnek többet ártasz mint segítenél! Tudtommal nem azért jött létre a fórum hogy másiknak ártsunk, hanem hogy segítsük egymást. Csak az a baj hogy a világ tele van ilyen arogáns barmokkal akik szentül megvannak győzödve az igazukról, és nem lehet őket meggyőzni a másik igazáról! Részemről a téma lezárva!
Sziasztok! Nna! Ne vitázzatok a keverék arányon! A lényeg a lényeg,hogy sok az olaj benne! Hátul jön a felesleg. Egy biztos, kenés az van neki! 2decit írnak valóban! Elolvastam a linkcím alatt! A 3 sok lett! De nem ez a lényeg,már 53 km van benne! Haza a főúton jöttem! 90 helyett 45-50! Imádták ahogyan toltam a füstöt!
Valakinek nincs eladó rotax 123 komplett blokkja?
vilabefogo 2e
hátsóvilla 1e
af1 futura/sport pro felni 3e
olajtartály jeladóval 2e
légszűrő kompleten 3e
oldal stender 1e
központi telo 5e
lábtartó konzolostól 5e/pár
váltókar rudazatal 2e
kormánykapcsolók 5e/pár
kiegynlítőtartály 1e
hűtés csövei 2e
hátsó féktárcsa 2e
futura/sport pro hátcsó lámpa 2e
műszerfal km ora nélkül 3e
futura/sport pro hátcsó fogaskerék 2e
gumiágy öntvényestöl 3e
egybe 4e
futura/sport pro kipufogó 5e
kormánysúly 2e
aksitartó 1e
segédváz 2e
takaró idomok 2e
idomok:
futura tank 5e
sport pro/futura oldalidom 4e/pár
sintezit faridom elsőülésel és lámpával 5e
rotax 123:
kuplung kompleten 6e
olajdekni 3e
olajpumpa van 2 fajta is 2e/db
önindító 6e
szívocsonk 2e
kiegyenlítő fogaskerke 4e/pár
váltó kompletten 5e
gyújtást takaró dekni 1e
lánckerék takaró dekni 1e
henger nikacilhibás 3e
felujitani való főtengely 2e
rotax 127
blokfelek 5e/pár
olajdekni 3e
gyujtástakaro dekni 1e
van még pár db jó álapotú gumim olcsón!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
email:czegle
dizsolt@freemail.hu
telón akár mikor elérhető vagyok!
Maximum pedig 0.8 mm lehet a Rotax blokkoknál.
Általánosságban az 1mm már nagyon kuka.
A hengered milyen, frissen fúrt vagy használt?
Mert a palástban lefelé tolva a gyűrűt kissé nő az érték. (feltéve, ha használt) A hordósság miatt. Jelen esetben nem a palást felső részén mért érték a mérvadó, mert ott nem "jár" a gyűrű. Látom bazáros a képe ezért gondolom használtról van szó....
Nem volt meg neki a rács a lámpa előtt, ilyen kockás zászlós matrica se volt a tankon, meg a váz se volt feketére fújva. Bár ezek nem kizáró okok.
A Tuareg felirat alatt volt neki függőlegesen, mindkét oldalt egy RAVE2 matrica. Meg a tank sapka alatt egy Castrol ha jól rémlik...
Reménykedtem, hogy újra látom.... de lehet azóta azt szétbontották....
Azért kösz a képeket!
Imi! Azért még erre aludj egyet! Nem vagyunk egyformák! Ahány motor annyi gazda! Mind másképp csináljuk,de azért mindenki kíváncsi a másik véleményére,vagy tapasztalatára! A tiédre is! Abból még semmi gond,hogy nem értetek egyet valamiben!
"Tudtommal nem azért jött létre a fórum hogy másiknak ártsunk,..."
"Csak az a baj hogy a világ tele van ilyen arogáns barmokkal akik szentül megvannak győzödve az igazukról, és nem lehet őket meggyőzni a másik igazáról!"
...
Ezeken gondolkozz el te is.