Nem az első motoromat furattatam a Táboriékkal! Soha semilyen gond nem volt a bejáratással és utána sem! Mindig igy csináltam ahogy ők mondták. Nem azért hogy fényezzem őket, de a kis öreg nagyon precíz ember.
sziasztok! Segitségre lenne szükségem... 70 ig simán megy a tuaregem.utána meg mintha a nyári szellö vinné tovább.valakinek valami ötlet? kb 6000-7000 km van benne generál óta. pöcc röff indul,power müködik,jo minden,csak az erö fogy ki benne....tipp? és még valami...az oldal sztenderröl tudna valaki felrakni képet?egy közeli kellene mert nekem mintha nem is lenne helye...köszönöm...
Értem.
Azért érdekel, hogy néz ki, mert volt nekem pont 2-3 éve egy zöld-fehérem is. Alkatrésznek vettem.
Bánom már mint a fene mikor eladtam.... Csak lehet, hogy az-az a motor, nem biztos, de lehet.
Alvázszámát tudom, ha megtalálom az adásvételit...
Szerintem bejáratáshoz nagy kenés kell, hogy ne ragadjon meg, a kenést meg az olaj adja én 1:33-al járok üzemszerűen, bejáratós motorhoz szerintem a 12 literhez 3 deci viszont nagyon kevés..
Járatatásnál az lenne a legjobb, ha.tudnál tartani egy bizonyos fordulatot es azon közlekedni.. Földúton márpedig egyfolytában váltogatsz es huzogatod a gazt
Nem igazán tesz jót neki, ha nagy katyukban ugralgatsz vele sztem... Sok a razkodas es ha kap néhány nagyobb pofont aakkor lehet, h nem fog tetszeni neki... Jó az a főút.. Lehet ott is 50el menni.. Sőt.. Annyival kellene mennie mindenkinek :D
Köszike! Akkor a 9-es gyertya helyett 8-as kell. Ha jól értem! Holnap beletekerek egy 20-ast! Már csak 980 kell kb.! Télire meg is lesz! 50-km/h! Akkor a főutvonal kizárva! Marad a susnyás kerülőút! Tele bazi nagy lukakkal meg apró kis görény kavicsokkal! legalább hasznátveszem a bukócsőnek! Már csak fel kellene rakni!
Igazad lehet! Előfordult már velem ilyen! De sosem találtam meg a helyét! Aztán elkönyveltem magamban,"biztos a gyerek pakolt ide valamit"! a középső 3éves nincs még de a garázsból ki nem bírom küldeni. Igyhát ő a szerszàmhordozó! 2deci? Hát akko ez tényleg megszaladt! Bár én olajpárti vagyok! Remélem azért a gyertyát nem taknyolja be,mert azt utálom kiszedni!
Hali!
Az én motorom most lett megfuratva, a Táboriéknál csináltattam. A frissenfúrt henger mellé kaptam egy papirost amin a következö áll: Ha az olajszivatyú müködik akkor tankoljak a motorba 1:40-es keveréket. Ha nem olajszivatyus a motor akkor tankoljak 1:20-as keveréket. Cseréljem ki a gyári hőértékü gyertyát egyel kisebb hőértéküre, majd járassam a motort 1 órán keresztül egyhelybe emelt alapjárattal. Majd cseréljem vissza a gyári hőértékü gyertyára, Kb 1000km-ig nem nagyon forgatva motort be kell járatni. Majd az 1000 km után vissza lehet állni a normál tankolásra és lehet pörgetni a motort. Kifejezetten fordulatszámot nem ír! Én 6000-nél váltok, nem forgatom tovább. Igy olyan 50-et lehet vele menni, viszonylag kényelmes tempó. Én már az 1000-ből 280-at letudtam.
Hát az tényleg elég sok olaj.. Azért nem megy a motorod, mert szinte csak olajat éget el.. :D a legdurvább keverésnél is 2dl 10 liter benzinhez a maximum.. :D
Egyébként azért is mehet még nehezebben, mert nem koptak össze a dolgok.. idővel ez javulni fog.
"Nem maradt ki egy csavar sem! "... Egy igazi szerelő mindig rájön, hogy volt a motorban néhány felesleges csavar.. :D:D
Lehet kicsit túlkevertem a benzint,füstöl mint állat. Majdnem 3decit raktam 12lityihez. Mindegy,gondolom nem árt neki! Van aki azt mondja 50-nél ne menjek többel,van aki meg ne engedjem 6000 fölé! Akkor úgy félgázon majnem jó. Pöfögtem vele egyet az utcában,hát nem is nagyon megy azért,mintha valami bazi nagy súlyt vontatnék vele. Remélem azért ennél robbanékonyabb lesz! Szerintem ki se tudna pörögni teljesen. 4.- fölött inkább stagnál mint gyorsul. de legalább össze tudtam rakni. Nem maradt ki egy csavar sem!
Sziasztok! Holnap végzek a mocival! Hogyan járassam be? Szépen ketyerészik,jó erős nyers hangja van! Azt mondták kb.: 1000km kell neki. Na de hogyan papásan? Mert akkor eltart egy jó ideig! Gondolom nem lehet nyélre húzni! Mennyit menjek vele? Mindig egy kicsit?
Azért érdekel, hogy néz ki, mert volt nekem pont 2-3 éve egy zöld-fehérem is. Alkatrésznek vettem.
Bánom már mint a fene mikor eladtam.... Csak lehet, hogy az-az a motor, nem biztos, de lehet.
Alvázszámát tudom, ha megtalálom az adásvételit...
Kék-fehérből, abból van sok.
Mutatsz egy képet a tiédről? Műszakis rendezett gép vagy csak hobbi?
Az én motorom most lett megfuratva, a Táboriéknál csináltattam. A frissenfúrt henger mellé kaptam egy papirost amin a következö áll: Ha az olajszivatyú müködik akkor tankoljak a motorba 1:40-es keveréket. Ha nem olajszivatyus a motor akkor tankoljak 1:20-as keveréket. Cseréljem ki a gyári hőértékü gyertyát egyel kisebb hőértéküre, majd járassam a motort 1 órán keresztül egyhelybe emelt alapjárattal. Majd cseréljem vissza a gyári hőértékü gyertyára, Kb 1000km-ig nem nagyon forgatva motort be kell járatni. Majd az 1000 km után vissza lehet állni a normál tankolásra és lehet pörgetni a motort. Kifejezetten fordulatszámot nem ír! Én 6000-nél váltok, nem forgatom tovább. Igy olyan 50-et lehet vele menni, viszonylag kényelmes tempó. Én már az 1000-ből 280-at letudtam.
Egyébként azért is mehet még nehezebben, mert nem koptak össze a dolgok.. idővel ez javulni fog.
"Nem maradt ki egy csavar sem! "... Egy igazi szerelő mindig rájön, hogy volt a motorban néhány felesleges csavar.. :D:D