Tudtommal, nem mondtam senkinek, hogy na csak ezt keverhetsz a motorodba! Csak egy kis eszmecsere bontakozott ki, de már bánom hogy beleugattam, mert előre sejtettem hogy lesz valaki aki kioktat! De amúgy meg magasról leszarom, hogy hogy te meg a tábori meg a faszomtudjaki milyen keveréket tesz a kibaszott motorjába.....
Én ezt Iminek írtam, mert beszélgettem vele, hogy mi a külön olajzás stb... Én is 1:20 1:30-as keveréket használok, mert élettartamra sem mind1 az olaj mennyisége egy 2 üteműnél. A külön olajzással,meg az a baj, hogy nem a motor élettartama számít, hanem a környezet védelem.
1:20 már baromság, az már gecisűrű, olyat csak, de inkább 1:25-öt a fűkaszába szoktunk keverni....Ezt te írtad.. A fűkasza 2 ütemű a motorod? 2 ütemű ugyan az működési elv, csak a motorod még power szelepes is(többet forog). Akkor miért baromság?
Na de, ha meg van frissen fúrva, szorulhat, ha szorul melegszik ezért kell több olaj, több olaj jobb kenés. De igazad van mindenki a sajátjával azt csinál, amit akar.
Nos a külön olajzásnak az a lényege, hogy fordulaton több olajat ad be és ha csonton mész több olaj, ha alacsony fordulaton mész kevesebb olaj, de ha nincs külön olajzás sűrűbbre kell keverni, hogy ne ragadjon meg teljes fordulaton sem.
nekem még bent van a különolajozás, 1 liter olaj kb 1000kmre elég. nos ez 5 literes fogyasztás mellett 1:50-es keverék. szerintem az 1:33 keverék nagyon sok neki. bejáratáshoz is 1:35 simán elég szerintem. dehát mindenki úgy használja a gépét, ahogy ő akarja, én már megtettem így kb 13.000 km-t különösebb hiba nélkül
Ha a gyűrűt beleteszem a hengerbe milyen hézag megengedett a gyűrű két vége közt?
Előre is köszi!