Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudok benne segiteni, emailon keress meg:
patvaros87@gmail.com
Üdv
Hát mikor egyedül ülök fel a Pegára én alattam is tud ám szörcsölni befele benyát és minden üzemanyag lámpa felvillanáskor megszakad a szívem hogy "bakker megint?" két személlyel jobb volt bár lehet a szerpentinen kicsit jobban csavarom neki de nem is használom minden héten a vasat csak mikor az idő is úgyakarja
Én úgy tudom a Domik 1 karbisok, kollégámnak Honda FMX 650-je van és a blokk ugyanaz ami a Domiban van és neki 1 karbi van rajta csak, de az másabb mert lég és olaj hűtő meg egyéb Honda okosságok vannak benne.
Sziasztok!
Aprilia tuareg gyújtótrafót keresek.
Ha valaki tud eladót, érdekelne.
Köszi.
Kinek milyen ötlete van hopgy szedjem le a főtengelyről a meghajtó kereket brutálisan rá van húzva!
Bár látva az árát, inkább mégsem
akkor nem egyeduli eset. nekem eddig sose csinalta csak ma. en arra tippeltem hogy fazott. :D

ami jobban aggaszt 2 napja hogy hidegen mikor inditom nem akar inditani, mintha nem tudna megforgatni az onindito, ezt eljatszotta ma is 3x hogy csak nyoszorgott es meg se mozdult kb...utana egyszercsak tekerte mar jol es indult is.
es akkor indul csak ha huzok egy kis gazt..hiaba van rahuzva tokig a szivato.... vmi nem az igazi vhol sztem
A fasz kivan! 2 éve vettem egy új akkumlátort 8 ezerért, s mára kuka. Esetleg van valakinek zselés? az faszább?
Az én Pegám is néha gondol egyet, buffan egyet és leáll.. Ezt 1-2 hetente szokta csinálni, tehát nem vészes.. Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul még mindig..
(ezt csak elindulás után 1-2m-rel csinálta mindig)
en is nezegettem a domikat regebben. hasonlo kialakitas ugye mint az en pegam... de a domik is ikerkarbisok nem? (nem nagyon tudom elkepzelni hogy 1 karbit tennenek 650 ccm-re :D )

a fogyasztasi adatok szuletoben. ma is beletekertem 25 km-t a pegaba. de ma nem volt jo kedve lassan haladva (majd 2000 korul) puffogot parat gazadasra, talan hidegnek erezte magad mert mind2x elindulas utan par 100 m-re csinalta utana nem.
Értem.
Mérjétek le azt a fogyasztást, mert sok múlik rajta!
(mert azért még mindig a tuareg vagy a pegaso felé hajlok jobban, de nagyon közbe jön a domi is. már csak azért is mert közelebbről volt szerencsém egyet "megnézni" :)
Igen, mostmár képben vagyok.
Valahogy 94-ig a régi blokk, aztán a duplakarbis és így tovább....
Találtam nem is egy szemrevaló dominatort.... nem is drága ahhoz képest, hogy 2002-esek. De van egy nagyon szép 92-es is....
Az LC4-es blokkról jót hallotam csak. Kettőt tudok amit 60 ezer körül szétszedtek és jó volt a motyó belül. Bár az 5. sebesség fogaskerék párt cserélni kellett, (megelőzvén a bajt) de ezeket cibálták rendesen...

Nem igazán tudok konkrétat még, hogy milyen gép legyen a következő.
De ha összejön valami meló, akkor szerintem egy dominator lesz a következő masina....
Persze úgy, hogy a Tuareg marad.
nekem az van a cube elotti. de ezen is 2 karbi van. minden pegan 2 karbi van amelyik karbis (kiveve a legelso kiadast amiben meg a 600as legolajos tuareg blokk van, azon 1 karbi van meg csak elvileg) de a 650esek ikerkarbisak
a cube elötti ami attilanak van nem? Ja a dominátor az fain, sokat néztem olyat én is, ktm a leggyönyörűbb de attól félnék, mert mindenki csak szervízekről beszél bármilyen ktm-nél.
ez hamarosan kiderul, en 2 hete allitottam az uzemanyagellatason mert sokat kapot, azota meg nincs pontos fogyasztasi adatom, de lemegyek meg par km-t es kiderul valtozott e vmi. :D
ha jol tippelek akkor az mar injektoros akkor... a mi pegaink meg meg karburatorosak.
Valamit, valamiért....
Sokat eszik ahhoz képest, hogy nagypapisan hajtasz....
Lehet, hogy az előző gazda nagyobb fúvókákat pakolt bele, hogy menjen.... jobban menjen....
Én tutkó csinálnék vele valamit, mert ez nem pálya így. Evvel 4-4.5-el szerintem meg kéne állni fogyasztásilag. Főleg "szépen" élménymotorozva és nem sietni mintha kergetnének a yakuzák....
Nemrég lettek szétkapva.. Amugy ha olyan egyszerű lenne kiszedni, akkor már rég megcsináltam volna, de kb fél óra mire kibányászom őket..
Ha jó idő van akkor motorozni kell ugye... Rossz időben meg van idő tanulni.. :D
De szerintem majd jövő hétvégén szétkapom.. Úgy is kell km spirált is cserélnem.
Nagyon megeshet, hogy ömlik a benzin a Viktor pegájába....
Azokat a karbikat még is csak meg kellene lesni egy kicsit, netán átfúvókázni...
Nekem még az eggyel régebbi Pegák tetszenek. (Cube előtti nem "gömbölyű") Azok még egy karbisak, a régi Rotax blokk újabb változatával...
De leginkább már azon filózok, hogy valami újabb vas kellene, ha lesz nagyobb. A Dominator ami még szóba jön, de abból is az utolsó szériákból kellene választani. 640-es Adventure-ra meg sose lesz pénzem....
Hát sajna én is így vagyok :( (bár titokba remélem,hogy csak az övéken van valami rossz beállítás)
Én veretem? Szerintem nincs még egy olyan motoros, aki ennyire NEM használja ki a Motorja teljesítményét..
Mondjuk felvonuláson néha felpörgettem, hogy ne fulladjak le az iszonyú temponál -_-' Olyan lassan mentünk, hogy 1-esben 2000 alá ment a mutató.. Szinte végig kuplungoznom kellet.. :S
Nem igazán motorbarát ez a felvonulás..
Tuareggel azért nem volt ilyen gondom.. De ezzel nem lehet lassan menni.. :D
160-as Polini hengerem van, ha érdekel (rotax123-ra).. :)
E-mail az adatlapomon ;)
Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!
Ha valaki tud 123 hengerszettet 35e körül az írjon. Csak nicasilos érdekel.
Előre is köszi!
Kell nektek a dupla karburátor....?
Gyerekek ha ez tényleg ennyit zabál, akkor én lemondok a Pegákról....
Bár, kis foci kis pénz, nagy foci nagy pénz....